Wie ook NOD rond 15 november???

Carina, wat heftig zeg. Heel veel sterkte. Enne... zet 'm op hè?

Suuzje: Natuurlijk mag je hier blijven komen. Gezellig toch? Het is leuk om van de anderen te weten hoe het gaat.

Had gisteren bij sensitest ovulatietesten besteld en die kwamen vandaag al binnen! Ik verbaasde me er zeer over. Volgende week mee beginnen. Ben benieuwd!

Hallo allemaal!

Jeetje Carina, wat naar allemaal zeg! Sterkte ermee en laten we hopen dat je snel weer zwanger mag worden en een gezond kindje op de wereld mag zetten!

Suuzje, ik vind het erg gezellig dat je af en toe nog even mee komt kletsen. Ben benieuwd hoe het gaat met de zwangerschap, dus wees welkom hoor! Is het trouwens niet gezellig op het zwanger-zijn forum? Ik heb er wel eens stiekum gekeken, maar de hormonen vliegen daar wel flink heen en weer of niet? Haha....

O en Cathy, ik begrijp wat je bedoelt hoor, soms kan het zoooo frutrerend zijn om iets te regelen bij instaties! Al die keuzemenuus, wachttijden, stomme muziekjes en dan uiteindelijk een of andere calcenter medewerker aan de telefoon die nog niets weet...Pfff....is altijd wel een test van mn geduld zoiets...

Zijn hier trouwens al veel mensen bezig met ovulatietesten? Hebben jullie hier goede ervaring mee/ Ik wil er zelf voorlopig echt nog niet aan beginnen, maar lees vaak dat meiden ze bestellen enzo...

Hier verder niet veel te melden, druk aan het klussen en nu mar afwachten he....

Groetjes Sindarin

Hoi allemaal,

even zeggen dat ik niet zoveel tijd heb om te schrijven maar ik lees wel trouw mee hoor!

Na het 'eiwit' van zondag nog steeds heen postieve ovulatietest, waarom nou niet?!

Hopen dat jullie meer succes hebben...

Knuf
Lucia

Hoi allemaal!

Hoi Suuz! Gezellig toch als je mee komt kletsen? Hopelijk sluiten we ons snel bij je aan!
Ook hier is alles rustig, nog een weekje wachten en dan kunnen we klussen voor de zwangerschap!

Sindarin, die testen de geven aan wanneer je je eisprong gaat hebben. Als je een positieve test heb dan betekend dat dat je gemiddeld 24 tot 36 uur later je eisprong hebt. Echt ideaal! Als je heel goed weet wanneer je je eisprong hebt is het natuurlijk niet noodzakelijk. Ik weet ook heel goed wanneer ik hem heb, maar doe er voor de zekerheid evengoed die testen bovenop! Zo weet ik iedere keer weer, dat het niet aan het tijdstip gelegen heeft! Geeft me wel een zeker gevoel. Dus als het niet gelukt is, dan heeft het niet aan het tijdstip van klussen gelegen (ben dan ook een perfectionistje hoor...) want je zit altijd goed!

Nou, meiden ik ga er zo vandoor. Ik ga even lekker naar de kapper toe!
Kennen jullie dat? Dan wil je wat anders. Maar als je er vandaan komt heb je eigenlijk altijd weer hetzelfde...

Dus nu ook, ik ga heen met het motto van: even iets anders!
Ben benieuwd hoe ik terug kom...
Hou jullie op de hoogte!

Groetjes Sientje

hoi hoi

het gaat over het algemeen wel goed met me hoor, maar soms zit je er even doorheen!

wat de kapper betreft.. ik ben er gisteren geweest. ben helemaal onder handen genomen, kostte me bijna 80 euro, maar ben wel weer helemaal tip top!
ik had me de laatste maanden nogal verwaarloosd...

ik gebruik geen ovulatietesten. ik merk aan het slijm wel wanneer de dagen zijn! nou en dan klussen we maar een keer extra hoor.. hahaha

groetjes!

Hoi hoi,

Nou, ben naar de kapper geweest en toch maar de puntjes en een kleurtje...
Geen totale andere look dus. Wil het lang laten groeien, dus toch maar even volhouden!

En Carina hoe gaat het nu met je?

Groetjes Sientje

Hey meiden!

Vant weekend ga ik beginnen met de ovulatietesten. Ben benieuwd.

Lekker hè, ff naar de kapper gaan. Moet er ook nodig weer eens naar toe. Maar morgen ga ik mezelf eens verwennen. Ik ga gezellig met m'n moeder een dan naar Amsterdam. We willen graag naar de tentoonstelling van Andy Warhol. Dus beetje cultuur snuiven. Lang niet gedaan. Heerlijk zeg, een week vakantie. Moet er niet aan denken om maandag weer aan het werk te gaan. Dus ook nog maar niet doen .

Had van de week via deze site het boekje "Ik wil zwanger worden" besteld. Leuk boekje en lekker luchtig geschreven. Maar van sommige dingen werd ik wel treurig. Zo staat er dat je 30% minder kans op een zwangerschap hebt als je rookt. $#8*%@#^*!!!!! Ik rook niet, 2 vriendinnen van me wel en zij waren vrij vlot zwanger!!! Soms is het ook zo oneerlijk!  
Sorry, moest ik ff kwijt. Dit zit me nogal dwars, maar dat is vast niet te merken. Ha ha!

Hallo dames, zijn we druk aan het klussen allemaal.
Het word weer spannend hoor.
ALs het goed is gaat zaterdag mijn eitje springen en dan moeten we 2 weken afwachten he, of alles goed is gegaan....
Succes allemaalllllllllllllll

Terug
Bovenaan