Wie ook NOD rond 15 oktober???????

He Carina,

Wat balen joh, kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent. Maar ik heb nog steeds goede hoop voor je hoor! Waarschijnlijk was het iid nog wat te vroeg, gewoon over een dag of drie weer testen hoor!

Liefs Sindarin

Oh dames,

Ik ben het wachten beu, Ik heb hele zere borsten (ze vallen letterlijk uit me BH), ben super moe en dan ben ik ook nog is sinds gister avond een beetje misselijk en heb een onwijs borrelende buik.
Dat misselijk heb ik nog nooit eerder gehad. Ben bijna nooit misselijk. Ik hoop het zo!!!

Het klinkt bij veel meer meiden erg hoopvol. Zou wel mooi zijn hoor, jullie allemaal zwanger, ik ook, gezellig samen met 1 van mn beste vriendinnen. Zou wel ideaal zijn.
Ik heb zaterdag mn NOD, maar ik ga denk ik vrijdag al testen. Ik heb namelijk normaal 4 dagen voor mn RD al bruine afscheiding, en er is nu nog niks. Als dat ook niet komt ga ik dus echt vrijdag testen.

SPANNEND. Carina, houdt hoop, je hebt waarschijnlijk gewoon veel te vroeg getest.

SUCCES MEIDEN, HOU VOL, NOG EVEN WACHTEN.en heel belangrijk, blijf vrolijk.

Groetjes Jen

He Jen,

Ik ben het helemaal met je eens, ben het wachten ook zooooo zat!! Ik moet nog tot dinsdag of woensdag wachten....pfffft, nog een hele week! Ik heb echt het gevoel dat het gelukt is, en dat maakt het wachten nog veel moeilijker, zeker nu mn schoonzusje ook net zwanger is....Als mijn lijf me zo voor de gek kan houden...Dat zou echt niet eerlijk zijn....Pfff, nog 6 dagen....

Sterkte allemaal met wachten! Ben zeer benieuwd hoeveel zwangeren we mogen feliciteren, het klinkt allemaal zo goed...

Groetjes Sindarin

Goedemorgen ladies,
kreeg gisteren een mailtje van matcare dat mijn testen zijn verstuurd,
nu durf ik niet meer te testen
erg hee?????

Hoi sindarin, spannend he,

Ik heb zaterdag mn nod al, het ergste wachten zit erop. Ben zo benieuwd of het deze maand raak is, zouden we het ronde sinterklaas aan iedereen kunnen vertellen en met de vakanties en verlof is half juni een mooie tijd om te bevallen . Zit in het onderwijs, dus zou zo'n beetje een half jaar vrij zijn dan.

Leuk dat er nog iemand zwanger is in je familie, Hier is ook sinds kort in de omgeving een ware babyboom ontstaan, allemaal neven en nichten die zwanger zijn of net een kindje hebben.

Van ons verwachten ze het alleen nog helemaal niet, wij zijn de jongste en ze zien ons allemaal als een beetje levensgenoieters, regelmatig naar concerten, festivals, feestjes. Dus ze denken dat we nog wel even wachten.

Zou wel een verrassing voor ze zijn. Toch bijzonder dat het ze nog niet is opgevallen dat ik opeens altijd de BOB ben. Terwijl ik er altijd voor zorgde dat mn man reed zodat ik een wijntje kon nemen bij het eten.

Sigaretten ben ik ook al sinds mei mee gestopt. Was een echte feest roker, maar heb niet meer gerookt.

Hoe oud/jong ben jij? ben je getrouwd? hoe lang ben je al bezig?

Groetjes Jen

Carina, jammer meid, je hebt gewoon te vroeg getest daar gaan we maar vanuit hoor
Na je nod nog een keer testen

He dames!

Wat een positieve geluiden allemaal!!!!
Spannend Jen, is dit de eerste keer dat je je zo voelt vlak voor je nod?

Filiz, je hebt ook nog een week om naar die testen te staren, dan kun je er vast aan wennen. Of zijn het van die supergevoelige?
Ik heb daar zelf geen vertrouwen in want stel dat je zwanger bent en je wordt toch gewoon ongesteld, dan ben je dubbel teleurgesteld! Het gaat namelijk erg vaak mis tussen innesteling en nod zonder dat je dat anders echt in de gaten zou hebben.
Succes in ieder geval, ik hoop echt dat het raak is deze maand!
Mijn nod is ook de 15e, ik hoop dat ik tot de 19 kan wachten met testen, pfffff.... duurt dat allemaal nog lang he?
Heb nog steeds niet echt overtuigende klachten, wel wat vage dingetjes....

Succes allemaal de komende dagen en ik blijf duimen,
Liefs Gwen

He Jen,

Ik ben 22, niet getrouwd maar woon al bijna 4 jaar samen. Mijn vriend is 26... Dit is onze 4e ronde, dus dat valt best mee, maar het duurt me allemaal veeel te lang! Ben niet zo geduldig met dit soort dingen.
De ouders van mijn vriend zullen een gat in de lucht springen als ineens mn schoonzusje en ik samen zwanger zijn! Die verheugen zich al zo lang op kleinkinderen...en dan ineens twee....Lijkt me echt grappig. Mijn schoonzusje heeft het ze nog niet verteld, ze wacht even op mij hihihi
Ik denk niet dat mensen het van ons al verwachten, dus het nieuws zal wel inslaan als een bom haha, verheug me er nu al op. Maar ja, eerst nog een week wachten he... zo stom, afgelopen paar maand dacht ik er nauwelijks aan, en werd oonk steeds netjes regelmatig ongie, dus was niks om nerveus over te zijn...Maar nu voelt het zo goed (voor zover buikkramp, pukkeltjes en ieder uur naar het toilet goed kunnen voelen, zeker als je ook nog eens slecht slaapt), en kan nu dus echt niet wachten tot het dinsdag is...

Pff, wat een verhaal weer he. Hoelang ben jij al bezig?

Liefs Sindarin

Terug
Bovenaan