Wie ook NOD rond 15 november???

01 November:

02 November:

03 November:

04 November:

05  November: Lucia, 32 jaar, 2e ronde, 1e kindje

06   November:

07 November:

08 November:

09 November:

10 November: Filiz, 27 jaar 2e ronde 2e kindje

11 November:

Knutseljuffie, 24 jaar, 4e ronde 1e kindje

12 November: LInda, 29 jaar, 1e ronde 5e kindje

13 November:

14 November:

Knutseljuffie jarig!!!! 25 jaar

Sindarin, 22 jaar, 5e ronde, 1e kindje

15 November:   Sientje, 26 jaar, 2e ronde na MK, 2e kindje
                                              Jorna, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje

16 November:   Gwen,   37 jaar,5e ronde, 2e kindje

17 November: carina, 29 jaar, 2de ronde na miskraam, 1ste kindje, cyclus van 33 dagen (kan ook rond de dertig worden)

18 November:

19 November: Cathy, 25 jaar, 7e ronde, 1ste kindje

20 November:

21 November:

22 November:

23 November:

24 November:

25 November:

26 November:

27 November:

28 November:

29 November:

30 November:

Ja heb me er ook ff bijgezet. pfff duurt nog zo lang! Allemaal veel succes x

hoi sientje..

ik ken dat gevoel wat je hebt met die vriendin. het is moeilijk. ik was nu al bijna 25 weken geweest.. 10 weken geleden is het allemaal gebeurt... de miskraam, de pijn, lichamelijk en geestelijk, die rare tijd die daarop volgt.

ik moet zeggen dat het wel beter gaat. maar ik heb momenten dat ik toch nog een traantje wegpink. dan kijk ik weer even  naar de echo (waarop ons gupje nog wel leefde). op de een of andere manier helpt het er af en toe naar te kijken.

ik hoop zo dat we er niet al te lang op moeten wachten....

mijn nod is met 33 dagen op 17 november. 18 november is mijn zus jarig. ik hoop een leuke verjaardagsverrassing voor haar te hebben.
eigenlijk hoop ik dat de cyclus weer terug komt op 30 dagen. maar dat merk ik wel aan het cervixslijm.

groetjes Carina

Hoi Carina,

Jeetje, wat erg meid! Je had al een echo met je kindje erop! Gatsiedarrie, dat is niet leuk!

Ik ga zo van harte duimen voor iedereen!

En meiden, we kletsen elkaar er doorheen!

Groetjes Sientje

Hoi hoi!

Een hele goedemorgen allemaal!
Ik ga er zo tussenuit, lekker sporten en wandelen.
Weer even topfit worden voor de prestaties die we volgende week gaan leveren!

Groetjes Sientje

Hallo allemaal!

Tjonge Sientje, wat ben jij dapper aan het sporten, goed hoor!

Hoe gaat het hier verder? Voor de meesten bijna alweer klustijd? Mijn ongie is ook net over, dus wij kunnen ook weer eens rustig beginnen. In het weekend ongeveer mn ei (of iets erna) dus we zien wel wat het wordt deze maand. Vorige maand was echt niet leuk, was ervan overtuigd dat het raak was en als het dan toch niet zo is....Bovendien is mijn schoonzusje net 6 weekjes zwanger, dus anders hadden we maar 1 weekje gescheeld...Maar ach, nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen!

Tot later iedereen! Groetjes Sindarin

Ben vandaag allemaal rot klusjes aan het doen. Ik heb een week vakantie en ja, wat moet je dan anders doen, hè?
We zijn in mei getrouwd en er waren nog een paar instanties die mijn naamsverandering niet hadden (lees: een heleboel instanties!!!). Ik heb dik een uur aan de telefoon gehangen. Bij de ene instantie is het zo telefonisch geregeld, bij de ander moet je langs komen en weer bij een ander moet je een schriftelijk verzoek indienen. Pfffff! Dus maar direct achter de compu brieven typen en natuurlijk gelijk hier ff kijken. Altijd een goede reden. Ha ha!   Heb gelijk maar ovulatietesten bij Sensitest besteld. Ben benieuwd hoor. Eerst maar weer eens van de ongi af zijn en dan weer volop klussen!

Wat ben ik ontzettend blij met dit forum. Elke keer even kijken of er weer iemand een berichtje heeft geplaatst. Zo houden we elkaar op de hoogte. Echt super!

hoi hoi

klopt sientje.. ik heb een echo met een levend kindje. het ene moment wou ik dat ik al de eerste echo slecht nieuws had gehad, maar het andere moment ben ik juist erg blij met het plaatje.
het geeft me ook wel steun . ik weet dat er een kloppend hartje kan zijn.

de laatste dagen heb ik het erg zwaar gehad. mar ik krabbel er wel weer bovenop. Vol goede moed gaan we verder.

volgende week gaan we weer hard aan het werk... hahah (wat erg zeg!)

onze tijd komt nog wel, daar ben ik van overtuigt

Hey meiden

Hoe is het met jullie? Ik zie dat er weer veel ongi's zijn gekomen. Balen zeg!! Ik hoop echt dat jullie ons snel mogen volgen naar het zwangerforum (al is het daar lang niet zo gezellig als hier) !!
Met mij gaat alles goed. Vind het zwanger zijn nog wel erg vreemd, maar mn lichaam laat het al goed merken! Ben namelijk de hele dag moe! Morgen ga ik de verloskundige bellen om me aan te melden, erg spannend!
Ik hoop trouwens dat jullie het niet vervelend vinden als ik af en toe nog eens met jullie mee lees.

Nou meiden ik duik al lekker mn bedje in!
Allemaal heeeel veel succes de aankomende klus periode!

x suuz

Terug
Bovenaan