Wie ook nod 3 juli

@Kvdb spannend! Weet je al meer? 


@MaaikeB balen! Hopelijk de volgende keer ;)
 
Ik merk dat ik nog wel wat kwaaltjes heb, maar ik wil niet teveel hopen dat het te maken heeft met zwangerschap. Om te voorkomen dat ik heel erg teleurgesteld ben. Nog ff afwachten tot maandag, dan is mijn NOD, maar ik ben heel benieuwd?
 
[quote quote=10568816]Spannend KvdB ?
 
Hier vanmorgen mijn menstruatie gekregen op cyclusdag 33! Dus mijn ei gemist afgelopen maand. ? Op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen ?[/quote]Ah balen! Hopelijk is volgende maand jullie maand! ?
 
[quote quote=10568952]@Kvdb spannend! Weet je al meer? 


@MaaikeB balen! Hopelijk de volgende keer ;)
 
Ik merk dat ik nog wel wat kwaaltjes heb, maar ik wil niet teveel hopen dat het te maken heeft met zwangerschap. Om te voorkomen dat ik heel erg teleurgesteld ben. Nog ff afwachten tot maandag, dan is mijn NOD, maar ik ben heel benieuwd?[/quote]We zijn vandaag naar de dierentuin geweest haha, expres niet getest vanmorgen. Ik ga morgen vroeg testen!

Wel last van m'n borsten, heel moe, links rechts zo wat krampjes. I think it is, maar morgen weet ik het pas ?

Hopelijk heb jij maandag een positieve test in handen!
 
Helaas hier ook ongesteld geworden, 1 dag na nod. Test was smorgens negatief. Gedurende de dag werd ik ongesteld. Heel jammer. Vervelend hoe je lijf je soms zo voor de gek kan houden. Op naar de volgende ronde.

Is er iemand nog aan het wachten of wel positieve test deze maand?
 
Vanmorgen een cb test (alleen indicatie zwanger/niet zwanger) gedaan 1 dag na NOD en die was negatief helaas. Nog niet echt last van ongesteldheidsklachten, dus even afwachten of dat doorzet. Anders test ik over 3 of 4 dagen nog een keer. 
 
[quote quote=10569717]Vanmorgen een cb test (alleen indicatie zwanger/niet zwanger) gedaan 1 dag na NOD en die was negatief helaas. Nog niet echt last van ongesteldheidsklachten, dus even afwachten of dat doorzet. Anders test ik over 3 of 4 dagen nog een keer. [/quote]Hopelijk blijft deze uit ?, succes nog met wachten
 
Terug
Bovenaan