Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

hoi meiden,

ook hier geen nieuws. Gisteren nog even mijn NOD berekend. Wisselend van het aantal cycli dat ik meetel, had het 3 x gister geweest en 1 x vandaag.

Gezien het feit dat het bij mij wel altijd 's ochtends bij het opstaan begint zou het nu toch al zover moeten zijn. Maar ik denk het niet. Ik weet niet meer wie dat was, maar bij mij begint het ook altijd met 1 keer een beetje bruine smurrie en dan een dag niks en dan begint het; de laatste keer heell erg heftig.

Maar ook nu nog geen smurrie te bekennen.

Spannend. Ben wel erg moe, maar dat kan ook van het harde werken van de afgelopen weken komen.

Ik hou jullie op de hoogte.

gr. nina

Hoi Nina,

Ik heb ook altijd hetzelfde als jij en bij mij ook niks te bekennen.   Onze nod is ook hetzelfde. Kunnen we samen in spanning afwachten. Hoe lang ben jij al bezig?

Groetjes

hoi knutseljuffie,

erg spannend dus, ook voor jou (heel eerlijk gezegd heb ik gewoon het gevoel, dat het deze ronde mis is, dus wacht ik meer op mijn RD's, zodat we verder kunnen, dan dat ik hoop heb dat het nu raak is)

Maar goed, we zijn nu al bijna een jaar bezig, dus als het nu niet raak is, wil ik wel naar de ha voor advies. (we zijn beide de jongsten niet meer, 37 i smijn partner en ik ben 31)

Hoe lang zijn jullie bezig?

gr. nina

Hoi Nina,

Mijn ik ben 24 en mijn man (we zijn net getrouwd dus klinkt voor mij nog echt onwennig, voor mij blijft het toch mn vriend) is 26. Wij gaan nu voor de derde keer voor eerste kindje, wij zijn nog niet zo heel lang bezig. Wel jammer dat het bij jullie al zo lang duurt.
Hopen dat het snel lukt. Of dat je er snel achter komt waarom het niet lukt en dat je er dan wat aan kan doen. Gelukkig horen we hier een hoop positieve verhalen. En ik hoop dat jullie ook snel positief nieuws hebben.

Waarom denk je trouwens dat het deze maand niet gelukt is?? gewoon een gevoel?

Groetjes Jen

Hoi meiden,

Spannend voor jullie zeg!!! Ben aan het duimen dat er een boel zwanger zijn.

Luna, opeens misselijk.... ook misschien wel een goed voorteken.

Esther, bij jou al iets te bekennen?
Sharine, bij jou alles nogsteeds rustig?

Hier zijn na 61 dagen (4 weken overtijd) eindelijk de rd's gearriveerd!!! Ik ben erg blij. Ik wist dat ik niet zwanger was, wat het wachten alleen maar langer deed lijken. Ik ga eindelijk naar ronde 8!!!

Succes nog allemaal!!!

Liefs,
Sara

Hoi Sara,

Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant gelukkig dat de RD's er dan nu ein-de-lijk zijn. Wat duurt het dan allemaal lang he? Ik hoop voor je dat je volgende cyclussen wat korter zijn, zodat je wat meer kansen krijgt.

Succes in de volgende ronde!
xx Luna

Hoi allemaal, nog ff over dat misselijk zijn vanmorgen. Als ik het nou morgen weer heb, dan ga ik er misschien wat van denken. Ik vind het nl. zo gek dat ik verder geen klachten heb als krampjes en zere boobs. Dus het kan ook zijn dat het vanmorgen pure toeval was. Ik durf me nu nog niet blij te maken in ieder geval.

xx Luna

Nou Luna eerst bedankt voor je medeleven, lief van je.

Ik ga voor je duimen.
Het kan een teken zijn....
Maar ja, het kan ook dat je lichaam je voor de gek houd.
Ik ben deze periode ook 3 dagen misselijk geweest.
Maar helaas.

Maar ik duim dat jou lichaam je niet voor de gek houd en dat de duivels lekker wegblijven

Terug
Bovenaan