wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

hey meiden

ik ben er een tijdje niet geweest, omdat ik er effe doorheen zat, ik klets ook nog op de klusbabes dus het werd me een beetje teveel allemaal,

Ik zit nu aan me 9de ronde clomid en we wachten maar weer af allemaal

ik las dat er een zwangere bij is gekomen van harte gefeliciteerd,

en sorry dat ik hier niet meer zovaak ben meiden,

xxx linda

Hoi meiden,

Patries: Spannend meid. Hopelijk voor jou een goeie ronde dit keer we gaan voor je duimen.

Linda: Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor dat begrijpen we allemaal wel. Ik kan me voorstellen dat je even geen behoefte hebt om hier langs te komen.

Meiden mijn misselijkheid is nog niet over. Vorige week begon ik al weer met overgeven en dat heeft de hele week doorgezet. Alleen s'morgens maar dus dat scheelt zo in de middag kan ik alles weer eten en heb ik nergens geen last meer van. Vandaag weer een keer de hele dag alles binnen gehouden is ook wel weer prettig. Hopen dat het nu ook beter blijft gaan.

Flora: Wij hebben een kinderwagen uitgezocht een Mutsy Single spook in de kleur team brown. Ben er helemaal gelukkig mee. Jullie hadden toch ook een Mutsy gekocht? Of heb ik het nu verkeerd.

Groetjes Russell

@ Russell vervelend he misselijk zijn. Ben nu bijna 14 weken en ben nog steeds de hele dag misselijk. Heb nu ook nog een blaasontsteking dus voelde me echt vreselijk van het weekend maar gaat nu gelukkig weer beter. Wij hebben ook de Mutsy maar dan de 4rider light weight in antraciet, volgens mij is het enige verschil dat die van jou luchtbanden heeft en die van mij niet (ik vond die met luchtbanden te zwaar en werd ons ook afgeraden in de winkel).

Patries en Linda ik duim voor jullie dat het snel raak is!!!

groetjes Flora

Hallo meiden,

Ik heb afgelopen zondag mijn menstruatie gekregen en niet zo'n klein beetje ook.
Nu moet ik aankomende donderdag met de 100mg clomid beginnen.
Volgende week donderdag 16 oktober moet ik 's ochtends terug naar de gynaecoloog om een echo te maken om te kijken of de clomid aanslaat en mijn eitjes groeien.
Dus nu, nieuwe ronde, nieuwe kans!
Hoop dat de 100mg clomid aanslaat, dat is natuurlijk het allerbelangrijkst!

Hoe gaat het met iedereen?
En met de zwangeren?Ik hoor veel klachten van misselijkheid, maar wel te doen?

Fijne dag allemaal!

Groetjes van Patries.

@Patries: spannend nu weer aan de clomid, nu duimen dat het aanslaat. Wel fijn dat je intensief gecontroleerd wordt.

Vandaag weer bij de verloskundige geweest. Alles prima met ukje en met mij. Wilde weer niet stil liggen om naar het hartje te laten luisteren, wordt echt een druk kindje denk ik! Misselijkheid blijft maar ik hoefde me geen zorgen te maken dat ik te weinig binnen kreeg. Slik zwangerschapsvitamines dus daar zit al veel in. Warm eten maakte dus gelukkig niet veel uit dat ik dat niet at, weer gerustgesteld!
Moet nu 4 november weer.

groetjes Flora

Hoi Flora,

Hopen dat de misselijkheid nog een keer verdwijnt en dat je gewoon goed kan eten!
Je bent alweer bijna 15 weken zwanger, wat gaat het snel he!!

Ik merk het ook aan mijn zusje die is 21 november uitgerekend en nu bijna 35 weken zwanger.
Ik weet nog goed toen mijn zusje vertelde dat ze gestopt was met de pil, paar maandjes later dan ik.
Ze zei op gegeven moment "ik ben twee druppeltjes bloed verloren". Ik meteen zeggen, volgens mij is dat een innestelling en ben je zwanger!En wat denk je de volgende ochtend word ik gebeld en is mijn zusje zwanger.
Nu ik terug kijk op al die weken, dan vliegt de tijd echt.
Voor je het weet is de kleine er!! Word ik voor de tweede keer tante!!

Ik ben nu al een klein beetje zenuwachtig voor donderdag, omdat ik zo hoop dat ik een eisprong ga krijgen.
Ik laat het van de week wel weten.

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan