Wie ook NOD rond 15 november???

Wat is het hier rustig!
Heeft iemand nog nieuws?

Heb net voor 't eerst een ovulatietest gedaan. Wat een gedoe ook eigenlijk. Het controlestreepje was goed, dus had de test goed uitgevoerd.
Er kwam een heeeeeeeel licht tweede streepje. Dus mijn ei komt eraan... Spannend!!!

Hoi allemaal!

Ja, het is hier inderdaad rustig.
Aankomende week gaat een spannende week worden.
Dinsdag ga ik beginnen met de ovulatietesten! Ik verwacht eigenlijk dat ie woensdag of donderdag positief is, dus spannend!!!

Cathy, je ovulatietest is nog niet positief als je een licht streepje hebt. Als het goed is heb je altijd wat van dat hormoon in je lichaam. Bij de ene meer (licht streepje) bij de ander minder (geen streepje) Hij is pas positief als t streepje net zo dik is of dikker dan de controle streep (tenzij je natuurlijk net voor de piek en net na de piek test, dan kan het zo zijn dat het streepje lichter is). Heb je normaal geen streep?

Hoe is het verderr met iedereen? Filiz al je ei gehad??? Jeetje, voor jou wordt deze week helemaal spannend!

Andere meiden nog nieuws?

Groetjes Sientje

Jeetje ik word gek van deze forum zeg, is mijn reactie niet geplaats zeg
moet ik alles opnieuw zetten

Had een vraagje aan jullie dames, ben deze maand met tempen bezig geweest en het volgende kwam eruit:

cyclusdag8:20 oktober 37
cyclusdag9:21 oktober 36.5
dag 10                22 oktober 36.4
dag11                 23 oktober 36.3
dag 12               24 oktober 36.4
dag 13               25 oktober   36.5
dag 14                26 oktober 36.5
dag 15               27 oktober 36.6
dag 16               28 oktober 36.6

Nu snap ik er dus niets meer van, heb ik nou mijn ei gemist?????????
wie kan mij helpennn???

Hoi hoi!

Filiz, ik ben niet zo thuis in de temperaturen. Maar op dag 8 je eisprong al, volgens mij is dat een beetje vroeg. Of heb je altijd een hele korte cyclus? Wat is je normale cyclus?

Wat ik zelf wel heb is dat als ik vanaf het moment dat ik ongesteld ben geweest zeg maar en dus een nieuwe cyclus in ga het druk heb gehad, ziek ben geweest, gestrest ben geweest is dat mijn eisprong dan 1 of 2 dagen opschuift. Dus als m ´n lichaam op de een of andere manier "stress" heeft gehad, merk ik dat in een verlate eisprong...

Verder wordt het hier spannend. Vandaag had ik al zoeits van: hmmm, misschien gaat m ´n slijm al veranderen zeg maar. En vanavond met het "afvegen"   had ik inderdaad van dat "eisprongslijm" (sorrie, weet niet echt hoe ik het moet verwoorden...). Beetje vroeg vind ik zelf. Ik ga nu eens bijhouden hoeveel dagen van te voren ik dit begin te krijgen (voor het geval het niet gaat lukken, maar we hopen natuurlijjk dat het niet nodig zal zijn dat bijhouden...). Dus dat is weer iets vroeger dan ik had verwacht. Maar ach, dat kennen jullie vast ook wel, dat je zo oplettend ben op je lichaam, dat het misschien voor 1 keertje is geweest...

We wachten het weer rustig af!

Groetjes Sientje

goeiemorgen!

iedereen al weer druk op wacht voor de eisprong.. ik let ook op mijn slijm of het eraan komt of niet...
ik heb dat slijm meestal een dat ong 2/3 voor de eisprong.

met mij gaat het wel hoor! lekker een weekend uitgerust en uitgewaaid in zeeland. veel geregeld voor het nieuwe huis, en ook nog gezellig met vrienden afgesproken.
soms heb je van die momenten dat je het even niet meer ziet zitten, maar dat hoort erbij.

ik heb wel sinds de miskraam veel meer last van steekjes onderin mijn buik. ik twijfel of ik daarover de gynaecoloog ga bellen. misschine hoort het er wel gewoon bij en ik wil niet overkomen als een zeur...!

ik ga hier de was eens uit de weekendtassen vissen en wachten op de monteur.. ons wasmachine is stuk!
groetjes Carina

quote: Cathy_BL reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-10-2007 18:25:01'));

Hoi Cathy,

volgens lukt het niemand om in te loggen.Wat lastig hé? Het is meteen minder gezellig!

Ik wil je niet teleurstellen, maar ik ben al op dag 22 en al 12dagne met ovulatietests bezig en steeds een lichte of geen streep! Hoop natuurlijk dat het voor jou nit zo is, maar juich maar alleen als die streep ècht vet is, anders is het zo rot en ik spreek uit ervaring helaas...

Sientje & Desiderio, thanks voor de info. Ha ha! Voel me echt een muts. Hoezo ik lees de gebruiksaanwijzing heel goed door. NOT! Heb er gewoon overheen gelezen.
Maar één dezer dagen moet mijn ei wel zijn. Voel zelf al wat  lichte steekjes  in mijn linker eierstok. Dat betekent voor mij dat het er aan zit te komen.
Vanacht iets heel vaags gehad. Tenminste dat denk ik. Ik kan me vaag herinneren dat ik hele erge pijn in mijn buik (soort ongi pijn) had. Ik weet het niet helemaal zeker. Kan je pijn dromen?? Vanmorgen had ik nergens last van. Zal vast niks zijn geweest.

Dames, zet 'm op de komende dagen hè?

Ben trouwens blij dat het forum weer loopt. Miste het gewoon!

Hee meiden!

Hier vandaag weer begonnen met de ovulatietesten. Het wordt inderdaad weer een spannende week. Ik ben blij als de eisprong weer geweest is. Je zit toch een beetje in spanning. Dan is het alleen maar afwachten, dan kun je niets meer doen. Nu denk ik er toch wel aan dat we op het juiste moment gaan klussen enzo. Ook met die ovulatietesten weer 4 uur niet plassen (en probeer ik ook niet te drinken). Dus als ik dan thuis kom van m ´n werk meteen een test doen en drinken, drinken, drinken en het er vervolgens weer uit plassen! Hahahah, wat een gedoe allemaal he!

Maar goed, de spanndende weken komen eraan! Wel merk ik dat ik er minder mee bezig ben als de vorige keer. Tuurlijk is het weer spanend, maar nu ben ik niet alleen maar bezig met dat, de vorige keer wel. Toen dacht ik er echt continu aan! Nu ben ik dus weer lekker begonnen met sporten enzo, en dus weer wat afvallen. Zo hoop ik ook weer fit te worden zodat als ik zwanger raak gewoon nog een paar maanden lekker kan doorgaan zo. Met m ´n zoontje had ik heel snel last van m ´n rug. Dus met een maand of 6 kon ik alleen nog maar zitten en amper lopen. Gevolg: aankomen!!!! (in combi met zwanger zijn en soms iets meer eten....). Nu ben ik de kilo ´s weer kwijt. Ik weeg zelfs minder dan dat ik zwanger werd!!! Heerlijk! Dus we zijn vandaag weer lekker wezen sporten!

Jeutje, wat een verhaal zeg!
Inderdaad wel weer lekker dat het forum het goed doet.

En Cathy, ik heb geen idee wat dat pijn in je buik kan betekenen. Misschien wel dat je eisprong eraan komt!!!!

Wel iedereen even laten weten he als je m gehad heb!

Groetjes Sientje

Terug
Bovenaan