Wie ook NOD rond 29 juli? + ff kletsen!!

Hoi meiden,

Weten jullie al meer? Hebben jullie al getest? Ik heb vanmorgen getest. . . . . Negatief!!! Ik zit inmiddels op dag 38 in plaats van 31 normaal. Dat moet dat wel een heel laat ei geweest zijn. Verder heb ik af en toe een steekje in mijn buik rechts, maar verder geen ongi signalen….

Hoi Angel: Spannend!! Moeilijk is dat wachten, hé?

Hoi monika, ik voel me ook anders. Ik hoop dat het zo blijft. Ik ben vandaag voor het eerst in 2 weken niet misselijk. Of ik dat nu als positief of negatief moet zien, weet ik nog niet. Heb je al getest?

Hoi Sds, ik zou het niet weten. Hopen kan je altijd. Ik heb het ook 2 rondes gehad.

Liefs,

Sara

Hoi meiden,

Sara, jammer dat de test negatief was, vreemd dat je nog niet ongesteld bent dan, maar je bent wel vaker onregelmatig toch? Pff...irritant dat wachten.
Bij mij ook nog geen ongesteldheid, maar dat kan natuurlijk heel goed morgen nog komen, heb wel heel erg gevoelige borsten, maar ja, dat kan natuurlijk ook van alles en nog wat betekenen. Was net wel aan het twijfelen om te testen, maar denk dat ik beter tot morgen kan wachten, wel moeilijk ja dat wachten.

Monica, hou jij het nog vol om tot maandag te wachten met testen?

Andere meiden nog nieuws?

Groetjes,
Angel

Hoi meiden,
Al nieuws?

@Monica: En? Heb je het nog volgehouden om niet te testen?
@Angel: Nogsteeds geen rd’s?

Zijn er nog andere meiden die al meer weten?
Bij mij is er nog niks te bekennen. Ik had gisteren wel af en toe wat steken, maar verder niks. Vandaag helemaal niks, ook geen steken.

Succes allemaal!!

Groetjes,
Sara

Hi!! Ik ben weer even in de lucht. Gisteren heb ik me niet kunnen beheersen en negatief getest. Maar ik voel me nog wel anders, hoewel dat vandaag wel weer een stuk beter is. Iets beter geslapen ook... Ik heb gistermiddag gelijk twee nieuwe testen gekocht en die bewaar ik nu maar voor morgenochtend en eventueel dinsdagochtend. Ik moet toegeven dat ik het nu zo spannend vind worden, dat ik niet meer zo zelfverzekerd ben...

Fijn dat er bij jullie ook nog geen RD tekenen zijn. Bij mij in die zin eigenlijk ook niet, ben normaal aardig zwaar op de hand met mijn PMS :). Dat begint dan al in het weekend als ik het dinsdags moest worden. Ben nu redelijk rustig, dus hopelijk is dat toch een goed teken...

Hier komen nog weer een paar duimpjes voor ons allemaal...

Hoi Sara, Monika, andere meiden die op de RD's aan het wachten zijn,

Hoe gaat het bij jullie, nog niks te zien?

Hier nog niks!!!
Zaterdagavond kon ik me niet beheersen, getest, negatief, dus nu wacht ik tot morgenochtend.
Heb nog steeds erg pijnlijke borsten en geen tekenen van nadere ongi. Spannend, nu  1 dag overtijd.

Houden jullie me op de hoogte?

Groetjes,
Angel

Hoi Angel en Monika,

Wat vervelend al die negatieve testen!!!!
Hier ook nogsteeds geen rd’s te bekennen. Ik zit inmiddels op dag 40. Pfff, ben het wachten goed zat. . . . .
Ik heb ook nog geen PMS tekens en hoop ook nog steeds op goed nieuws.

Groetjes,

Sara

Nou, Angel, dat klinkt goed. Ik had erg zere tepels en toen was ik dus
zwanger. Ik ga ook voor de 2e, 1e ronde. Mijn NOD duurt nog een tijd, maar wilde effe meekletsen. Gezellig hier!

Hoi,

Lizzy, welkom!!! Leuk dat je ook voor de 2e gaat, hoe oud is je eerste kindje (jongen/meisje?).
Was het toen snel raak?
Bij mij duurde het bij de eerste 9 maanden. Nu zit ik in de 3e ronde.

Sara, ja, kan me goed voorstellen dat je het wachten beu bent, ik vind het ook zooo lang duren, maar bij jou duurt het nu al veel langer. Ga je binnenkort nog testen?

Monika, bij jou ook nog niks te zien?

Ik ga morgenochtend testen, als het negatief is, dan is het dus toch ontpillen waardoor ik die pijnlijke borsten heb, we zullen zien!

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan