Wie ook NOD zo rond 22 - 26 mei??

ja lief tijgertje ik weer het, hier net zon kip hoor pfff   en ik test ook steeds om de dag ofzo ik kan wel janken ik wil gewoon zekerheid, dan maar de rdtjes maar nu bedenk ik van allerlei senarios, dus tijger je bent niet de enige   in de hoeveelste ronde zit jij?? wat ik me nog bij Kimmie afvroeg, misschien ben je net met de pil gestopt omdat dit ook je eerste ronde is, dan zaou het heel goed kunnen dat je idd bent ontregeld.
Ik hoe het sinds november bij en bij mij is het altijd of 28 of 30 dgn dus ik vind het echt wel raar maar als je nog maar net bezig bent... misschien is het dan normaal??? ik weet het ook niet hoor ik hoop gewoon voor ons allemaal duidelijkheid.
ik ga ff tv kijken ik zit nu gewoon in een beetje dip

Hier ook nog steeds ongeduldig wachtend!!
Ik snap er ook niet veel van, gebruik al tijd geen pil, heb altijd cycli van 28-29 dagen en opeens was de vorige (april) toen ik nog niet aan het klussen was 32 dagen, en nu zit ik dus alweer op dag 31... Ben bang dat dit 'wraak' is van mijn lichaam omdat ik er zo mee bezig ben, ha ha! Maar idd, geen bloed geeft moed... Ik las ook dat het vrij normaal is, dat de meeste zwangerschapstesten pas bij 1 week overtijd positief aangeven, daar hou ik me dan maar aan vast. Wil dus ook proberen 1 week te wachten voordat ik weer test, maar ik zou eigenlijk ook wel iedere dag willen testen... Aan de andere kant vond ik die negatieve test zo'n domper!

Nou, van mij mogen die RD's gewoon komen want ik word gek van die onzekerheid!!
Mede-wachtenden: heel veel succes! Ik hoop dat in ieder geval iemand van ons goed nieuws gaat krijgen.

@Vlinder: thnx vlindertje...en jij een dikke van mij hopelijk ben je gauw weer uit je dip...moeilijk om rustig te blijven terwijl je weet dat dat t beste is. Jij bent dus al wat langer bezig begrijp ik?
ik mag ook nog helemaal niet zeuren. zit in de 1e ronde voor de 1e keer. maar ja...je wilt t natuurlijk graag. na jaaaaaren heb je eindelijk de mogelijkheid en de keuze gemaakt en dan wil je gewoon graag dat t gelijk lukt.

@Karin: gelukkig zijn we allemaal een beetje t zelfde he ;) en jij geeft nu bijv weer aan dat t wrs pas duidelijk aangegeven wordt bij één week overtijd...na ja...ik zie t wel. voel zo af en toe wel krampjes en heb ook wel t PMS-gevoel, dus ik denk dat ik gewoon wel ongesteld wordt. Wat ik wel grappig vond, dat ik tussen al die zwangerschaps'klachten' zag dat je t idee kan hebben dat je spierpijn hebt in je buik. Laat ik toevallig gister gedacht hebben, tis net of ik flink m'n buikspieren heb getraind...hihii...ach en daar ga ik dan alweer...zucht
wel vind ik een negatieve test beter dan onzekerheid. toch? tenzij je misschien al heeeel lang bezig bent...

nou ga maar es aan t werk daar kom ik hier immers voor...
dames tot laaaaaater

Hier gisteren helaas ongi geworden, dus ik ben uit de running. Maar wel fijn nu een cyclus van 28 dagen. Wij gaan dus op naar ronde 4! Ik duim voor de andere meiden die nog geen rd-tjes op bezoek hebben dat ze hopelijk positief mogen testen en anders snel ongi worden om van de onzekerheid af te zijn. Toitoitoi, andere meiden weer heel veel klusplezier. Hopelijk voor ons volgende ronde meer geluk.

Liefs Nathalie

helaas.... ben gisteren ook ongi geworden!
ben er nu achter dat ik wel een onregelmatig cyclus heb dus das wel balen.
andere dames die nog in de running zijn: heel veel succes!
ik duim voor jullie en hoop dat er toch iemand is met goed nieuws.

liefs suzy

Grrrr, dag 35, nog steeds geen ongi en helaas test weer negatief... Ik word moe van het wachten...

Jammer Suzy dat je ongi bent geworden. En Karin een vervelende negatieve test! Wie is er eigenlijk allemaal nog in de race? Is je cyclus wel vaker ongregelmatig Karin? In welke ronde zitten jullie nu?

Wens alle meiden heel veel succes!

Liefs Nathalie

lieve karin, ook ik zit er helmaal door heen. vandaag dag 37 waar slaat dit op. dit heb ik nog nooit meegemaakt, ben nu 3 jaar van de pil altijd een cycles van 28-30 dgn.
ook mijn testen steeds negatief
ik zit er echt een beetje van tedippen omdat ook nog eens allerlei enge   gedachten soms door mn hoofd spooken.
karin als je er eens over wilt hebben, ik heb hyves misschiuen wel eens fijn??? dan kunnen we priv. berichten doen. ik bedoel het niet verkeerd hoor ( voor alle andere dames)

liefs vlinder

Terug
Bovenaan