Wie ook NOD rond 17 juli

Hey Esther,

Toen ik jou reactie las begon ik helemaal te glunderen.
Het is ook heel stom want ik ga er helemaal vanuit dat het al raak is. Daar moet ik wel mee oppassen want het is nu wel een dikke domper als de RD's komen.

Ook ik denk dat de steken in de buik bij jou de eisprong was. Ik heb overigens nog nooit een eisprong bij mezelf gevoeld. Alleen laatst toen had ik ook van die giga steken in mijn buik. Ik werd er gewoon wakker van 's nachts. Heel vaag.

Nou jah we wachten gewoon maar weer af. Meer kunnen we ook niet doen.
Ik heb een drukke week dus die is zo weer voorbij.

Allemaal heel veel succes en ik duim voor jullie!

Liefs,
Tamara.

Hallo meiden!

Weet nog niet zo goed wat ik voel nu. Af en toe een paar steken en beetje met vlagen ongi-gevoel, maar verder niks. Niet zo erg als de andere rondes. Heb net als Sharine mijn eisprong ook niet zo goed gevoeld deze ronde. Aan de hand van mijn temperatuur zou ik die zondag dan gehad hebben en daar hou ik het dan maar op. Zo spannend weer dat afwachten!

Liefs Yvonne

Dag meiden

Vanmorgen stond ik op met een vreselijke pijn onderin de rug, het was echt vreselijk. Maar vanmiddag was het over, ik denk dat het mijn ei is geweest. Normaal gesproken heb ik namelijk last van mijn buik ongi gevoel. Dus dit keer is het weer anders als de vorige keer. Mijn afscheiding is normaal wittig geen doorzichtig slijm. Ik weet het niet hoor. Maar ja gewoon maar afwachten.

Liefs Sharine

Hey hallo meiden,

Nou, volgens mij is Tamara de enige wie er een goed gevoel over heeft! Ik voel zelf eigenlijk helemaal niets, dus het zal ook wel niet raak zijn denk ik dan maar, haha...

Yvonne en Sharine, balen dat jullie je ei eigenlijk niet zo goed gevoeld hebben! Maar Sharine, heb je gister en eergister wel flink geklust? Als je ei er net is geweest dan moet het goed gegaan zijn... Nou ja, we wachten wel gewoon weer af... Misschien hebben we allemaal wel helemaal geen klachten en zijn we wel zwanger, dat zou toch eigenlijk helemaal te gek zijn niet dan?

Nou, welterusten voor straks en we forummen (nieuwe afkorting FM-en, haha)

xx Esther

Dag meiden

'Volgens mij heb ik mijn ei nog niet gehad (balen). Vanmorgen even getempt en hij zat op 36,5. Mijn normale temp ligt zo tussen de 36,5/36,6 dus ei nog niet geweest. Misschien dat ik hem vandaag heb (gisteravond nog geklust). We blijven maar voor de zekerheid nog maar even doorklussen. Het nadeel is weer dat mijn cyclus nu weer wat langer is dus niet weet wanneer mijn NOD is.

En esther zegt niks hoor ik had de vorige keer een goed gevoel en die was niet juist dus zolang je ongi er nog niet is blijft er hoop.

Liefs Sharine

Hey meiden,

HELLUP!!!!!!
Ik weet niet wat het is, dus misschien julllie wel........
Het is een beetje vies om te vertellen , maar ik stond vanmorgen op (heb overigens nog steeds nergens echt last van) en ik ging naar de toilet. Tijdens het afvegen had ik echt een hele dikke klodder helder slijm (het leek wel lijm) met heel iets bruin erdoor.
Wat kan dit nu weer zijn? Heb ik dan nu pas mijn ei, of kan het ook met innesteling te maken hebben? Als het mijn ei is baal ik, want ik heb de hele week nog niet geklust (dit weekend voor het laatst)
Wie helpt mij??????

Hebben jullie al bijzonderheden?
Sharine, als jij nu pas je ei hebt, dan kan die van mij ook best wel eens nu pas zijn of niet? Dat moet ik vanavond nog even aan de bak (of heeft dat geen zin meer?)

dikke kus, Es

nou hier gebeurt helemaal niks volgens mij. ik voel niks.
maar heb misschien dan vrijdag mijn ei gehad. we hebben zaterdag en maandag geklutst.
maar gisteren echt te moe om nog wat te doen. de hele dag op hort, bezoekje vriendin, crematie, en weer bezoek bij oude buurtjes.
dus echt kapot in bed viel meteen in slaap.
volgens mij cyclus zou mijn ei dinsdag komen, maar toen niks gevoeld. dus ik denk dat er een kleine kans is dat het deze maand raak zou zijn.
maar zou inderdaad wel een leuk verhaal blijven in de familie!!!!!
we wachten maar af, kunnen niks meer doen, behalve wiebelen voor plezier! want dat moet ook hoor.

groetjes Dimka

Hoi Esther

Wat kun je dan onzeker worden he. Weet niet wat het kan zijn misschien inderdaat innesteling met iets bloed, maar ja het kan ook gewoon zijn dat je inderdaad nu je eisprong krijgt. Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Ik dacht namelijk dat ik gister mijn eisprong had weer wat ongi pijn. Maar vanmorgen had ik bij het afvegen ook wat licht doorzichtig slijm. Wat ik gewoon ga doen is gewoon blijven klussen. Als je het vermoeden hebt dat je eisprong nog komt moet je gewoon vandaag nog gaan klussen. Maak je maar verder geen zorgen dat je nog niet geklust hebt vandaag want als je nu doorzichtig afscheiding krijgt dan komt je ei nog dan is ie er nog niet geweest.
Ik snap wat je voelt ik word er ook niet goed van dan denk je die gehad te hebben en dan krijg je dit weer. Ik blijf maar gewoon doorklussen tot het einde hahahaha.
Succes

Liefs
              Sharine

Terug
Bovenaan