Wie ook nod 3 juli

Hoi?? Mijn NOD is 11 juli en ik ben heel benieuwd, dus is de eerste keer dat ik ga testen. Ik heb wel een aantal vage symptomen zoals misselijkheid bij vlagen, een aantal dagen geleden kramp onderin de buik en sinds net pijn in mijn lies. Maarja zou ook heel goed wat anders kunnen zijn, nog even afwachten hier! 
 
Hoi, ja erg hè dat wachten.. ik ben er ook niet zo goed in. Mijn NOD is vandaag maar tot op heden nog geen spoor te bekennen, test was negatief vanochtend. Dus maar weer wachten... Jullie heel veel succes! ☺️ 
 
Gisterenavond dan toch ongesteld geworden. Ik had een cyclus van 39 dagen (ik heb lange cyclussen sinds ik gestopt ben met de pil). Op naar ronde 6 hier? ik duim nog mee met jullie??
 
Ahhhh wat balen! Ik duim voor je mee voor ronde 6! ✌?


Hier nog geen nieuws... geen rode duivels maar ook geen positieve test. Verschrikkelijk die onduidelijkheid 
 
Hier 10 juli nod! Wij zitten op ronde 19 inmiddels en afgelopen september miskraam nr 8 gehad. Heb inmiddels allerlei onderzoeken waaronder genetisch onderzoek gehad ivm herhaalde miskramen, maar hier kwam "gelukkig" niets uit. Het is pech. Dat klinkt heel rot, is het ook, maar ergens ook fijn om te weten dat ik dus niets mankeer. ?

Ik heb op het moment last van gespannen en gevoelige borsten, ook zijn ze voller maar dit heb ik ook als ik mijn menstruatie krijg. Dus hier kan ik mij niet op blind staren hahaha! Verder heb ik een soort kriebel sinds gisteren waardoor ik soms eventjes denk van goh, het zou weleens zo kunnen zijn ? Ik test aanstaande zaterdag op zijn vroegst maar het liefst zelfs pas maandag de 11e na mijn nod! Hopelijk geen menstruatie deze ronde en een voorspoedige zwangerschap die doorzet ??
 
Succes allemaal en voor de meiden die helaas hun menstruatie hebben gehad, houdt moed! Hoe lastig dit soms ook is ?
 
Hier allerlei kwaaltjes, ik had mis geteld. Morgen is mn nod 7-7-2022. Voel vanalles, maarja of het nu dan echt zo is. I hope ?

Kellymoma, vervelend zeg! Ik duim mee dat je snel een positieve test in handen mag hebben!
 
Spannend KvdB ?
 
Hier vanmorgen mijn menstruatie gekregen op cyclusdag 33! Dus mijn ei gemist afgelopen maand. ? Op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen ?
 
Terug
Bovenaan