Wie ook NOD rond 15 november???

mijn NOD rond 14 november. vorige maand was ik 2 week over tijd maar volgens de testen niet zwanger. dus ik deze keer wel een normale cyclus heb want dat lange wachten word ik helemaal gek van!

succes met wachten allemaal

groetjes Joke (bezig voor 2e kindje)

hahahha.. heb je hem nog kunnen verleiden? wij hadden gisteren eerst nog afgesproken met vrieden. komen we pas om 11 uur thuis. tja dan maar wat minder slaap.... want ik laat mijn vruchtbare dagen niet zomaar voorbij gaan!

zou die pijn dan alleen mijn eisprong betekenen? en die opgezette buik hoort die daar ook bij? dat had ik eerst niet zo erg als nu hoor!

ik heb toch de gyn gebeld. wil zeker weten dat er niks van de vorige zwangerschap is blijven hangen!
dinsdag mag ik voor een nacontrole (3 maanden na de miskraam), dan is mijn ei voorbij.. als het dan raak is.. zouden ze dat al kunnen zien?

klopt wel dat er veel mensen met een ander huis bezig zijn.. leuk zeg!
groetjes en een prettig weekend!

Hoi hoi,

Als m ´n eitje op knappen staat zeg maar krijg ik ook een hele bolle buik! Ook heel erg hard. Als m ´n sprong geweest is slinkt ie in om het maar zo te zeggen, dan wordt ie langzamerhand weer normaal. Dus meiden het kan goed zijn dat t met de eisprong te maken heeft!!!! Spannend!!!!

Zelf had ik gisteren een positieve test!!! En inderdaad, vanmiddag voelde ik m al opkomen... Ik was op m ´n werk, dus ik wachtte het even af of het ging of niet... Niet dus!
Ik voelde m langzamerhand erger worden en ben naar huis gegaan voordat ik niet meer auto kon rijden en daar tot ´s avonds op een stoel had moeten zitten.... Dus ik naar huis, regelrecht naar boven naar m ´n bed. Rond een uurtje of 6 ging het weer. Nu nog een beetje gevoelig, maar het zakt weg. Dus dat hebben we gehad!

Ik vind het toch wel fijn dat het nu achter de rug is. Het rare idee dat je voor je eisprong alles zelf in de hand heb, dat timing echt alles is! En nu, nu ie geweest is kun je er niets meer aan doen dan alleen afwachten... En dat gaan we doen!

Hoe is het met de andere meiden? Cathy heeft ook al d ´r ei gehad, Filiz toch ook? En Carina volgens mij ondertussen ook al???

Groetjes!

hoi hoi

dus als ik het goed begrijp is die bolle buik een voorbode op de eisprong...
nou dan heb ik hem nu wel  gehad. en dan hebben we ook op tijd geklust..
dus weer goede hoop.

mijn forumvriendinnetje vertelde vanmorgen dat ze een heel vaag straapje heeft. echt leuk... straks zijn we misschien wel samen zwanger!
ik hoop het wel, want ben nu al een beetje jaloers hoor! ik wil ook weer!

nu komen de 2 lange weken wachten weer... zo spannend!
groetjes Carina
(eens kijken wat voor rare klachtjes deze maand weer op komen zetten...)

Dag meiden!

Sientje: Das ook vervelend dat je zo'n pijn hebt dat je van je werk naar huis moet. Hopelijk heb je er binnenkort geen last meer van.

Donderdag was de dag voor mijn ei: hebben geklust. Gisteren had ik m'n ei. Had zo'n pijn en was bek af van werken, dat klussen er niet in zat. Wie weet vanavond... En dan net als jullie... wachten...
Moet ff opnieuw uitrekenen wanneer ik precies mijn NOD verwacht. Ben een beetje de kluts kwijt. Even wachten.
Als het goed is moet ik op 15 nov mijn NOD hebben. Dus niet de 19e, zoals ik eerder dacht. Das beter: 4 dagen minder wachten, hopelijk.

Nou ladies, ik las al dat er 2 dames zwanger zijn
Nou hartstikke leuk hoor, en nu wij nog :):):)

Nog 7 dagen wachten pfffffffff

Heb nog steeds gevoelige borsten en een soort menstruatie achtig pijn, al paar dagen.
SPannend weerrrrrrrr

ik heb even de lijst naar boven gehaald...
ik zou mijn nod 17 november hebben, maar ik denk dat ik gisteren mijn eitje heb gehad. ik ga maar uit van 15 november ipv 17!
groetjes Carina  

09 November:

10 November: Filiz, 27 jaar 2e ronde 2e kindje

11 November:

Knutseljuffie, 24 jaar, 4e ronde 1e kindje

12 November: Angela, 32 jaar, 2e ronde 2e kindje

13 November:

Irene, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje

14 November:

Knutseljuffie jarig!!!! 25 jaar

Sindarin, 22 jaar, 5e ronde, 1e kindje
                                                       Lucia, 32 jaar, 2e ronde, 1e kindje

15 November:   Sientje, 26 jaar, 2e ronde na MK, 2e kindje

16 November:   Gwen,   37 jaar,5e ronde, 2e kindje
                                              J 26, 29 jaar, ronde 21, 2e kindje

17 November: carina, 29 jaar, 2de ronde na miskraam, 1ste kindje, cyclus van 33 dagen (kan ook rond de dertig worden)

18 November:

19 November: Cathy, 25 jaar, 7e ronde, 1ste kindje

20 November:

21 November:

22 November:

23 November:

24 November:

25 November:

26 November:

27 November: Angela Jarig

28 November:

29 November:

30 November:

Hoi hoi!

Ja, inderdaad! Ik ben benieuwd wat voor klachtjes er deze maand gaan komen!
Het wordt wel weer spannend allemaal.

Vandaag naar de Jongegezinnenbeurs geweest. Jonges, wat was dat weer druk. Alhoewel, vorig jaar waren we volgens mij op zondag, maar toen was het nog drukker!
Opzich viel het in het begin wel mee, we waren er meteen om 10 uur.

Weer een hoop spulletjes mee naar huis genomen! Ben nu best wel moe. Ga denk ik straks heerlijk op de bank Idols kijken en daarna nog even achter internet. Koekeloeren wat er allemaal weer geschreven is!

Nog een week en dan is (hopelijk) de innesteling!!!

Groetjes!

Terug
Bovenaan