Wie ook nod 3 juli

Mijn nod is 2 juli, voel vanalles. Helaas in maart miskraam gehad na 3 mnd, daarna nog een miskraam van maar 5 weken.

Heb nu wel erg gevoelige borsten, en onderin mn buik voel ik vanalles. Maar weet ondertussen niet meer wat en hoe.

Wil proberen pas zondag te testen, merk dat ik ongeduldig aan het worden ben haha
 
Mijn NOD is ongeveer 4 juli dus probeer niet eerder te testen dan het weekend.
Maar sinds gisteren zijn mijn symptomen afgenomen. Ik had voornamelijk erg gevoelige borsten en de hele dag wel krampen in m'n baarmoeder. Maar dit is sinds gisteren allemaal een heel stuk minder... dat maakt me een beetje onzeker. Ben heel benieuwd welke kant dit op gaat. Iemand dit dit herkent? 
 
Dat kan hoor volgens mij. Je kan perfect geen of amper symptomen hebben aan het begin van je zwangerschap (dat hormoon moet nog toenemen waardoor er symptomen ontstaan). Afwachten, hopen en positief blijven is het enige wat we kunnen doen? ik begin ook al in de verleiding te komen om te testen... maar ik probeer toch nog enkele dagjes te wachten
 
Dat hoeft niks te zeggen hoor, zoals @kellymona zegt het kan alle kanten nog op. Ik merk dat je hersens ook een flink spelletje spelen wanneer je op de wachtbank zit. Nog even wachten ?, de test zal het helaas pas uitwijzen
 
Hallo, 
Hier ook 3 juli volgens ovulatietesten. Ik ben vooral erg moe. Of dat komt door evt zwangerschap vind ik lastig te zeggen. Ik ben erg benieuwd. 
Gr Rianne 
 
Toevallig kwamen de krampen vlak na dat bericht weer terug! Wel wat minder heftig dan eerder. Ik probeer ook positief te blijven. Nu al ruim 1,5 week krampen en gevoelige borsten. Geloof bijna niet meer dat dat ergens anders van kan komen... maar wil me er zeker niet blind op staren. Het kan natuurlijk van alles zijn! We hopen op het beste voor iedereen ☺️ Maar pff wachten duurt erg lang.. 
 
Hoe gaat het met jullie? Hier al ongv 3 dagen een bruine afscheiding? weet niet goed wat te denken. Vrees dat ik ongesteld zal worden. 
 
Al 3 dagen bruine afscheiding klinkt voor mij wel lang. Tenzij dat voor jou gebruikelijk is. Mijn vriendin had dit in het begin ook maar alsnog zwanger. Ik zou het nog even afwachten en als je NOD is geweest en het nog niet is "doorgebroken" alsnog even testen! 


Mijn NOD is pas "officieel" morgen maar kan wat afwijken want ben nog niet zo lang geleden gestopt met de pil. Dus ik wacht het even af! Wel wat krapjes, maar die waren er al op en af. Heel spannend wel dat wachten.. 
 
Terug
Bovenaan