Wie ook NOD tussen 6 en 11 oktober?

Hoi,

Ja, met z'n 3'en tegelijk!

Wietske, fijn zeg dat je niet ongi bent en dat je hoofdpijn weer weg is.

Ik heb wel vaker (sinds ik met de pil gestopt ben) gevoelige borsten. Moeheid echter niet, dus tja..dat kan een teken zijn. Heb nu trouwens ook lichte hoofdpijn.
Ik had bij m'n vorige zwangerschap ook geen symptonen voor m'n NOD, sterker nog ik werd gewoon 3 dagen ongesteld, doordat ik daarna ontzettend pijnlijke borsten kreeg, kreeg ik argwaan en heb ik getest, toen was ik dus zwanger!

Wanneer wil jij gaan testen als je nog niet ongi bent?
Ik hoop dat je man gelijk heeft!!!

Sterkte allemaal met wachten!

Groetjes,
Angel

hoi angel,

Die puisten had ik mijn vorige zwangerschap ook, die eindigde in augustus helaas in een mk, maar weet wel dat puisten echt een zw kwaal kunnen zijn en ik zat toen echt helemaal onder terwijl ik er anders nauwelijks last van heb.
Dus laten we hopen op het beste, we hoeden elkaar op de hoogte,

groetjes natascha

Hoi wietske,

Gelukkig is je ongie er nog niet, wanneer is je nod?
Ik hoop voor je dat het raak is.

groetjes natascha

misschien leuk om weer even de banners te plaatjes.
Hier in ieder geval de mijne:

groetjes natascha

quote: natascha1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-10-2007 16:13:50'));

misschien leuk om weer even de banners te plaatsen.
Hier in ieder geval de mijne:

groetjes natascha

Natascha,

Ik weet helaas niet hoe dat moet met die banners...lekker slim hè!
Mijn NOD is 9 oktober. Toevallig zeg...ik heb ook een miskraam gehad in aug. (11 aug), het was een vroege miskraam, was 5 weken, voelde me toen een  1,5 echt zwanger, maar de testen waren negatief, 4 dagen voor de miskraam had ik licht positief getest. Ik ben in mei gestopt met de pil.

Hoe lang was jij al bezig? Je 2e kindje?
Mijn dochter is ruim 2,5 jaar.

Succes met wachten.

Groetjes,
Angel

Hoi angel,

Wat naar dat je ook een mk hebt moeten ervaren zeg!
Ik ben op 17 augustus gecureteerd ik zou dan precies 11 weken zwanger zijn maar we kregen met de 10 weken echo te zien dat ons kindje niet meer leefde.
Ik heb ook een dochter van 2,5 wat leuk zeg.
IK ben beide keren meteen zwanger geraakt, dus hoop stiekum dat dat nu weer gebeurd maar weet ook dat ik erg veel geluk heb gehad.
Wanneer ge jij testen ik gelijk op mijn nod als ik dan nog niet ongie ben natuurlijk, dat is tevens ook mijn verjaardag dus zou wel erg leuk zijn.

groetjes natascha

Terug
Bovenaan