Wie ook NOD rond 15 oktober???????

Hallo ladies,
Heb mijn nod op 15 oktober,ik zit nog in de eerste ronde van mijn 2e kindje.
Nu heb ik sinds vrijdag erge steken in mijn buik en krampen en menstruatie achtige pijn.
ZOu het zo zijn dat de innesteling geslaagd is?????
Wie weet raad????????

Hoi filiz,

Het zou inderdaad kunnen ja, je weet het niet en dat is het lastige eraan!
Nog even geduld hebben. Misschien ga je als de bevruchting gelukt is nu al dingen merken. Dus goed je lichaam in de gaten houden! Wel spannend!. Ga je van te voren testen of wachten tot je niet ongesteld wordt?

En hoe is het met alle andere meiden? Natascha al kenmerken???

Groetjes Sientje

He hoi allemaal

Ik heb mijn NOD op 17 oktober, zit in de 4e ronde voor mn eerste kindje. Spannend allemaal he! Ik heb deze maand voor het eerst erg last van kramp in mn onderbuik, het komt en gaat een beetje. Is begonnen rond dag 17 dus wie weet.....Maakt me wel nerveus hoor, moet dus nog 9 dagen wachten voor ik kan testen.....
Gezellig, dat iedereen hier rond dezelfde dag haar NOD heeft, kunnen we elkaar er mooi doorheen kletsen. Iemand anders al vage klachten enzo?

Groetjes Sindarin

Oo spannend,

Het zou een wonder zijn als het in een keer raak zou zijn, bij mijn eerste was het met derde maand raak.
Ik wil eigenlijk eerder dan 15 oktober testen maar ben bang voor neg uitslag……
Misschien vrijdag een poginkje wagen?????????/

hey meiden,

Mijn nod komt al in zicht maar heb deze maand helemaal geen verschijnselen, Heb er dus geen goed gevoel over, vorige keer wist ik van te voren gewoon dat ik zwanger was, zere borsten en zooo moe, maar nu helemaal niets.
Heb volgens mij wel goed geklust want ben do 27-09 nog bij de gyn geweest voor nacontrole en zij zag een eitje zitten en ik had toen al flink geklust en die dag ook nog, maar ja afwachten maar.
En hoe zit het bij jullie?

groetjes natascha

hoi hoi

jeetje wat een verhalen alweer erbij.. wat leuk dat we met zoveel rond dezelfde tijd zitten.

bij ons weet iedereen dat we ermee bezig zijn, want we hebben een miskraam gehad.. tja en als je een goede echo in handen hebt vertel je het natuurlijk aan iedereen.. totdat dus blijkt dat het toch niet goed is.. ik denk alleen niet dat iedereen verwacht dat het al snel weer raak kan zijn.

ik weet nog van de vorige keer dat ik me anders voelde. bij mij was de test een bevestiging van wat ik stiekum al wist.
ik weet ook dat mijn eetlust toen ver te zoeken was.

nu heb ik ook rare klachtjes.. ben sinds zaterdag al moe, en het lijkt maar niet over te gaan, en een opgezette buik.

ik wahct to de13de!

hi meiden!
Allemaal een leuk weekend gehad? Ik wel hoor! Gister waren er eindelijk twee dikke strepen te zien op de ovulatie test!!! Dus we hebben het hele weekend geklust! Whaha!
Mn eisprong is dus veel later dan verwacht! Ze zijn wel echt super handig, echt een aanrader voor iedereen!! Ik weet nu ook precies wanneer ik een eisprong heb want de twee dagen voor de positive ovu test had ik wit slijm verlies (sorry).. En ik voelde gister ook echt een soort steekje in mn onderbuik.
Ik hoop echt dat het nu gelukt is. En voor alle anderen natuurlijk ook!
Wanneer gaat de eerste testen? spannend!!!!

x suuz

Ha meiden,

Nog zo'n onzekere muts met dezelfde vage kwaaltjes!
Opgezette buik, moe (je kunt mij inderdaad ook opvegen), gespannen borsten, (spier?)pijn in mijn rug, steekjes en een beetje ongiegevoel in mijn buik, enorme honger  (eten is niet aan te slepen!)
Het zou echt een tegenvaller zijn als het deze maande niet raak is (de tijd begint ook een beetje te dringen, bijna 38 jaar, aaaaarg!)
Nou ja, we moeten nog even wachten.
ik ga pas een paar dagen na mijn nod proberen te testen, tenzij de kwaaltjes vanaf nu erger gaan worden.
Ik ben erg benieuwd hoeveel dames deze maand zwanger zijn, ik hoor wel veel hoopgevende berichtjes overal!!!!!
Succes met klussen, afwachten en testen!!!
Liefs gwen.

Terug
Bovenaan