Wie ook NOD rond 29 juli? + ff kletsen!!

Hoi dames,

ik vroeg me af of er bij jullie al nieuws is.

Ik ben inmiddels 4 dagen overtijd en nog geen spoor van de.   Heb vandaag een test gedaan maar die was negatief.

Best wel irritant dat wachten. Je weet gewoon totaal niet waar je aan toe bent...

Het is nog maar mijn 1e ronde dus het is allemaal een beetje nieuw.

Ze  zeggen wel dat je er niet zo mee bezig moet zijn. Er zijn er tenslotte maar weinig bij wie het meteen raak is.  Maar het verandert wel je hele leven. Logisch dan toch dat je er steeds mee bezig bent?

Verandert dat als je langer bezig bent?

Hoi Joyful,

Hier het laatste nieuws, ben dan eindelijk vandaag toch ongesteld geworden, voelde het gisteravond al aankomen. Heb er 2 testen doorheen gejaagd afgelopen week, want was dus wel 6 dagen overtijd.
Maar achteraf gezien klopt het wel, ik heb 11 dagen geleden m'n ei gevoeld, dus dan klopt het allemaal aardig dat ik nu pas ongesteld ben geworden. Op naar de volgende rond (4e).
Bij jou nog spannend, hoop voor je dat het raak is!
Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Enne...tja..hoe hou je je er minder mee bezig, geen idee, dat gaat toch zo, vooral die laatste week voor je ongesteldheid vind ik irritant..dat wachten...pff...ben te ongeduldig denk ik.

Succes allemaal met zwanger worden.

Groetjes,
Angel

Hoi meiden,
@Lizzie: gezellig dat je ook mee komt kletsen. Wanneer is je nod?
@Angel: Wat vervelend dat de RD’s toch nog zijn komen opdagen. Naar is dat he, zeker als je dan al een paar dagen overtijd bent. Succes in ronde 4. Ik heb afgelopen woensdag weer getest en weer negatief. Ik denk zelf dat ik misschien een ronde oversla. Wel raar dat dat dan nog gebeurd na 8 maanden geen pil geslikt te hebben. Maar goed ik zit inmiddels op dag 46 van de normale 32. Ik denk dat ik dinsdag weer ga testen. (ben die dag vrij) Als ik dan weer negatief test, bel ik de HA op om advies te vragen. Misschien krijg ik iets om mijn cyclus weer wat regelmatiger te maken.
@Monika: bij jou ook nog steeds geen RD’s?
@Joyful: wat jammer van je negatieve test!! Misschien heb je gewoon een langere cyclus? Of ben je al langer van de pil af? Je hoeft in de eerste ronde niet perse maar 28 dagen aan te houden. Ik ben al sinds 5 december bezig en in de weken voor mijn ei, ben ik erg rustig en ben ik er niet zo veel mee bezig. Naarmate je dichterbij je nod komt, word je wel wat zenuwachtiger maar ik denk dat je er toch wat meer aan went of in ieder geval wat nuchterder wordt. Ik in ieder geval wel.

Succes allemaal.

Liefs,

Sara

Sara,

Ja, da's balen als het zo lang duurt voordat je wat weet, zwanger of toch niet.
Goed plan om de huisarts te bellen voor advies, hou je me op de hoogte!
Ja, wel jammer dat m'n ongesteldheid toch is gekomen, maar goed, we gaan vol goede moed verder, heb me wel voorgenomen volgende keer niet te vroeg te gaan testen, maar ja, of dat lukt...die laatste week vind ik altijd al zoooo lang duren!!
Het enige positieve is dat ik hoogstwaarschijnlijk m'n ei dus wel gevoeld heb, dat was 11 dagen geleden.
Heb jij al kinderen of ga je nu voor de eerste?

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,

Wij zijn bezig voor de eerste. We hebben het een aantal jaar uitgesteld in verband met afstuderen, financien en huisvesting. Dit allemaal is nu geregeld of afgerond dus we zijn er helemaal klaar voor. Hopelijk hoeven we allebei niet al te lang meer te wachten.  

Leuk dat jij al een kleine hebt... Is het een jongetje of meisje?  

Liefs,

Sara

hoi allemaal, lief dat jullie hebben meegeleefd. ik ben afgelopen dinsdag precies op mijn NOD toch nog ongesteld geworden. ik was er verschrikkelijk verdrietig over en ook boos. dat ik me zo kon vergissen! nu denk ik dat er tot en met zaterdag wel iets is geweest en dat ik toch een soort miskraam heb gehad, die precies samenviel met de NOD. op naar de volgende ronde maar weer! sterkte iedereen en veel succes voor augustus!

Hoi,

Sara, ik heb een dochtertje, ze is ruim 2,5 jaar.
Hoe gaat het verder met jou? Jij was toch ook al lang overtijd?

Monika,
Ja, balen dat je toch ongesteld was geworden, terwijl je voor je gevoel zwanger was.

Ik snap er bij mij ook niks meer van, 2 testen gedaan vorige week, negatief. Vrijdagavond dacht ik ongesteld te zijn geworden, was dus niet zo, het waren een paar druppels bruin bloed en daarna niks meer. Vreemd hoor.

Groetjes,
Angel

Hoi,
Monika: wat jammer dat je toch ongi geworden bent. Wel fijn dat het op je nod was. Scheelt een hoop stressen. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld was als je het gevoel had dat je toch zwanger was. Succes in de volgende ronde. In welke ronde zit je?

Angel: wat is dat vervelend hè, als je gewoon niet weet wat er gaande is!! Maar zolang de ongi niet doorzet, is er nog hoop. Leuk dat je al een dochtertje hebt van 2,5. Kan ze al lekker babbelen?
Ik ben inderdaad al een flink overtijd. Inmiddels 15 dagen. Ik zit op dag 47. Ik ga morgen weeeeer testen en als die weer negatief is, bel ik de HA om te kijken wat ze adviseert. Pff, ik was de hele week best rustig, maar ik ben vandaag wel weer wat zenuwachtig. Heb nogsteeds een heeel klein beetje hoop dat ik gewoon zwanger ben.

Succes nog!!

Groetjes,

Sara

Terug
Bovenaan