Wie ook NOD zo rond 22 - 26 mei??

Ohhh ja mama-iris is ook zo, heb al ff in die topic gereageerd.

dezegebruikersnaambestaatal ben je ongi geworden of wat de reactie op mama-iris? Wel balen dat de rd-tjes gekomen zijn, maar wel fijn dat je weet waar je aan toe bent.
Hier nog wachten tot vrijdag. Ga begin juni denk ik pas testen, als ik nog niet ongi ben natuurlijk, want dat verwacht ik wel. Ik zat net ff te kijken wanneer mijn nod is als ik weer 36 dagen cyclus heb. Dat is dan 6 juni. 10 juni is mijn paps jarig dus wil zowiezo voor die tijd een testje wagen. Ik had de hoop een beetje opgegeven, maar zie net dat als mijn cyclus weer 36 dagen is dat ik 23 mei mijn eisprong heb gehad en toen hebben we wel geklust. Dus dat ik misschien nu nog niks voel en denk dat ik gewoon ongi ga worden, komt misschien daar van. Ik wacht gewoon rustig af. Heb geen neiging tot testen en heb ook niet het idee dat vrijdag mijn nod al is. Ik hou jullie wel op de hoogte.

Liefs Nathalie

Hey Anna, wat vervelend meid!!!! Het lijkt me heel erg dubbel.
Ik zit in een bijna gelijke situatie alleen willen wij nu toch wel heel graag. of het verstandig is voor mn gezondheid??? ik heb namelijk cvs/me is ook zo vervelend.
Inmiddels ben ik nog niet ongi maar de test geeft nodg steeds aan dat ik niet zwanger ben. pfffffffffffff   dus.... rustig blijven en afwachten.

liefs Petra

Hi Petra, ook hier maar weer ff krabbelen. Is me niet dat je dan heel erg moe bent?
Ik heb in het kluskippies forum al reactie gegeven op je negatieve test, dus dat hoeft hier niet nog eens. Maar als ik jou was zou ik niet te snel nog eens testen meis. Want je maakt jezelf alleen maar ongeluk met die negatieve tests. Als de rd-tjes uitblijven kan je misschien beter do of vr nog eens testen. Hopelijk is het dan positief nieuws! Wat kun je je best ff rot voelen hè door die domme tests!

Knuff Nathalie

he nathalie hahahaha nu zitten we hier hahahah (sorry moet er ff om lachen) ja cvs/me is dat je altijd moe bent en daardoor heel vaak moet liggen en wil je eens naar de stad dan moet je de dag daarna het dus de hele dag bezuuren daarnaast is me dat houd in dat je vaak zonder directe redenen pijn hebt in je spieren is best zwaar allemaal. daarom werk ik dus ook niet  

Ik herkende de term omdat een meisje bij wie ik een aantal jaren terug in revalidatiecentrum heb gelegen dat ook had. Vaak word dit niet echt serieus genomen door medische wereld of wel? Misschien nu we een aantal jaren verder zijn dat er misschien medische gezien wat meer over bekent is? Was je met je zwangerschap dan ook extra moe? Wanneer heb je het gekregen? Rust je elke middag of meerdere keren per dag? Jeetje veel vragen hè, hihih

Liefs Nathalie

ihihih geeft niet maar idd er was weinig onderzoek naar en vaak werd gezegt ach je hebt een dip. maar volgens mij kwam mijn dip juist omdat ik niet veel kan. ik m0oet dus echt in een rolstoel om de dierentuin door tekunnen, niet gek dat je dan een dip krijgt he, je bent jong en in je hoofd helemaal lekker je wilt zoveel maar dan kun je weer niet grrrr.
Ja meer en deel lig in smiddags plat en dan slaap ik ook echt ook heb ik thuis ondersteuning voor mn dochtertje en om mij tehelpen met de dagelijkse dingen.
Je moet steeds keuzes maken, als ik nu de kamer stofzuig, dan kan ik niet koken vanavond... als ik nu ga slapen kan ik wel koken noem maar op. is erg zwaar.
Dit weerhoud mij toch niet om nog zwanger te willen worden. ik moet al zo vreeselijk veel inleveren dat ik dit er niet voor over heb. ik ga er gewoon voor.

Terug
Bovenaan