wie ook NOD rond oud en nieuw?

Hallo meiden,

Helaas zijn bij mij vandaag de RD's wel uit het doosje gekomen.........

Was ook wel heel erg mooi geweest als ik meteen zwanger was geworden na het zo kort geleden stoppen met de pil. Maar goed, had wel een klein beetje hoop natuurlijk. Zeker vanwege al de bijverschijnselen die ik had, namelijk gevoelige borsten enz. Dit had ik eerder nog noooit gehad. Maar goed dat kwam dus omdat ik gestopt was met de pil. Nou ja op naar de 2e poging.

Wens de rest van de meiden nog veel succes natuurlijk!

hoi hoi

Wat wordt het spannend nu voor iedereen. Voor mij ook. morgen mijn nod en ga denk maar een testje halen. ben al de hele week misselijk maar dan niet aan 1 stuk. gewoon een paar keer per dag. verder zit ik nu helemaal onder de pukkels waar ik normaal nooit last van heb. Maar misschien is het wel niks. bij mijn vorige zwangerschap(die uitliep op een miskraam) had ik alleen last van misselijkheid.
Nou ja ik duim voor iedereen en hoop dat we het nieuwe jaar leuk mogen beginnen.

Groetjes Claudia

hoi meiden,

hoe is t ermee? devils al geariveerd of niet?

nou hier nog niet, ook geen enkel teken ervan, sinds gisteren weer enorme steken in me borsten (vooral de rechter haha)
gistereen een test gedaan van kruidvat waar je druppeltjes urine in moet doen, maar kreeg een hele vage uitslag, de controlestreep was dik en roze, en zwangerschaps streepje stond een halve blauwe streep..
dus ga zo maar even een nieuw testje halen en kijk wat die zegt..

Liefs Iris

net een testje gedaan en er stond niet zwanger,

maar ook nog geen teken van ongi,

Hoi Hoi,

nou vanochtend naar de wc en ineens bruine zooi?? (oud bloed dan denk ik?) Niet eens menstruatie gevoel en normaal wel heel hevig. Vandaag is wel mijn NOD (denk ik, namelijk eerste ronde en ik ken mijn cyclus nog niet) Dus ik ben benieuwd wat de rest van de dag komt! Misschien vanmiddag maar een testje doen. Anders ga ik vanavond lekker een wijntje drinken!!
Succes iedereen!!

groetjes Maaike

Hoi Maaike

Hoe gaat het nu bij jou?? Heb je al getest?????
Ben nog aan het duimen hoor voor iedereen hier, hopelijk veel positieve testen in het nieuwe jaar.
Zijn er meer die vandaag, vannacht of morgen gaan testen??

Groetjes Natalie

Hoi Nathalie,

Nee nog niet getest. Ben om 4 uur vrij, daarna ga ik testen. Voel me absoluut niet ongesteld. Net naar de wc en zit er alleen een heel klein beetje  bruin prut aan. (sorry hoor, weet effe niet hoe ik het anders kan omschrijven)
Dus ik ga zeker na mijn werk effe testen. Ik heb echt maar minimale buikpijn, en normaal loop ik de hele dag krom van de pijn en slik ik ibuprofen als smarties (bij wijze van spreken) Maar nu helemaal niet. Ik vind het allemaal maar zo onzeker wat ik moet denken. Ik laat het jullie weten.

Groetjes!!

Hallo Allemaal,

Ik heb niet getest vandaag, die "fijne" duivels zijn doorgebroken.. Balen ben nu de hele dag al flink chagie....
Vanavond naar vrienden even de gezelligheid wer opzoeken.

Groetjes Jet

Terug
Bovenaan