Wie ook nod 3 juli

Wij zijn helaas al 10 maanden bezig maar het wilt bij ons niet echt lukken. Dus ja ik kan de klachten niet echt serieus nemen voor mijn gevoel.
Heb wel sinds gisteren met momenten last van brandend maagzuur, rond de middag (3uur) misselijk en licht in mijn hoofd en heb al paar dagen zeurende hoofdpijn aan de voorzijde van mijn hoofd.
Als je het zo bekijkt kan het raak zijn maar ik heb er helaas weinig vertrouwen in.
Hopelijk blijft jouw test positief en mag je aan het begin van een mooie zwangerschap staan!
 
Ach wat rot, hopelijk is het deze keer raak!! Je hebt inderdaad wel aardig wat klachten. Ik duim voor je :) 
Ik heb zelf gevoelige/gespannen borsten, krampen in m'n baarmoeder (is nu overigens wel wat afgezakt), duizelig, vermoeide benen terwijl ik amper wat doe en verstopping. 
 
Laten we het hopen dat we dit weekend allemaal een positieve test hebben en met elkaar het goede nieuws kunnen delen!?
 
Hoe gaat het bij jullie? Bij mij heeft het helaas niet doorgezet, gisteren is helaas mijn menstruatie begonnen. op naar de 2e ronde na miskraam, nu kan ik wel gaan testen voor mn eisprong :) hopelijk deze ronde weer raak. 
benieuwd hoe het met jullie gaat. 
 
Hier nog steeds geen menstruatie maar ik probeer niet te testen tot zaterdag. Ben bang dat ik mezelf anders teleurstel met een negatieve test. 
Al hoop ik natuurlijk dat het positief is maar na 10 maanden is mijn vertrouwen weg helaas ?
 
 
@alison wat jammer voor je. Inderdaad positief blijven en op naar de volgende ronde. 


@kyrr hier hetzelfde. Nog geen menstruatie en ik probeer ook niet te testen voor zondag om niet te vroeg teleurgesteld te zijn. Ik heb nog geen symptomen volgens mij dus is de kans wel klein denk ik. 
ik duim ook met je mee! Spannend allemaal?
 
Terug
Bovenaan