Wie ook rond 5 juli meest vruchtbare dag ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

hey xxesther,

zo zie je maar dat meerdere mensen het "slijm"probleem hebben. Ik heb er ook last van (gehad) en weet nog steeds niet wat het is..........

WIE KAN ONS HELPEN DOOR TE VERTELLEN WAT HET KAN ZIJN??

lees even het blauwe berichtje, hieronder. en je weet precies waarover het gaat....

BEDANKT, voor iedereen die ons even helpt

Hoi Meiden

Ik denk dat er wel meerdere last hebben van slijmprobleem. Gisteren had ik zelfs nog last van doorzichtig slijm en vanmorgen nog. Terwijl ik mijn ei al gehad heb temp 36,9. Kan het niet zijn dat er nog wat sperma terrugkomt van het klussen. Zolang het niet rekbaar is is het geen afscheiding van eisprong. Het kan zo zijn dat je gewoon dit keer vreselijk veel last hebt van afscheiding. De ene maand is het bij mij ook erger dan de andere maand. Het is in iedergeval niet iets waar je je zorgen om hoeft te maken.

Liefs Sharine

Hoi meiden,

Aan deze kant is het nog erg stil. Ik heb na die paar uur buikpijn maandag niks meer gehad. Heb tot nu toe ook nog geen temp stijding gehad. Heb wel een heeeeeeeel licht gezeur  onder in mijn buik, maar veeeeeeeel minder dan normaal. ik heb verder ook nog geen rugpijn en maar heel weinig slijm gehad. Misschien komt het nog en ben ik deze maand wat laat. (dat hoop ik dan maar). Wel onhandig. Mijn vriend werkt sinds donderdag weer en heeft de rest van de maand wisselende ochtend- en middagdiensten tot soms wel 11 uur  's avonds en heeft dan dus  niet bepaald veel zin om te klussen. Ik ga straks de slaapkamer weer een grote opruimbeurt geven en het dan gezellig maken voor straks. Wie weet helpt het. hihi

@R_M: Ik heb na het klussen ook wel eens een sliert slijm. Dat is dan waarschijnlijk sperma. ik heb het namelijk alleen na een paar dagen achter elkaar klussen.

@Sharine: Dat kan best kloppen. Ik had vorige maand tot wel 5 dagen na mijn ei  veel afscheiding.

Liefs,

Sara

Hoi,

Ja ja ja ik ook . Ik had 6 juli eisprong. Ik voel hem namelijk
luid en duidelijk. Makkelijk hoor,

groetjes smaartje

Hoi Dames,

Ik zou volgens predictor vandaag 09-07 mijn vruchtbaarste dag hebben. Heb geen idee of mijn ei al geweest is of nog komen moet. Ben nog een beetje leek op dit gebied. Dit is onze 1e ronde van ons 1e kindje. MIjn NOD zal bij een regelmatige cyclus rond 24-7 zijn. Ben benieuw. Ik ga lekker mee kletsen en veel succes iedereen.

Groetjes

Hoi meiden,

Ik ben nogsteeds in afwachting van mijn ei. Haha klinkt best vaag als je het zo leest.
Had deze verwacht tussen 4 en 7 juli. Mijn temp is niks veranderd, elke dag 35,9 of 36,0. Mijn nod is de 22ste dus misschien ben ik deze maand aan de late kant. Had ook een langere cyclus afgelopen ronde... Misschien is er een verband.....

Succes allemaal!!!!

Liefs,

Sara

Hey dames,
bij mij is het rustig............

Ik had volgens de berekeningen rond 4 a 5 Juli  mijn ei, maar niks gemerkt die dagen wel 1 en 2 Juli onder in de buik, buikpijn...

We hebben zijn best geklust, maar ik weet helemaal  niks en voel helemaal niks....

Het enigste wat ik merk is dat ik gevoelige borsten heb, net alsof ze lichtjes verbrand zijn.... Heel erg raar, maar ik denk er niks van, want het kan ook komen omdat ik gestopt ben met de pil...

Een tijdje geleden vertelde ik over een "sliert slijm" en toen vertelde ze mij ., dat ze dat ook wel eens regelmatig hebben na het klussen;
 Het was géén sperma, want dat verschil ken ik ook wel, het was echt een hele dikke aan elkaar vast zittende (rekbare) dikke en hele lange sliert slijm
(echt heel erg onsmakelijk, maar ik geloof best dat er mensen zijn die het ook gehad  hebben)
Dus wat het nou uiteindelijk is geweest weet ik ook niet, ik denk toch dat het met de eisprong te maken had...

We wachten maar af, volgende week donderdag de 19e juli heb ik mijn NOD.....

En over 17 dagen ga ik trouwen, SPANNEND.............

Gisteren mijn jurk opgehaald, en nou begint het echt dichtbij te komen..... ik hoop dat ik mooi weer heb, want die regen    van de laatste dagen is echt NIKS !!!!!!!!!!!!!

Nou we houden elkaar op de hoogte.............. xxx

Geluks Sterren voor iedereen................................... xxx

Terug
Bovenaan