Wie ook NOD rond 15 november???

hahaha dat schiet niet op..
je moet je lief in de tijd van het ei natuurlijk wel te vriend houden!

ik had vanmiddag het idee dat er wat slijm aan zat te komen. ik geef mijn lief vandaag nog een rustdag.. hahaha

ik had voor mijn zwangerschap/ miskraam een dag of 3 slijm.. dus als het morgen begint, beginnen wij met klussen.. dan 1 dag niet en dan weer wel
en dan net zolang totdat het slijm weg is, of we er geen zin meer in hebben...

groetjes!
ik hoop dat mijn ei donderdag komt.. dat zou weer een cyclus van 30 dagen betekenen!
groetjes

Nee, inderdaad, met een discussie schiet het niet op nee...
Ben nu lekker hollands next top model aan het kijken. T is nu reclame.
Gaat er iemand nog naar de beurs? Ik ga a.s. zaterdag!

(o, reclame is af...)

nee. ik denk niet dat ik daar nu behoefte aan heb...

nieuws op ei gebied.. het slijm is gearriveerd.. en alsof mijn vriend er een neus voor heeft besprong hij me zowat na het eten.. hahaha
meestal heb ik een dag of 3 slijm... en is het daarna weg. dan word ik 14 dagen later ongi. nu maar hopen dat het een normale cyclus mag zijn.. niet weer 1 van 33 dagen.

het worden weer gezellige dagen hier.... hahaha
groetjes Carina

O, Carina, wat spannend wordt het voor je! Jeetje, en nu maar afwachten! Ik hoop ook voor je dat je geen cyclus heb van 33 dagen. Heb je zelf al een gevoel van hoe of wat? In het begin van m ´n vorige cyclus had ik zoeits van ja, het kan wel eens gelukt zijn. Maar hoe meer de twee weken vorderde, hoe meer het gevoel verdween. En met een negatieve test was ik eigenlijk helemaal niet verrast dat m ´n ongi kwam. Ik ben erg benieuwd wat voor gevoel ik volgende week zal hebben. Raar toch he, vrouwen en hun gevoel!

Zelf had ik vandaag een negatieve ovulatietest. Ik heb het idee dat ie morgen of overmorgen positief zal zijn. We zullen het zien. Spannend!

Hoe is het met de rest? Al tekenen van een eisprong???

Hoi iedereen,

Het was even rustig op het forum vanwege die storing, en het zal nu ook weer onder ons wat stiller 'moeten' zijn he, we hebben het druk met andere dingen als het goed is, haha!!!!
Ik merk ook dat de ei-dagen effect hebben op mijn mannetje hoor, zou het zo zijn dat ze er een neus voor hebben -feromonen-  of is dat alleen nu, omdat we er zo  doelbewust mee bezig zijn?
Ik heb in ieder geval zelf ook veel meer zin rond deze dagen, de natuur zal het ook wel  een beetje  regelen?
Nou, meiden, veel succes deze dagen, hopen dat er weer veel zwangeren komen deze maand!
Liefs Gwen

Terug
Bovenaan