Hey dames,
bij mij is het rustig............
Ik had volgens de berekeningen rond 4 a 5 Juli mijn ei, maar niks gemerkt die dagen wel 1 en 2 Juli onder in de buik, buikpijn...
We hebben zijn best geklust, maar ik weet helemaal niks en voel helemaal niks....
Het enigste wat ik merk is dat ik gevoelige borsten heb, net alsof ze lichtjes verbrand zijn.... Heel erg raar, maar ik denk er niks van, want het kan ook komen omdat ik gestopt ben met de pil...
Een tijdje geleden vertelde ik over een "sliert slijm" en toen vertelde ze mij ., dat ze dat ook wel eens regelmatig hebben na het klussen;
Het was géén sperma, want dat verschil ken ik ook wel, het was echt een hele dikke aan elkaar vast zittende (rekbare) dikke en hele lange sliert slijm
(echt heel erg onsmakelijk, maar ik geloof best dat er mensen zijn die het ook gehad hebben)
Dus wat het nou uiteindelijk is geweest weet ik ook niet, ik denk toch dat het met de eisprong te maken had...
We wachten maar af, volgende week donderdag de 19e juli heb ik mijn NOD.....
En over 17 dagen ga ik trouwen, SPANNEND.............
Gisteren mijn jurk opgehaald, en nou begint het echt dichtbij te komen..... ik hoop dat ik mooi weer heb, want die regen van de laatste dagen is echt NIKS !!!!!!!!!!!!!
Nou we houden elkaar op de hoogte.............. xxx