Wie ook rond 5 juli meest vruchtbare dag ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Hey dames,

Hoe is het bij jullie?? Volgens mijn berekeningen zou ik morgen mijn NOD hebben... Ik hoop natuurlijk dat het wegblijft, maar ik verwacht niet dat ik zwanger ben, omdat ik me zo   normaal voel... Wel af en toe iets, maar dat kan allerlei oorzaken hebben (gestopt met de pil enz)

Het is zo lang wachten, totdat je het weet..... echt moeilijk om er niet zoveel aan te denken...

Ik hoop dat het wegblijft, en mensen zeggen allemaal, je moet er niet teveel mee bezig zijn. Maar dat kan ik niet, ik ben er ieder moment van de dag mee bezig....

Ik hoor het wel, hoe het bij jullie is, of jullie NOD geweest is...........

We houden elkaar op de hoogte !!!!!!!!!!!!!

Kus R_M

Hoi hoi,

Nou ik heb als het goed is morgen ook mijn NOD maar ik denk echt niet dat ik zwanger ben. Heb nu al een soort krampjes dat RD er echt aan zit te komen

Toen ik in jan stopte met de pil had ik altijd in de week na mijn eisprong onwijs gevoelige tepels..  deze maand  had ik dat een stuk minder dus ik hoopte daarom dat ik misschien wel zwanger was... Ben wel af en toe 's morgens misselijk maar ja dat is denk inbeelding omdat ik graag zwanger zou willen zijn..

Nou iedereen veel succes aankomende dagen en we hopen allemaal op goed nieuws!!

x

hoi allemaal,

Even een aantal dagen niet gekeken, maar ja ook erg druk met werken. Ik had eigenlijk volgens de berekeningen vandaag mijn NOD moeten hebben, maar tot op heden niks.

Wel heel af en toe vage ongikrampen. Normaal is dat erg heftig bij mij. Maar wat is normaal? Mijn cyclus was altijd erg regelmatig 28 dagen. Vorige keer in éém keer 32 dagen (of 33). Volgens de berekeningen vandaag mijn NOD, maar als ik uitga van 28 dagen gisteren en als ik uitga van 32 dagen, dus maandag pas.

Hebben jullie dat ook? Dat je dan liever meteen ongi wordt?
Ik begin nu weer vage hoop te krijgen, terwijl ik eigenlijk helemal niet het gevoel heb zwanger te zijn.

Verder ook geen kwaaltjes, maar probeer er ook niet teveel op te letten.

groetjes nina

Ben ongesteld geworden

Jammer volgende maand beter.....

tot over een paar weken !! GR R_M

grrrr hier kwamen ze vanmorgen vroeg.

Gelukkig maar één dag te laat en niet vijf dagen zoals de vorige keer.

Tot over een paar weekjes dan maar weer.

gr.nina

Terug
Bovenaan