Wie ook NOD dit weekend?

Hoi Marieke,

Spannend hoor. Ik leef met je mee. Ik had inderdaad voor de eerste keer
van mijn leven een cyclus van 31 dagen (nog nooit langer dan 28 dagen
gehad!). Mijn eisprong heb ik gevoeld op dag 15 dus ik had het ook echt
zaterdag verwacht. Volgens mij heb ik hier wel een gelezen dat je 12-16
dagen na je eisprong ongesteld wordt.

Slim om nog niet te testen. Ik ben ook van plan om de volgende keer langer te wachten.

Houd je ons op de hoogte. Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie vergaat.

Succes

Juup

He Go!

Heb je al getest? Ik ben heel benieuwd. Laat snel even wat van je horen.

Juup

Hallo dames,

Nou, vandaag echt ongesteld geowrden, echt balen!!! Maar aan de andere kant ben ik ook blij dat ik nu eindelijk duidelijkheid heb, want ik werd helemaal gek van die onzekerheid. Jeetje, wat kan je lichaam je voor de gek houden.
Nou op voor ronde 3, hopelijk een kerstkadootje.

Go, ik ben ook erg benieuwd hoe het met jou gaat?

Mir

hallo,

Go ik heb al een hele tijd al je berichten gelezen en ben nu ook wel heel nieuwsgierig aan het worden?
Heb je de test nu al gedaan?

Mir, ik ben over  3 dagen ongesteld geworden (ben 3 maand geleden mijn kindje verloren na 4 maanden zwangerschap en we zijn er nu weer klaar voor om verder te gaan)
Voor ons zal het deze keer dus ook voor kerstmis zijn. moet 18 december mijn NOD hebben en ben nu al nerveus.

Ik leef met je mee!!

Hoi dames,

Gelukkig kan ik jullie mailen. Gisteren een vrije dag gehad en thuis heb ik geen internet.
Ik heb gistermorgen een test gedaan, terwijl ik afgelopen maandag ongesteld had moeten worden.
Hij was negatief.   Maar.......ergens heeeeeeeeellll vaag, bijna echt niet te zien, zag ik een blauw streepje. Maar op het blote oog zag je het echt niet.
's Avonds aan mijn man laten zien, ook hij vond dat er wel ergens een heeeeeeelll vaag streepje te zien was.
Gisterochtend dus een erge teleurstelling dat ik niet zwanger was, maar ook nog niet ongesteld.
Bij mijn 1e zwangerschap moest ik op woensdagochtend ongesteld worden en heb ik zaterdag middag de test gedaan. Postitief, maar wel erg vaag.
Dat was dus 3 1/2 dag na mijn NOD.
Nu heb ik 2 dagen na mijn NOD getest, dus ik heb nog wel het gevoel dat ik misschien over een paar dagen postifief kan testen.
Wordt er gek van.
Misschien willen mijn man en ik zo graag dat we wel ergens ver in het venster een streepje zagen, ik weet het niet.
Gewoon een paar dagen afwachten, en dan nog eens testen als ik nog niet ongesteld ben geworden.
Ben zo blij dat ik jullie me verhaal kan doen, baalde dat ik gisteren niet op internet kon. Wilde echt even mijn verhaal kwijt na die negatieve test.

Hoe is het met jullie allemaal?

Liefs, Go

Hallo allemaal,

nou hier ook niet veel positiefs te melden. Vanmorgen ongesteld geworden. Baal baal baal. Nou zijn we ook nog maar net weer aan het werk voor een kindje, maar toch hoop je ergens dat het in 1 keer raak is, hè. Nou ja, niet getreurd, volgende keer beter (hopen we) Op naar de 2e ronde!!

Go, toen ik zwanger was van Emma had ik ook heel ver weg een heel dun streepje op mijn test. Eigenlijk paste zwanger worden ons helemaal niet en na 2 miskramen kon ik een volgende teleurstelling ook nog niet weer aan, dus eigenlijk kwam het er op neer dat ik helemaal nog niet weer  zwanger wilde worden. En toch zag ik ook heel erg vaag een streepje. Wat ik er maar mee wil zeggen is dit: of je nou wel heel graag zwanger wilt worden of juist helemaal niet: een streep is een streep. Hij zit er of hij zit er niet. Lijkt me duidelijk toch! Nog maar een paar dagen wachten en dan nog maar eens weer proberen.
Moeilijk hè! Volhouden hoor, en ik hoop het beste voor je!

Veel liefs,

Ingrid (op naar de 2e ronde)

Bedankt Ingrid voor jouw verhaal, misschien heb ik dan toch nog een beetje hoop.
En ligt het er niet aan dat ik het zo graag wil.
Eigenlijk zou ik vandaag weer een test willen doen, maar doe het toch nog maar niet en wil eigenlijk dat ik het pas zaterdag doe.
Maar dat duurt nog zolang (Het is maar 2 dagen, maar ze duren zolang).........
Ik hoop dat ik mezelf kan beheersen!

Liefs, Go

PS Balen natuurlijk dat je weer ongesteld bent geworden.
Was jij ook zo bang om weer zwanger te raken na je miskraam?

Liefs, Go

Terug
Bovenaan