Wie ook NOD rond 29 november??

Hoi Elisa
Wat bedoel je dan? Dat je zwanger was ondanks dat heel licht streepje...?
We zien wel wat het wordt, het is nog maar de allereerste keer dat wij proberen en we zijn pas 25, dus geen stress. Woensdag test ik opnieuw.
Groetjes

Hallo allemaal

Ik ben iets later 4 december.Dus ik ben ook erg benieuwd en ik duim voor iedereen die rond deze periode zitten.

Groetjes Karin

Nou bij mij zijn ze al gearriveerd hoor!!!

Ik mag alweer een ronde verder!!

En vanavond nog wel een lingerie party!!!!

Mag ik daar lekker ongi rondlopen!!!
Fijn is dat.
Dat mijn lichaam het niet zoals gepland 2 dagen kon uitstellen!!!!
Maar goed, hopelijk volgende ronde dan maar weer!

Kom wel akelig dicht in de buurt van de 10?!?!
Nu naar ronde 9(alweer)

De rest van de dames!!!

succes!!!

Liefs Alma

quote: ostje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-11-2005 19:32:00'));

Hoi Elisa
Wat bedoel je dan? Dat je zwanger was ondanks dat heel licht streepje...?
We zien wel wat het wordt, het is nog maar de allereerste keer dat wij proberen en we zijn pas 25, dus geen stress. Woensdag test ik opnieuw.
Groetjes

Hoi Ostje

Het is een vrij lang verhaal, maar volgens mij was ik toen inderdaad wel zwanger,
Het is een vrij lang gecompliceerd verhaal, maar ik duim heeeeeeeel erg voor je.

He Alma! Balen meid. Jammer zeg.
Enne... loop jij lingerieshows! Wauw!

Ennieweej, een kerstkadootje is ook heel leuk..

Osje, al  iets bekend??

Ik heb vanmorgen erge buikkrampen gehad. Dus ik ga waarschijnlijk morgen gewoon ongsteld worden. GRRRRRR!!!!

Liefs,

TeHa

Hoi Nessie en alle andere,

Ben ik weer na een weekend vol spanningen.
Kon het vrijdagavond bijna niet volhouden om niet te testen.
Maar toch kunnen wachten tot zaterdagochtend.
Helaas, negatief.
Keek ik zaterdagavond op de test, was er toch een vaag streepje verschenen.
Je kunt het weer niet erg goed zien, maar het is er wel. Alleen pas na een aantal uren.
Vandaag naar de dokter geweest (moest er voor iets anders zijn), dus meteen gevraagd hoe het zit.
Daar ook een test gedaan, negatief.
Moet volgende week maandag terugkomen. Maar zij zei ook, als er iets verschijnt is dat ook niet voorniks.
Het kan namelijk ook voorkomen dat het niet via de urine te testen is, maar alleen maar met het bloed. Dus volgende week maandag terug naar de huisarts en testen.
Anders een bloedonderzoek. Ik ben dan ook 2 weken overtijd.
Vandaag 1 week overtijd, geen verschijnselen van een ongi, dus ik wacht geduldig maar af.
Doe zaterdag denk ik een volgende test. (Ik houd het toch niet vol tot volgende week maandag).
Ik weet niet meer wat ik voel, denk zelf wel dat ik zwanger ben, heb ook een bloeding gehad en nu overtijd. Maar ja, de testen geven steeds negatief aan.

Liefs, Go

Terug
Bovenaan