wie ook op het wachtbankje? NOD rond 26-7

Oh gadsie zeg.. hier nog niets, gister avond begon er wel enorm trekkend gevoel in m’n liezen. Ik durfde nog geen test te doen vandaag, dus ik wacht het even af en anders doe ik deze morgen..

Oh spannend Mamavanes. Ik ben nog een topic gestart want bij mij was de kruidvat 2 voor 5 vanochtend negatief. Terwijl de  normale test van gister van de action wel positief was. Ben echt heel bang dat het dus weer misgaat. Ik blijf voor je duimen! Succes 

Uurtje geleden nog een test gedaan van de action en die is positief. Vanochtend is er denk ik gewoon iets niet goed gegaan met de test. Haal vanmiddag nog een cb met tijdsindicatie en daarna stop ik met testen, want ik wordt er zo onzeker van. 

Wat raar zeg, nou inderdaad daarna lekker laten hoor! Hier echt nogsteeds enorm trekkend gevoel in liezen.. het is gewoon oncomfortabel op de werkvloer.. ugh wat een gedoe

Oh zo benieuwd hoe het met jou verder gaat. Het klinkt goed. 
Ik blijf voor je duimen, houd je me op de hoogte. 

@ MamavanEs, hoe gaat het met je? vanochtend nog getest? 
@Madeliefje, wacht jij netjes tot de 29e of heb je ook al een testje gedaan? 
@ Mereltje, hoe gaat het bij jou? 
ik heb de vk gebeld en ik heb 22 aug mijn eerste echo. nog heeeell lang geduld hebben dus :) 

Helaas heb ik sinds vandaag weer oud bloed dus denk dat het toch weer mis gaat helaas. Benieuwd hoe het bij jullie verder gaat 

Terug
Bovenaan