Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

quote: Tara1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-08-2007 15:46:24'));

Hallo Allemaal,

Heb net een groot deel van jullie verhalen gelezen....en zit nu ook in mijn nod periode.

Ben samen met mijn vriend een jaar aan het klussen. Mijn cyclus is onregelmatig; gem. 40 dagen (meestal precies 37 of 42 dagen)  en zit nu op dag 43 en nog geen teken van de rd's! Er is dus nog hoop!

Ik had babybrabbel.com ook al uitgevonden, maar met mezelf afgesproken dat ik hier niet te veel op kijk om mezelf niet gek te maken! Kan het helaas de laatste dagen niet laten.......volgens de site hebben we goed geklust, dus ben benieuwd!

Als zaterdag de rd's nog niet op bezoek zijn gekomen, maar ff testen!

Liefs!

Hoi Meiden,

Ik ben al lang niet meer op de site geweest im vakantie dus heb net eerst effe alles moeten lezen was behoorlijk veel .
Ik heb vandaag mijn NOD dag en nog geen RD's te zien. Loop elke keer naar de wc om te kijken of ze er al zijn maar niet. Heb ook geen symptomen dat ze snel arriveren want normaal heb ik altijd erge hoofdpijn. Dit was gister het geval dus ik dacht ik wordt ongesteld maar gelukkig nog niet hahahah. Ik ga maandag testen als er nog geen RD's zijn gekomen.

Ik wens bij deze iedereen succes, ik duim voor jullie en voor diegene waarbij het raak is gefeliciteerd en geniet van deze mooie tijd.

Groetjes
Debbie

Hoi...nog geen red devils!...
Dus wie weet Luna...krijg je toch nog gelijK!

maar ik ga er eigenlijk niet meer vanuit! Ongi zal vandaag of morgen wel komen.

SUcces allemaal....

Roos

Het is nog steeds spannend voor een aantal meiden he!?

He mamaroos gaat nog goed he pfff ben benieuwd hoor.

xx Luna

Yup,...ik ook! Nog niets...maar ik ga er vanuit dat ik morgenvroeg ongi ben...

Weet nog steeds niet goed wat ik nu precies voel!
Kan ongi zijn, maar hoeft niet!

Roos

Hoi Roos, Luna, Debbie en Tara,

Spannend hoor!!! Succes nog met wachten!

Groetjes,

Sara

Hoi Sara, ik denk dat je het gemist hebt. Maar ik ben gisteren hartstikke ongi geworden. Ik kreeg echt hele erge ongikrampen, wist gewoon dat dat niet goed kon zijn.

Mijn volgende NOD is 18 september.
xx Luna

Hoi Luna,
Sorry, dat bericht heb ik inderdaad ff gemist!!!! Succes in de volgende ronde!
Ik hoop dat je krampen snel minder worden

Groetjes,

Sara.

Terug
Bovenaan