Wie ook NOD rond 17 juli

Hallo,
Ik weet het ff niet meer.
Ik heb van het weekend heel erge buikpijn gehad (Van zondag op maandag nacht)
Dit koppelde ik aan een eisprong.
Ga ik vandaag naar het toilet en zie ik bij het afvegen een beetje slijm. Overal lees ik dat dan de eisprong eraan komt, terwijl ik dacht dat ik hem al gehad heb.
Heb nog steeds een gevoelige onderbuik.
Wie herkent dit?
Heb ik nu wel of niet een ei sprong gehad?????

Groetjes,

Tamara.

Dag meiden

Hoe is het met jullie.

Hier is alles goed ben gisteren begonnen met klussen, heb gezegd tegen mijn man dat ik niet om de dag ga klussen hij baalde wel, maar goed wil eigenlijk zien hoe dat gaat. Heb ook pas begin volgende week mijn ei, dus dat duurd nog wel even.

Liefs Sharine

Hallo Tamara,

Mischien dat je nu beter kunt gaan klussen voor de zekerheid. Ik heb altijd al een paar dagen een zere, stekerige buik voor mijn ei en dan heel hevig en dan is het over. Als dat hevige er is dan is mijn ei geweest heb ik ergens gelezen.
Ik denk dat je ei nu is omdat je wel een hele vroege ei zou hebben anders. Dat slijm vervoert de sperma zeg maar naar het eitje, dus lijkt me dat je ei er nu ongeveer is. Maar wat ik zeg ik weet het natuurlijk niet zeker. Succes!!

Liefs Yvonne

Hoi Tammie

Ja het kan nog best zijn dat je eisprong nog moet komen (kan hoeft niet) Ik heb zelf ook wel eens een aantal dagen voor mijn eisprong last van mijn buik en dan is pas 2 a 3 dagen erna mijn werkelijke eisprong ook vanwege het slijm. Zolang je nog klust is er niks aan de hand.

Liefs Sharine

Hallo Sharine,

Ik ben benieuwd of het helpt, want misschien zijn we er teveel mee bezig? Zou ook best kunnen. Ik hou mijn temp. ook al niet meer bij. Zie wel hoe het gaat deze ronde.

Liefs Yvonne

Hoi meiden,

Tamara, ik zou ook nog gewoon doorgaan met klussen. Je weet maar nooit.
Sharine, spannend!!! Succes met je nieuwe tactiek.
Yvonne, ook een nieuwe tactiek of ben je al een tijdje gestopt met tempen?

Hier gaat alles raar. Er kwam gisteravond vocht uit mijn tepels. Vanmorgen ook. Heb verder niet meer gekeken. Wil het niet stimuleren voor het geval het iets met mijn prolactine hormoon te maken heeft. Ik heb wel zere borsten en ben ik misselijk. Zelf denk ik niet dat ik zwanger ben. Ik had deze ronde eindelijk weer een redelijk normale ongi vergeleken met de afgelopen 2 rondes. Het was niet veel, maar toch meer dan toen. Ook heb ik vorige week donderdag (voordat de rd’s er waren) nog een test gedaan en die was negatief. We zullen wel zien. Anders bel ik volgende week misschien ff de huisarts.

Verder ben ik zelf ook iets meer afstand aan het doen van het zwanger worden. Ik ben o.a. minder op deze site. Ik weet niet of ik deze maand mijn ovu-tester ga gebruiken. Heb toch een beetje het idee dat hij niet echt betrouwbaar is. Je hoort alleen rond je ei varens te zien, maar ik heb dat alleen tijdens mijn ongi niet.

Maar goed. Ik moet nu snel gaan. Etentje met de dames van werk.

Liefs,

Sara

Hallo meiden,

Ik heb mijn NOD de 15de en ben dan met vakantie. Neem voor de zekerheid maar een test mee, ik weet niet of ik daar makkelijk een test kan kopen en wil niet in de stres zitten. Maar aan de ene kant denk ik als ik een test meeneem brengt dat zometeen geen geluk. Ik ben nooit echt bijgelovig maar na 8 keer steeds ongi te worden hoop ik gewoon zo op een zwangerschap dat ik bijgelovig van wordt.  
Ik wens iedereen ontzettend veel succes zo in de klusperiode. TOI TOI TOI.

Liefs bizu

Hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties allemaal!

Sharine Ik lees dat jij net bent begonnen voor het eggie. Heb je al een kindje of wordt dit jullie eerste.
Ik heb inmiddels al een dochter van bijna 7 jaar. En ben met mijn nieuwe vriend aan het klussen in ronde 1 voor ons 1e kindje samen.  Heb dus nog geen natuurlijke ongi gehad en weet niet hoelang mijn cyclus is. We blijven dus flink klussen haha. Vind mijn vriend niet zo erg.

@Yvonne: Mijn ei zou volgens een cyclus van 28 dagen op maandag 25 augustus zijn. Nu had ik de nacht daarvoor ontzettende buikpijn. Bij een cyclus van 31 dag zou mijn ei woensdag 27 juni zijn volgens de banners. Toen had ik dus slijm.
We hebben voor de zekerheid geklust en we klussen gewoon 1x per 2 dagen momenteel. Nu heb ik nog steeds een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en ik moet nog (uitgaande van een cyclus van 31 dagen) tot 11 juli wachten.
Mm ik heb ook wel eens de temperatuurmethode gedaan maar ik snapte er niks van. Ik ben getrouwd geweest met een man die net deed of hij een kind met me wou terwijl hij gesteriliseerd was. Heb toen ongeveer een jaar lang getemperatuurd, Clomid geslikt en onder controle gestaan bij de gyn. En maar balen en bezig zijn met kinderen krijgen. Ik stelde op een gegeven moment mijn eigen menstratie uit..... Zo was ik er mee bezig.
Ik hoop voor ons allemaal dat het gauw raak is.

@ Sara: Heb je tussen de ongi's door ook testen gedaan dan? Oh ik lees net ff terug en zie dat je al een test hebt gedaan. Het menselijk lichaam steekt raar in elkaar niet. Ik hoop voor je dat het toch tekenen van een zwangerschap zijn! Ennuh vooral blijven klussen!

@ Bizu: Als ik jou was zou ik geen test meenemen op vakantie. Gewoon lekker genieten van je vakantie en als je terugkomt en je bent nog niet ongi dan zou ik een test doen. (Alhoewel als ik in dezelfde situatie zou zitten als jij dan zou ik een test meenemen op vakantie)
Veel plezier op vakantie en ik zal voor je !

Liefs,

Tamara.

Terug
Bovenaan