Wie ook NOD rond 30 oktober?????

nou je kan wel zien dat ik nieuw ben want ik heb mijn eigen berichtje er twee keer op gekregen
Moet nog even oefenen.

Nouja voor iedereen nog een keer , Veel succes

liefs hunny

Hai allemaal en welkom hunnybunn,

nou, allemaal op het wachtbankje??
Hoe is het met jullie? Met mij nu wel weer goed, oelde me een beetje rot zo rond mijn eisprong, misselijk etc. maar nu gaat het weer beter!!

Ik heb nog geen idee of ik zwanger ben, heb wel gevoelige tepels, veel wittige afscheiding en de hele dag door steekjes onderin mijn buik zowel rechts als linksonder, maaaaaar...... ik vertrouw mijn lichaam niet meer dus dat zegt allemaal niets, hahaha

xx Es

Hi Esther,

Ik heb echt precies hetzelfde als jij, steekjes onder in mn buik en veel wittige plakkerige afscheiding en inderdaad gevoelige borsten. Maar dit heb ik al vaker gehad, dus dat zegt helemaal niets.. Wie weet testen we allebei wel hartstikke positief, zou toch super zijn! Wanneer ga jij testen? Ik denk dat ik zaterdag ga testen, heb nl zat avond een feestje, dus wil wel weten of ik een wijntje kan nemen..

En hoe is het met de andere meiden op het wachtbankje?

groet, Suza

hoi meiden,,,

Ik ben hier ook nieuw ( kletste een tijd met een andere meid maar die is zwanger)
Maar als het goed is, heb ik mijn NOD dag ook op 30 okt..
Vorige week aardig aan het klussen geweest, dus maar weer afwachten, Al denk ik soms wel dat het nu raak is, mijn tepels doen af en toe zeer, en heb een opgezet buikje( nou heb ik ook een klein buikje) er zijn soms mensen die wel eens zeggen dat ik wel zwanger lijk.
Wij zijn een klein jaar bij elkaar, en ik was al van de prikpil af voordat ik bij mijn vriend kwam( in Feb 2006 laatste prik gehad)
eerste ongi in 28-11-2006
toen heel onregelmatig en nu redelijk op order.
ik gebruik een testen, heb wel een tijdje getemp. maar omdat ik vond en (mijn HA ook )
dat ik er dan teveel mee bezig ben het niet lukt,
nou hoop dat we snel zwanger zijn, die onzekeheid is ook niks!!!!!

Hallo allemaal,
Wij hebben woensdag geklust en donderdag voelde ik denk ik goed mijn eisprong dus ik hoop echt dat het gelukt is. Ik voel ook kleine steekjes en ben wat misselijk, maar dat kan denk ik niet zo snel. Ik moet echt tot 1 november wachten nog en dat is lang!!!
Groetjes hanneke

Hoi!

Ja duurt lang he dat wachten. Zullen we een lijstje maken met wie wanneer hoeveelste ronde etc. Ik zal hem aftrappen:

Suza, 28 jaar, ronde 6 1e kindje, NOD 27/28 oktober.

groetjes

Goed idee!

Hanneke, 25 jaar, ronde 1 1e kindje, NOD 1 november

groetjes Hanneke

Goed idee!
Vind ik ook!

Hanneke, 25 jaar, ronde 1 1e kindje, NOD 1 november
Wietske, 37 jaar, ronde 4, 1ste kindje, NOD 1 november. (voel me n beetje oud nu, of jullie zijn jong!)

groetjes Hanneke
groetjes Wietske

Terug
Bovenaan