Wie ook NOD tussen 6 en 11 oktober?

Hallo,

Ikkens welkom en succes met wachten. Wat betreft de vraag of je voor je NOD kan testen, ik dacht ergens gelezen te hebben dat je een dag daarvoor ook al kan testen. Maar ik heb nog nooit zo'n test gedaan en dit is mijn eerste ronde, dus zoals je begrijpt heb ik er weinig verstand van, haha.

Angel bedankt voor je reactie, ik dacht oorlog in mijn buik kan alleen maar betekenen dat ik ongesteld wordt. Maar misschien toch niet? Nog steeds geen ongi en gerommel neemt af. Ik wilde vanavond gaan testen, maar mijn man zei: We hadden besloten pas vrijdag te testen en laten we ons daar maar aan houden. GRRR daar was ik niet blij mee, maar ik ga mij er wel aan proberen te houden.

Dames nog een paar dagen volhouden. En dan zijn er hopelijk veel zwangere onder ons.

Groetjes Gouk

Hoi dames,

Jokey, ik las nogeens je verhaal over je ongie, want ik heb nu precies hetzelfde! Ik ben maar 2 dagen geweest ipv 4 en het was ook minder dan anders. Ook heb ik gemerkt dat mijn temperatuur nog niet is gedaalt, wat anders wel altijd gebeurt als ik ong wordt.
Ik heb besloten om vanavond eerst nog maar eens weer te temperaturen (doe ik altijd tussen 6 en 7u) en dan misschien voor de zekerheid een testje te doen.
Ik kan ook proberen te wachten tot donderdag, ik lees hier dat er dan meer een testje doen, is wel gezellig met zijn allen!

Ikkens welkom! Zeg nou niet dat je oud bent, dan voel ik me helemaal oud. Ik ben 37 en sinds 4 rondes bezig voor de eerste, je bent een jonkie hoor!

Groetjes Wietske

quote: wietske11 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2007 12:15:05'));

Hoi dames,

Jokey, ik las nogeens je verhaal over je ongie, want ik heb nu precies hetzelfde! Ik ben maar 2 dagen geweest ipv 4 en het was ook minder dan anders. Ook heb ik gemerkt dat mijn temperatuur nog niet is gedaalt, wat anders wel altijd gebeurt als ik ong wordt.
Ik heb besloten om vanavond eerst nog maar eens weer te temperaturen (doe ik altijd tussen 6 en 7u) en dan misschien voor de zekerheid een testje te doen.
Ik kan ook proberen te wachten tot donderdag, ik lees hier dat er dan meer een testje doen, is wel gezellig met zijn allen!

Ikkens welkom! Zeg nou niet dat je oud bent, dan voel ik me helemaal oud. Ik ben 37 en sinds 4 rondes bezig voor de eerste, je bent een jonkie hoor!

Groetjes Wietske

Hoi Wietske!
Hier nog zo 1...2sept gestopt met de pil, cyclus, ongi's op 08.10 en nu alweer zo goed al over?!
Heb niet getemperatuurd dus snap er nog maar weinig van!
Weet iemand na hoeveel dagen na t klussen een test eigenlijk betrouwbaar is?
Ik ben trouwens 32

Groetjes!

Hoi meiden,

ik zal voor jullie blijven duimen. Maar voor mijzelf is het deze ronde niet gelukt. Wij gaan op naar ronde 2. Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het met jullie gaat de komende dagen, dus ik blijf nog wel even meelezen.

Groetjes Gouk

O gouk wat jammer nou dus op naar de volgende ronde, bij mij nog geen rd's te bekennen dus ik blijf nog even in spanning.

Ga nu eten en dan zwemmen tot vanavond

Groetjes van Kyra

Ben ik weer! Nog steeds geen nod. Zondag weer testen. Wat een geduld, he?Balen voor wie al weer ongi is (geweest), op naar de volgende ronde. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! En de andere wachters: sterkte!   Voor je het weet is het weer zover, hoor!

Lizzy

hallo meiden! wat een zenuwen zeg! ben nog steeds niet ongi! ik had het afgelopen weekend al moeten zijn. ik heb een test gedaan in het weekend maar niet zwanger
als ik dan niet zwanger ben laat die rd's dan alsjeblieft komen want dan kan ik aan de volgende ronde beginnen.
ik moet van mij zelf wachten tot het weekend, als ik dan nog niet ongi ben dan ga ik weer testen. maar dat wachten....... zo erg!!

nou dames die wel een mooi streepje hadden op de test gefeliciteerd!! en voor de andere dames..... sterkte met wachten.
ik hou jullie op de hoogte.

liefs Joke

Hoi meiden,

Spannend voor diegene die nog gaan testen 1 deze dagen!!! Ik duim voor jullie.

Gouk, jammer dat het niet gelukt is deze ronde. Veel succes in de volgende ronde.

Wietske, voor jou, ook apart allemaal. Misschien toch raak? Ga je nog testen?

Ik heb vanochtend weer een licht streepje op de test gekregen, dus het zal toch echt wel waar zijn!! Ik mag gelukkig al op 29 oktober bij de verloskundige komen voor een echo. Vind ik wel fijn, want het is wel extra spannend na die miskraam.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan