wie ook op het wachtbankje? NOD rond 26-7

Hier ook onzekerheid, had kruidvat testen maar die van gister is net zo licht? Als zondag dus geen oploop, vanmorgen zelfs bijna geen streepje
had vanmorgen ook cb gedaan en die zegt 1-2 weken en dat zou ongv wel moeten kloppen denk ik
Helemaal zenuwachtig van die kv testen geworden terwijl ik juist bij deze zwangerschap er heel positief in stond dus toch maar vk gebeld
moest stoppen met testen en gewoon afwachten ze zei dat ik aan de hand van die hcg testen niet kon afleiden of het wel of niet goed gaat, nu 17 aug echo dus spannende tijd?

Ah lelietje wat vervelend. Ik had precies hetzelfde met de kruidvat test werd daar ook heel onzeker van. Vk zei hetzelfde tegen mij maar nu door het bloed verwacht ik dat we gewoon een nieuwe ronde in gaan. Even aankijken. Houd je me op de hoogte. Ik zal voor je duimen dat het goed gaat!! 

Bij mij is echt de menstruatie alsnog doorgekomen helaas. Word er wel onzeker van dat het iedere keer in het begin misgaat. 

@Alison: pff wat naar zeg! Is het vaker gebeurd dat het in het begin is misgegaan?
Hier woensdag helaas al ongesteld geworden. Ik ga morgen op vakantie, dus gelukkig net ervoor ongesteld haha. 
Ik moest tijdens mijn menstruatie bloed laten prikken, dus dat heb ik vanochtend gedaan. Mijn vriend moet binnenkort ook zijn zaad in leveren voor onderzoek. Ben benieuwd wat eruit komt.

@Madeliefje oh wat vervelend. zijn jullie al lang bezig? wel fijn dat je op vakantie dan bijna of niet ongesteld bent ;) 
ja ik heb 1 juni een miskraam gehad met 7 weken. daarna teste ik op 26 juni weer postief maar kwam mijn menstruatie 28 juni en nu teste ik dus weer positief en kwam mijn menstruatie gisteren dus weer. 
in deze ronde ga ik gewoon uit van een langere cyclus en dan weet ik het gewoon niet mocht mijn menstruatie komen. wordt er zo onzeker van. wij proberen voor ons een 2e kindje ( het is dus wel iedere keer raak, maar het zet dus niet door) hebben wel samen afgesproken dat we het gewoon even proberen en verder geen onderzoeken of iets gaan doen. Als het lukt dan lukt het en anders zijn we heel gelukkig samen met zn 3en. 
Hele fijne vakantie! laat je weten wat er uit je onderzoek komt. 

Terug
Bovenaan