Wie ook NOD rond 17 juli

Hallo meiden, nou de  zijn gisteravond gekomen! Flink balen, maar ja de volgende ronde beter. Ik ben wel blij dat mijn cyclus regelmatig is. Op naar de 10e ronde dan maar en hopen dat deze ronde meer geluk brengt. Het rare is dat ik niks geen ongi-krampen had, normaal doet het erg pijn en dan weet ik dat het eraan komt. Het kwam gisteravond uit het niets opzetten,maar ja  vanmorgen waren de ongi-krampen er wel weer jammer genoeg. Mijn volgende NOD is nu dus 11 augustus en hopen dat ik dan beter nieuws heb(10e ronde al weer!).

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ik vind dit erg balen voor je meid, langzamerhand ben je er al een jaar   bezig. Ik vind het erg knap hoe jij ermee omgaat. Ik weet het is niet anders maar je zult er wel langzamerhand een beetje moedeloos van worden. Ik hoop echt dat je de volgende maand meer succes hebt.

Liefs Sharine

Nee heb ik nog niet gedaan en het is 12 augustus mijn volgende NOD, dus zet ik het er even bij. Hoop voor je dat het morgen goed af loopt en dat je baan daar door gaat!

Liefs Yvonne

Foutje sorry meiden! Ik snap niet hoe dit bericht in deze topic terecht is gekomen! Haha!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,
Wat ongelofelijk vervelend zeg!!!
Ik ga deze ronde weer duimen voor je!!

Liefs,

Sara

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 12:06:34'));

Hoi Yvonne

Ik vind dit erg balen voor je meid, langzamerhand ben je er al een jaar   bezig. Ik vind het erg knap hoe jij ermee omgaat. Ik weet het is niet anders maar je zult er wel langzamerhand een beetje moedeloos van worden. Ik hoop echt dat je de volgende maand meer succes hebt.

Liefs Sharine

Dank je Sharine, ja wat moet je anders he? Misschien dat mijn eitje wel bevrucht is geweest, maar dat ie niet goed genesteld is? Ik weet het niet, maar had wel veel kwaaltjes deze ronde. En ik zit echt niet om elk kwaaltje en steekje extra op te letten of zo. Hoop dat het gewoon een keer raak is.

Liefs Yvonne

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 13:13:17'));

Hoi Yvonne,
Wat ongelofelijk vervelend zeg!!!
Ik ga deze ronde weer duimen voor je!!

Liefs,

Sara

Dank je Sara, lief van je! Hoop ook dat we met zijn allen snel zwanger zullen worden!

Liefs Yvonne

Hoi Meiden

Nou mijn ongi komt ook wel vandaag of morgen. Net ging ik naar de wc en zag wat lichtbruine afscheiding, nou dan weet ik het wel. Balen ik had nu echt klachten en kwaaltjes die ik normaal niet heb. Maar goed er is niks aan te doen, hopen dat het dan ook mag doorzetten zodat we weer volop kunnen klussen voor de volgende ronde.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan