Wie ook NOD tussen 6 en 11 oktober?

hallo

ik ben nieuw hier.
ik ben al 5 maanden bezig om zwanger te raken en helaas niet gelukt.
mede doordat mijn partner vrachtwagenchafeur is en dus alleen weekends thuis is en dan kunnen we alleen klussen.
maar nu hebben we 2 weken vakantie gehad in de tijd van me ei sprong en elkedag geklust.
5  okt in mij NOD.
heb nu wel wat kwaaltjes maar ben ook bang dat het tussen me oren zit omdat  wij het zo graag willen.
beetje misselijk, gespannen buik, hoofdpijn, meer zin in ander eten.
wie herkent dit.

xx jokey  

Hoi Natascha,

Da's zeker toevallig, allebei een dochter van 2,5 en ook allebei een miskraam.
Alleen was jij al een stuk verder, echt niet fijn hè om zoiets mee te maken, denk dat we nooit meer onbezorgd zwanger zijn. Maar goed, eerst maar weer eens zwanger worden!
Toevallig dat je NOD op je verjaardag is!

Mijn NOD is maandag of dinsdag, ik hoop dat ik het volhou om niet eerder te testen.

Ik was trouwens bij m'n dochter niet gelijk zwanger, duurde 9 maanden, dus dit was al snel, maar liep dus helaas al snel verkeerd af.
Maar....we geven de moed niet op!

Ik duim voor je dat het weer gelukt is.
We houden elkaar op de hoogte. Jouw NOD is toch volgende week donderdag?

Groetjes,
Angel

He Angel,

Heb mijn NOD ook maandag of dinsdag!

Heb wel te vroeg getest... maar dat haalt echt niets uit,
we zullen gewoon geduldig tot volgende week moeten wachten!

Wat voor een gevoel heb jij erbij?

hey angel,

We houden idd hoop, ik kan ook niet wachten met testen en ik moet nog 8 dagen, en zo'n week is nog nooit zooo   langzaam gegaan.
Zo'n miskraam hakt er idd wel in maar probeer wel positief te blijven denken maar de eerste 12 weken zullen echt nog spannender zijn als we nu weer zwanger raken, gelukkig mag je dan wel eerder voor een echo, met 8 weken geloof ik.
Nou we houden elkaar op de hoogte,

groetjes natascha

he pipootje,

Spannend joh, nog een weekje wachten pfff, heb je al klachten?

groetjes natascha

hallo allemaal! mijn NOD is 6 oktober! ik heb sinds deze week steeds steken in mijn onderbuik. vooral als ik beweeg. ook ben ik sinds vandaag steeds een beetje duizelig als ik opsta. voortekenen misschien? ik hoop het zooooo!

nu eerst maar afwachten tot zaterdag en dan testen!!

spannend allemaal zeg! ik ben benieuwd hoe het bij jullie gaat deze dagen.

Terug
Bovenaan