Wie ook NOD rond 15 november???

Das idd wat, Sientje! Ha ha! Zijn toch niet heel veel vrouwen die het zo duidelijk voelen. Nou, ik voel 'm nou echt wel. Straks weer ovulatietest doen en heb zo'n idee dat we vanavond maar moeten klussen (man is helaas niet eerder thuis). Eerst de test maar ff afwachten... Ha ha!

Heb trouwens vanacht gedroomd dat ik een zwangerschapstest deed en dat ik dus zwanger bleek te zijn. Hopelijk komt mijn droom deze maand uit.

En Carina: gefeliciteerd! Hopelijk is de financiering snel rond. Scheelt toch weer heel wat energie! En hebben jullie al een ander huis?

Hi,

daar ben ik weer even. Heb het idee dat het me deze maand niet zo heel veel kan schelen als het niet raak zou zijn. Op de een of andere manier ben ik nu erg met de verhuizing bezig. Maar ik weet zeker,dat als ik straks weer ongi wordt dat er wel een traantje aan te pas komt... 22e ronde wordt het dan zo ongeveer... Niet echt leuk meer. Maar ja, nu eerst de verhuizing maar, volgende week de sleutel, en dan een poosje klussen(haha, ander klussen dus...) dan de verhuizing en dan denk ik dat ik me weer meer ga richten op het zwanger worden en (gepland) klussen. Nu doen we het vooral als we zin hebben... Maar goed, wie weet...

allemaal veel succes!!

J 26

En J, vaak gaat het dan toch het beste! Even je gedachte op andere zaken hebben wil ook helpen om zwanger te worden heb ik al bij meerdere mensen om me heen meegemaakt. Maar zo'n verhuis is natuurlijk ook wel erg spannend!  Wij zijn deze maand ook verhuisd en bewust pas daarna met de pil gestopt. Anders had ik stress van 2 dingen te gelijk.

Wel leuk om van jullie te horen dat jullie zo bewust met de ovulatie bezig zijn. Ik heb het deze maand niet gevoeld, maar toen ik jaren terug een keer met de pil gestopt was heb ik het wel eens gevoeld. Had rondom mijn uitgerekende vruchtbare dagen wel veel slijm, maar een klein beetje bruinig. Dus niet zoals je omschreven ziet staan wit en dradig. Ben benieuwd wat dat betekend... Goh, dat ik ooit nog eens zo met andere over onze slijmproductie zou praten.

Wordt het minder spannend naarmate het langer duurt om zwanger te worden of blijft het zo spannend? Denk dat ik rond 13 november het helemaal niet meer houd...

Groetjes, Irene

hoi hoi

ja spannende tijden komen eraan... ik heb zo'n vol gevoel in mijn buik. hoort dat ook bij de eisprong? het voelt alsof ik op ontploffen sta! (ik moet ook zeggen dat mijn buik er erg opgezet uitziet! blegh (niet echt aantrekkelijk)

wij hebben ook al een ander huis. een echte opknapper! nog geen cv, hele steile trappen die vervangen moeten worden en veel ramen hebben nog geen dubbel glas.
maar wel super leuk met glas in lood ed.

straks gaan we op visite bij vrienden.. zal mijn vriend daarna een lief aankijken.. hij heeft gisteren zijn dagje rust gehad.. hahaha

Hoi aanstaande mama's.

Hoe is het allemaal?
Spannende dagen allemaal hey. Carina dat opgeblazen gevoel heb ik ook joh vreselijk, alsof je heel veel heb gegeten irritant hoor en sinds paar dagen heb ik ook vollere borsten ??????? Misschien komt het door de eisprong.
Van mijn temperatuur snap ik ook niets meer van, hij schommelt heel erg, ene dag hoo ene dag laat, alleen 's avonds blijgt hij hoger elke dag.
Ja ja ik meet 2 keer per dag op hehehhehe, 's ochtends en 's avonds, moet niet gekker worden he??? haha
Maar goed, we wachten geduldig nog 9 dagen af dan zullen we het mekren.
Vanaf volgende week gaan we klussen in onze nieuwe woning, het worden drukke dagen zeg....
Nou meiden, heel veel sterkte met wachten en niet te vroeg testen he

Wel toevallig dat er zoveel een nieuwe woning hebben. Ha ha!

Meldde vanmiddag nog dat ik m'n ei verwachtte. Nou, die is nu in alle hevigheid losgebarsten. Pijn!!! De ovulatietest gaf nu ook duidelijk 2 strepen. Jippie!

Mijn man komt zo thuis... Ga denk ik zo maar naar bed.  
Ben benieuwd!!

Terug
Bovenaan