Wie ook NOD zo rond 22 - 26 mei??

hey vlindertje, maak je niet te druk meis...hoe moeilijk t ook is!!! een  van mij! heb zelf ook twijfels bij m'n lichaam in ene hoor. maar ik heb er helemaal geen verstand van en kan dus ook geen advies geven. Ik ga er vanuit dat onze lichamen haarfijn aanvoelen hoe wij ons voelen en daar misschien wel op reageert. En anders toch es naar de HA?!

Overigens had ik volgens mij nergens gemeld de hoeveelste t voor mij wordt enzo.

ben iig 35 jaar, ben stiefmama van een jongen van 5 en meisje van 3 (echt heeeel gaaf!) en woon en ben samen sinds 2 jaar met m'n partner. We gaan voor onze 1e en zitten in onze 1e ronde. Ik zit nog steeds te wachten op de RD's zoals die zo mooi heten, maar dat wisten de meesten geloof ik al wel. Ik had afgelopen maandag zo'n beetje ongi moeten worden. Twee testen dus al gedaan, beiden negatief. Wel ongi klachten zo links en rechts maar ik zie de duiveltjes niet...overigens had ik die klachten zo'n kleine  2 weken ook al. ik wacht nog maar een paar dagen af. Weet ook absoluut niet hoe t in elkaar steekt en waarom ik na t stoppen van de pil deze maand nog niet ongesteld ben geworden. Meestal werd ik dat gelijk. Nou ja...sorry als ik al dubbele info heb gegeven...maar dan is t nu volledig

Voor de dames in een dipje: kop op en een knuf van mij voor jullie!

tot laaaater maar weer.

Sorry Karin, was je ff vergeten: voor jou natuurlijk ook een dikke knuf en hopelijk ben je gauw uit je dipje en van de onzekerheid af.
Mag ik trouwens nog ff vragen wat die dag 35 betekent? is dat geteld vanaf de 1e menstruatiedag van de laatste keer? Sorry voel me echt een dul op dit gebied!

quote: Karin7926 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-06-2008 08:46:43'));

Grrrr, dag 35, nog steeds geen ongi en helaas test weer negatief... Ik word moe van het wachten...

Lieve meiden, in ieder geval gedankt, ik voel al die knuffels hier!
Maar dag 35, daar bedoel ik idd vanaf 1e dag van laatste menstruatie mee. Of ik vaker onregelmatig ben geweest? Tja, vind ik erg lastig aan te geven, gevoelsmatig niet, maar ja, ik heb het eigenlijk nooit bijgehouden tot de laatste paar maanden. Vroeger, voor ik mijn man kende en geen pil gebruikte, kan ik me niet herinneren dat ik ooit meer dan 1-2 dagen 'overtijd' was. Gemiddeld zal het 28-30 dagen zijn geweest. Toen ik in 2006 stopte met de pil (voor mijn eerste) werd ik ook meteen na 28 dagen ongesteld. Toen besefte ik, oh, muts, je moet het gaan opschrijven! Ik had mezelf beloofd dat de volgende cyclus meteen te doen, maar ja, toen bleek ik dus al zwanger. Tussen mijn 1e en 2e menstruatie na stoppen borstvoeding (en na bevalling) zat 6 weken, maar daarna weer netjes 4 weken. Ook toen was het dus snel weer 'normaal'.  

Ik zit in 1e ronde 2e kindje en echt, het  hoeft van mij helemaal niet raak te zijn, maar ik baal gewoon dat ik voor het eerst (juist in deze situatie ) problemen met m'n cyclus heb. Ik wil gewoon dat de RD's komen, let's get it over with!!! Ik heb nog steeds last van mijn borsten, een ongi-kwaaltje waar ik sinds bevalling geen enkele keer meer last van heb gehad ...

Vlinder, ik gebruik dus ook geen pil en we zitten dus echt in hetzelfde schuitje/dipje. Ik heb ook hyves. Hetzelfde als mijn  naam hier: karin7926.hyves. Lijkt me gezellig als je me daar eens opzoekt!  

hoi Karin, nou ik heb gezocht meid hahahaha maar.... niet gevonden anders mag je mij wel ff zoeken, onder de naam Petra en plaats Hattem nou zoek\ maar ffies als je het leuk vind, en de anderen mogen ook hoor  

Als je gewoon in de balk typt www .karin7926.hyves.nl dan moet je er gewoon komen, toch?? Ik ga je effe zoeken...

Petra en Hattem geeft 6 hits . Ik kan ze toch moeilijk allemaal uitnodigingen?? Hoeveel vrienden heb je? Misschien dat ik zo de juiste kan vinden??

ahhaahha karin wat een gedoe, en... er wonen er hier vast geen 6 hihihihh jou zoeken ging ook al niet dan kwamen er ook heel erg veel. maar ik heb 75 vrienden en een profiel die niet voor iedereen zichtbaar is, en mn profiel foto is een foto van mn dochter ( als bruidsmeiske) nou nu zou het moeten lukken en...ik ben 29 jaar

ik zie het wl of het lukt, ben jij al iets wijzer geworden verder???
ik niet   hier nog alles het zelfde , vanjdaag dat 38

JOEHOE...... MIJN TEST WAS POSITIEF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NA 9 DAGEN OVERTIJD. ik kan het bijna niet geloven maar het is waar!!!! ik ben zo blij

Terug
Bovenaan