wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

Misschien moet ik dat voortaan ook maar doen, niet iedereen bellen. Anders dan blijf je aan de gang. Zijn er nog andere dingen, qua voeding ofzo wat ook helpt op geen eisprong krijgen, voor zover ik weet niet... maar misschien heb jij wat gehoord daarover.

Heb je nog leuke tips voor boeken of websites?

Leuk zeg dat je al een kereltje hebt. Stel je voor als je een tweeling krijgt, heb je er gelijk 3. Denk je daar wel eens aan of is dat geen probleem.

groetjes!!!

hey lin

ik zou het gewoon zo laten als je bij de gyn bent geweest als ze wat willen weten dan bellen ze wel en anders maar niet, je blijft anders maar net aan de gang,

ik heb voordat ik zwanger was van Joey homeopatische druppels geslikt een paar maanden en na een paar maanden werd ik toen in ene ongesteld uitmezelf,   of dat toeval was weet ik niet maar die druppels zijn van het merk Bloem en heten Ansemilla, die kun je bij een reformwinkel halen, Ik heb dat vorig jaar toen ik was gestopt met de pil ook weer een paar maanden geslikt maar werd toen niet ongesteld, het zijn druppels voor de reininging van de baarmoeder
Nu drink ik elke dag 2 bekers vrouwenmantel thee dat schijnt ook goed voor je baarmoeder te zijn ach ik pak alles aan om maar zwanger te raken haha

Ik heb geen tips voor boeken of zo maar bij de bibliotheek huurde ik wel eens wat boeken en vooral het boek van het begin tot het einde van de zwangerschap vond ik erg mooi

en ja over een tweeling heb ik ook wel eens nagedacht het zal natuurlijk helemaal top zijn maar wel druk maar ik ga er niet vanuit dat ik zwanger zal raken van een tweeling maar ja alles kan natuurlijk

xxx linda

Hey Linda, bedankt. Ga het gelijk halen haha!

Ik weet niet hoe ij er tegenover staat, maar ik eigenlijk altijd heel nuchter. Gaat over het volgende. Wij hebben wel eens een thuis masseuse en die gign me dus masseren. Een russisch vrouwtje. Toen ze over het gedeelte van mijn baarmoeder kwam, vroeg ze gelijk; wat heb je daar, er is iets mis daar. Echt vreemd, want ze wist van niets! Nu wil ze blokades ofzo weghalen met stralingen. Nou ja, ik geloof er niet zo in. Maar baat het niet dan schaat het niet. Ze komt waarschijnlijk van de week langs. Toch wel een beetje spannend!

x lin

hey lin

je kan het natuurlijk altijd proberen, ik geloof daar gerust in en kwaad kan het niet lijkt mij, ikzelf heb reiki dat heeft ook met energieen te maken en voor de ontspanning en het is wel vreemd dat dan een vreemde zoiets zegt die niks van de situatie af weet

groetjes linda

@ Linda: je moet het inderdaad maar een beetje relativeren want anders word je helemaal gek van het wachten.
@Lin: ik moest inderdaad gewoon de clomid slikken en dan maar afwachten. Heb een aantal keer telefonisch contact met de gynaecoloog gehad ivm uitblijvende menstruatie maar dan schreef hij weer primolut voor en dat was het. En na deze keer ga ik dus weer terug. Hoop natuurlijk dat dat niet nodig is.... En wat betreft bezigheden, ik heb een heel drukke baan als verpleegkundige en begin binnenkort aan de IC opleiding dus heb genoeg te doen. Ik kan het gelukkig redelijk van me afzetten over het algemeen en heb af en toe een dipje. Aantal weken terug vertelde een vriendin van me dat ze zwanger is doordat ze 1 keer de pil vergeten was. Op zo'n moment vind ik mezelf wel erg zielig, waarom zij wel en ik na ruim een jaar nog niet. Maar dat kennen jullie vast wel.

groetjes Flora

Terug
Bovenaan