A
Anoniem
Guest
hey vlindertje, maak je niet te druk meis...hoe moeilijk t ook is!!! een van mij! heb zelf ook twijfels bij m'n lichaam in ene hoor. maar ik heb er helemaal geen verstand van en kan dus ook geen advies geven. Ik ga er vanuit dat onze lichamen haarfijn aanvoelen hoe wij ons voelen en daar misschien wel op reageert. En anders toch es naar de HA?!
Overigens had ik volgens mij nergens gemeld de hoeveelste t voor mij wordt enzo.
ben iig 35 jaar, ben stiefmama van een jongen van 5 en meisje van 3 (echt heeeel gaaf!) en woon en ben samen sinds 2 jaar met m'n partner. We gaan voor onze 1e en zitten in onze 1e ronde. Ik zit nog steeds te wachten op de RD's zoals die zo mooi heten, maar dat wisten de meesten geloof ik al wel. Ik had afgelopen maandag zo'n beetje ongi moeten worden. Twee testen dus al gedaan, beiden negatief. Wel ongi klachten zo links en rechts maar ik zie de duiveltjes niet...overigens had ik die klachten zo'n kleine 2 weken ook al. ik wacht nog maar een paar dagen af. Weet ook absoluut niet hoe t in elkaar steekt en waarom ik na t stoppen van de pil deze maand nog niet ongesteld ben geworden. Meestal werd ik dat gelijk. Nou ja...sorry als ik al dubbele info heb gegeven...maar dan is t nu volledig
Voor de dames in een dipje: kop op en een knuf van mij voor jullie!
tot laaaater maar weer.