He Jen,
Ik ben 22, niet getrouwd maar woon al bijna 4 jaar samen. Mijn vriend is 26... Dit is onze 4e ronde, dus dat valt best mee, maar het duurt me allemaal veeel te lang! Ben niet zo geduldig met dit soort dingen.
De ouders van mijn vriend zullen een gat in de lucht springen als ineens mn schoonzusje en ik samen zwanger zijn! Die verheugen zich al zo lang op kleinkinderen...en dan ineens twee....Lijkt me echt grappig. Mijn schoonzusje heeft het ze nog niet verteld, ze wacht even op mij hihihi
Ik denk niet dat mensen het van ons al verwachten, dus het nieuws zal wel inslaan als een bom haha, verheug me er nu al op. Maar ja, eerst nog een week wachten he... zo stom, afgelopen paar maand dacht ik er nauwelijks aan, en werd oonk steeds netjes regelmatig ongie, dus was niks om nerveus over te zijn...Maar nu voelt het zo goed (voor zover buikkramp, pukkeltjes en ieder uur naar het toilet goed kunnen voelen, zeker als je ook nog eens slecht slaapt), en kan nu dus echt niet wachten tot het dinsdag is...
Pff, wat een verhaal weer he. Hoelang ben jij al bezig?
Liefs Sindarin