Hoi hoi!
Filiz, ik ben niet zo thuis in de temperaturen. Maar op dag 8 je eisprong al, volgens mij is dat een beetje vroeg. Of heb je altijd een hele korte cyclus? Wat is je normale cyclus?
Wat ik zelf wel heb is dat als ik vanaf het moment dat ik ongesteld ben geweest zeg maar en dus een nieuwe cyclus in ga het druk heb gehad, ziek ben geweest, gestrest ben geweest is dat mijn eisprong dan 1 of 2 dagen opschuift. Dus als m ´n lichaam op de een of andere manier "stress" heeft gehad, merk ik dat in een verlate eisprong...
Verder wordt het hier spannend. Vandaag had ik al zoeits van: hmmm, misschien gaat m ´n slijm al veranderen zeg maar. En vanavond met het "afvegen" had ik inderdaad van dat "eisprongslijm" (sorrie, weet niet echt hoe ik het moet verwoorden...). Beetje vroeg vind ik zelf. Ik ga nu eens bijhouden hoeveel dagen van te voren ik dit begin te krijgen (voor het geval het niet gaat lukken, maar we hopen natuurlijjk dat het niet nodig zal zijn dat bijhouden...). Dus dat is weer iets vroeger dan ik had verwacht. Maar ach, dat kennen jullie vast ook wel, dat je zo oplettend ben op je lichaam, dat het misschien voor 1 keertje is geweest...
We wachten het weer rustig af!
Groetjes Sientje