Wie ook NOD rond 15 november???

WAAAAAAAHHHHHHH Cathy, gefeliciteerd!!!
Wauw! Je bent zwanger! Wat goed man! Gaan we samen naar het Juli forum!

En Irene, ik zou ook maar even een test doen als ik jou was...
spannend hoor!

En Lucia, wat vreemd allemaal zeg... Misschien later van de week nog maar eens testen???

en Carina, toch loop ik ook een beetje te balen dat je niet zwanger bent, ik had het je zo gegund meid...

Hey cathy,
jijook gefelicteerd meidddddddddd

ZO gaan jij en sientje ons verlaten en richting de juli mama's :(:(:(

Carina, kop op meid, volgende maand gaan wij hand in hand naar de augustus mama's toe

Hallo meiden

Jullie kennen mij waarschijnlijk niet allemaal, maar ik heb druk meegekletst op het vorige topic "Wie ook NOD rond 15 oktober"
Inmiddels ben ik overgestapt naar het jereno-forum (www.jereno.com/forum) en daar zijn ook een aantal meiden van het 15 oktober topic. Ik heb wel regelmatig even gezellig met jullie meegelezen, maar om twee forums bij te houden word me te druk.
In de eerste plaats wil ik alle zwangere dames feliciteren (een streep is een streep hoor!!!) en ik kan ook melden dat ik nu 4 weken en een dag zwanger ben van ons eerste kindje (in de 5e ronde)! Echt super, en erg spannend.

Nou, verder weet ik ook niet zo goed wat ik moet zeggen, alle dames die nog in onzekerheid zitten veel sterkte gewenst, en voor degene bij wie het nog niet gelukt is succes en veel plezier (is ook belangrijk!!) in de volgende ronde!!

Groetjes Sindarin

Hoi Sientje en cathy, van hartlijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik ben nog niet ongesteld
en  heb nog geen test gedaan, ik zal morgen of overmorgen testen

Heel spannend.

Heel succes allemaal.

Silina

Hoi Sindarin,
Ja ik dacht al waar ben je nou.
Ja heb ook paar keer op jereno gekeken, maar ik dacht ben hier begonnen dus ik blijf hier, wat je zegt 2 forums bij houden is niet niets, hou eentje al met moeite bij ihihihiihihi.

Maar wat leuk joh je  bent zwanger, van harte meid, geniet er lekker van.
Laat je af en toe weten hoe het met je gaat>?
Groet en xxxxxxxxxx

Hoi hoi,

Sindarin, jij ook van harte gefeliciteerd!!! Jammer dat je niet hier meer op het forum zit.

En Boom, wat spannend! Wel effe laten weten wat de uitslag is he?!

En Filiz, ik hoop zo van harte dat het jou ook gaat lukken de volgende ronde! Samen met Carina! Blijf je nog wel af en toe meelezen?

Groetjes!

Filz, Carina, ik ga met jullie me de volgende ronde in!
Heb nu toch echt bezoek.
Belooft wat als ik dit iedere maand moet doorstaan...hoop dat het ontpillen was en dat het de laatse maand is!

Terug
Bovenaan