Wie ook NOD zo rond 22 - 26 mei??

hallo allemaal,

Ik zou ook ongeveer nu mijn nod moeten hebben, mijn cycles is ongeveer tussen de 25 en 30 dagen en ik zit nu dus op dag 30.
Ik heb vandaag getest, maar nog niets al ben ik echt niet lekker.
Ik heb donderdag onverwachts bij het ophalen van mijn dochter op school overgegeven, raar toch, ik hou mezelf steeds voor dat ik misschien een griepje onder de leden heb maar echt ziek ben ik niet. Ik blijf niet lekker het komt en gaat.
pffffffffffffffff als die test nu eens duidelijkheid gaf.......... maar goed alsd ik woensdag nog niets heb dan gaan we gewoon weer testen ihihih wat een spannend gedoe he!!!

tot snel liefs vlinder379

oww sorry ik had niet alle berichten gelezen... sorry voor de dames die grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr je weet wel.
ik snap wat jullie voelen. sorry dat ik dan met mijn pffffff verhaal kom

vlindertje379

Wietske,

Dat het jullie de volgende ronde positief mogen testen meis!
En natuurlijk ook voor alle meiden die nu spannend in afwachting van hun NOD zijn. Dat we binnenkort allemaal een postieve test in handen mogen hebben. En voor alle meiden die door gaan naar een volgende ronde!

Liefs Nathalie

Hoi,

Ik heb nog steeds geen rode duivels, wel al 2 dagen bruine afscheiding (sorry).
Denk dat ik morgen of vanavond wel ongesteld zal worden.

Jammer, maar gezien mijn lichamelijke toestand zou het aan de andere kant misschien beter zijn.

Groetjes, Anna

he Anna dat klinkt niet echt lekker ...... ik denk aan je hoe dan ook

Hier ook sinds 3 dagen bruinige afscheiding (oud bloed) met af en toe een streepje rood. Maar totnogtoe geen doorzettende menstruatie. CB-test vanochtend was negatief. Laat me dan alsjeblieft nu gewoon óf hartstikke ongesteld worden zodat ik lekker aan de wijn kan óf een hartstikke positieve test doen?!?!?! Please?!?!

Goedemorgen,

Ja hoor gisteravond ongi geworden, toch wel balen want ergens hoopte ik er toch wel op...

@ Nathalie, ik ga woensdag gecontroleerd worden of ik misschien reuma heb (zie topic reuma en zwangerschap).
Volgens mij zijn we elkaar daar al eens tegengekomen.

@ Vlinder, wat lief dat je met me meeleeft!
Ik leef ook met jou mee hoor en ik hoop dat het raak is!

Ik heb gisteravond met mijn mannetje gesproken, en we hebben besloten dat we zwanger worden nog even op een laag pitje zetten tot het wat beter met me gaat.
Eerst maar eens afwachten wat de reumatoloog concludeert.

Ik blijf duimen voor jullie dat er maar zoveel mogelijk dames zwanger mogen worden!

Groetjes, Anna

Terug
Bovenaan