Wie ook NOD dit weekend?

Hoi Natalie,

Bedankt voor het vertellen van jouw ervaring.
Ik denk zelf ook dat ik vanavond ga testen, kan het niet meer uithouden van de onzekerheid. En of ik nu vanavond test of over twee dagen, als ik zwanger ben, ben ik zwanger, denk ik maar.
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik na 3 dagen getest en toen was het streepje heel licht en vaag. Maar het was er, en dus ook zwanger. Helaas niet goed afgelopen.
Misschien dat ik daardoor ook zo bang ben. Hoop dat ik zwanger ben, maar ben er ook wel weer bang voor dat het verkeerd gaat aflopen en ik weer een hoop pijn te verduren krijg.
Ik wacht vandaag gewoon af, ga in de pauze denk ik een test kopen en kijk wanneer ik het doen.
Bedankt voor je steun en ook van alle anderen!!

Liefs, Go

Dag dames,

Hier ook iemand die weer zwanger wil worden. Heb eert 2 miskramen gehad, toen een prachtige dochter (23-10-2004) en nu hebben we het aan een 2e toe. Zal wel weer spannend worden, de angst voor weer een miskraam blijft toch. Ik ben heel onregelmatig ongesteld (3-8 weken) dus ik kan niet precies zeggen wanneer ik kan testen. We hebben al een paar keer gedingesd deze maand, dus wie weet. Waar staat de afkorting NOD eigenlijk voor? (ik zal wel erg onnozel zijn hoor, maar na al jullie verhalen kan ik er nog geen betekenis aan vast knopen.)

Ik wens jullie ook veel succes om zwanger te worden, en hopelijk hebben we binnenkort allemaal goed bericht!!

Groetjes,

Ingrid (1e ronde)

p.s. Weten jullie dat je ook weer niet te veel bezig moet zijn met zwanger worden? Dat hebben wij in het begin ook gedaan. Elke maand was een mega-teleurstelling. Ongemerkt hield ik mijn  menstruatie op.  Toen 2 miskramen, word je ook niet echt vrolijk van. En toen hadden we bedacht, maar even een jaartje wachten. We hadden ons huis in de verkoop, lieten een nieuwe bouwen. Wisten bijna zeker dat we 2 keer moesten verhuizen dat jaar. (was ook zo)  Een zwangerschap kwam gewoon even niet zo goed uit. Maar ja, niet alles laat zich plannen hè. Even een keer niet goed uitgekeken,  en ja hoor, net toen had ik een cyclus van 4 weken (hoe kan het) en na een testje bleek ik dus hardstikke zwanger.
Het was even wennen voor ons, de angst was er weer dat het niet goed zou gaan, maar na een echo in de 8e en de 10e week, bleek dat er een hartje klopte, wat waren we blij. 2004 is een heel druk jaar geweest, maar wel 1 om nooit te vergeten.
Nu is onze dochter inmiddels een jaar geweest en we gaan er weer voor!

Hoi Ingrid,

Welkom bij onze club. Gezellig.
NOD = Niet Ongestelheid Dag.
De dag waarop je ongesteld moet worden, maar dit natuurlijk eigenlijk helemaal niet wilt.
Snap je!
Ik kan het helemaal begrijpen dat je bang bent voor een eventuele zwangerschap, ik heb het ook allemaal meegemaakt en begrijp precies wat je bedoelt.
Hopen voor ons dat het nu allemaal wel wil lukken.

Ook voor alle andere dames trouwens.
Tot mails.........

Liefs, Go

Hallo allemaal,

Nou ik heb vanmorgen getest en die was negatief, echt balen!!!!! Ik kon gewoon niet meer wachten. Maar mijn ongesteldheid zet ook  niet echt door, is lichtroze en veel slijm. En vorige week donderdag had ik ook al wat bruine afscheiding. Dus ik snap er helemaal niets meer van. Kan het toch van het innestellen zijn of zie ik nu dingen die er niet zijn??? En heb ik dan misschien toch te vroeg getest? OOOHHH, IK WIL DUIDELIJKHEID, IK WORDT HELEMAAL GEK!!!!!!

Mir

Hoi Mir,

Ik had ook maandag mijn NOD, maar ook nog steeds niet.
Ik ga dadelijk een test kopen en dan vanavond of morgenavond doen.
Hopelijk bij mij wel beter nieuws.
Ikzelf had al anderhalve week geleden slijm, lichtrose van kleur.
Misschien dat bij jou de innesteling nu gebeurt, maar het kan ook het begin zijn van je ongesteldheid. Ik heb geen idee, maar snap dat je er KNETTERGEK van wordt.
Ik herken het.

Sterkte meid!

Liefs, Go

Hoi Mir, wat balen die negatieve test. Ik weet precies hoe het voelt.
Ik was zondag echt gewoon overtuigd dat hij positief zou zijn....
Hopelijk heb jij gewoon te vroeg getest en word je niet net als ik
alsnog ongesteld.

En Go, als je wilt testen. Zou ik het 's morgens doen. Je urine is dan
geconcentrerder en je HSG-gehalte wat hoger dan 's avonds. Als je pas
net zwanger bent heb je 's morgens dus meer kans op een positieve test
dan 's avonds. Succes.

Juup

Hoi Juup,

Ik zal proberen tot morgenvroeg te wachten, wel moeilijk.
Denk niet dat ik het ga halen.
Heb net een test gekocht, ben zo benieuwd.

Liefs, Go

Hai allemaal,
Zoals jullie sta ik op het lijstje met afgelopen zondag NOD. Tot nu toe nog steeds geen rode duivels.
Testen doe ik voorlopig niet. Mijn man en ik zijn al bijna 2 jaar bezig en zo vaak een testje voor niks gekocht. Ik wacht zowieso t/m vrijdag.
Dit is mijn eerste ronde met medicijnen en ik weet dus precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad.
Dit was te voelen, te zien mbv een ovulatietest en een inwendige echo.
Ik had echt m'n eisprong op dag 15. Dan moet je toch precies 2 weken later ongesteld worden?
Tuurlijk kan je zeggen van: dan heb je je ei later gehad. Maar in mijn geval is dat dus niet zo.
Kan ik nu zeggen dat ik echt over tijd ben.......kan het zijn dat je niet precies na 14 dagen ongesteld hoeft te worden?
Pfff, en maar weer wachten.
Juup, jij had bv afgelopen zaterdag je NOD. Maar nu zet het pas echt door.
Dat is ook niet precies 14 dagen na je eisprong. Of weet je niet wanneer je ei geweest is...
Liefs van Marieke

Terug
Bovenaan