Wie ook nod dag december?

Hoi Monique,

Ik ben ook begonnen met ovulatietesten (digitale van Cleur blue). Ik moest officieel beginnen op dag 11, maar ben voor de zekerheid begonnen op dag 10. Helaas heb ik nog geen smiley (i.p.v. streepjes) gezien. Mijn NOD is op 2 dec.en vogens de berekeningen had ik op 17 december mijn eisprong moeten hebben. Maar ... nog steeds niets. een idee w de reden. Verder zie k het wel, ik blijf deze ronde gewoon testen. Wie weet ben ik toch zwanger en anders helaas door naar de volgende ronde.

Groetjes,
Leka

Nod dag
1 dec Solanum
2 dec Leka
4 dec Chantie
5 dec Vissen
5 dec (of 12) Patricia mama van Justin
7 dec Nina83
9 dec Fem78
9 dec Jannie1306
12 dec Ongeduldig
13 dec Monique28
22 dec Kaatje

hallo allemaal
het lijstje wordt steeds langer leuk!
Het Nathalie@ fijn dat je er ook weer bij bent! Tenminste, dat had je liever niet natuurlijk maar wel gezellig. met mij alles goed hoe gaat het met jou? is je cyclus alweer normaal?
Ik zet je op 5 dec goed?
Chantie@ lekker blijven sporten hoor! Ik blijf voorlopig ook lekker pumpen en spinnen en als ik zwanger raak zie ik wel hoelang ik het nog volhou!
Leka@ Wijzelf hebben ook de ovulatie testen van cb gebruikt, het bleek dat ik mijn eisprong dus pas rond dag 18 kreeg.. heb ook een keer na mijn mk geen eisprong kunnen vinden heel frustrerend omdat je het zo graag wil en het al zo n duur grapje is!

Nod dag
1 dec Solanum
4 dec Chantie
5 dec Nathalie
5 dec Vissen
7 dec Nina83
9 dec Fem78
9 dec Jannie1306
12 dec Ongeduldig
13 dec Monique28
22 dec Kaatje

Dank dat je me in het lijstje gezet hebt, Gaat inmiddels wel weer lekker, maar ben de teleurstelling wel weer beetje zat.
Mijn cycles was voor de verandering 30 dagen. zit vandaag op de helft. Ik lees dat veel van jullie aan de ovulatie testen doen. Als ik weer een ronde verder moet ga ik het denk ook wel proberen.

Ik hoop dat we met zn allen over gaan naar het andere forum.

Enne 5 december is perfect. thanx

succes iedereen.

gr. nath

Hee hoi,

Ik zou me ook graag bij jullie willen voegen, mijn nod zal rond 5 december zijn, maar het kan ook anders lopen... We zijn sinds november 2008 bezig en ik heb ondertussen 2 x een mk gehad.

Hopelijk mooie cadeautjes in deze mooie dagen en anders een goed begin van het nieuwe jaar!

Liefs grotebroer

Nod dag
1 dec Solanum
4 dec Chantie
5 dec Nathalie
5 dec Vissen
5 dec grotebroer
7 dec Nina83
9 dec Fem78
9 dec Jannie1306
12 dec Ongeduldig
13 dec Monique28
22 dec Kaatje

Hoi allemaal,

Ik zet mezelf ook even op het lijstje. Net als bij Nathalie is het ook voor mij ronde 2 (3 als je de eerste menstruatie na de mk meetelt) na mijn miskraam. Ik was oorspronkelijk ook een april 2010 mama. Hopelijk wordt het voor ons allemaal een mooie decembermaand met veel cadeautjes!

Nod dag
1 dec Solanum
4 dec Chantie
5 dec Nathalie
5 dec Vissen
5 dec grotebroer
7 dec Nina83
9 dec Fem78
9 dec Jannie1306
12 dec Ongeduldig
13 dec Monique28
22 dec Kaatje
25 dec Elin83

Hallo allemaal...

Ook ik heb mijn NOD in december... Twee december om precies te zijn... Wij zijn bezig voor ons eerste kindje, en ik heb in juli een miskraam gehad. Bij elkaar opgeteld zijn we in december alweer een jaar bezig, dus ik hoop het zo!!!

Liefs, Betty

Hoi Betty
2 december gaat opschieten! Ik hoop voor jou dat het een keer raak zal zijn, mag wel na een jaar vol goede moed proberen! Wij zijn nu een half jaar bezig en mijn geduld raakt zelfs al een beetje op!
Het jij al zwangerschapssymptonen? Ik heb namelijk helemaal geen gevoelige borsten of tepels ofzo.. wel voel ik af en toe wat gerommel achter mijn schaambeen.. ben bang dat ik teleurgesteld ga worden volgende week!
We houden elkaar op de hoogte!

1 dec Solanum
2 dec Betty
4 dec Chantie
5 dec Nathalie
5 dec Vissen
5 dec grotebroer
7 dec Nina83
9 dec Fem78
9 dec Jannie1306
12 dec Ongeduldig