Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

Zo meiden, gaat goed hier he? Ik had weer heel wat bij te lezen.

Als eerste: Natascha GEFELICITEERD!! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn. Geniet er lekker van.

De baby van onze kennissen is een meisje en ze heet Sam. Wanneer de uitvaart is weten we nog niet, ik heb nog geen kaart en advertentie gezien. Als ik er aan denk, kan ik wel janken, gewoon omdat je je probeert in te denken wat zij wel niet moeten voelen. Ze staan wel wat verder weg van ons, ze horen  bij de vriendengroep die we vaak op verjaardagen zien maar verder komen wij  niet bij elkaar over de vloer zeg maar.

Fijn he Nina, als je mannetje zo betrokken is. Die van mij is ook zo.

Nou mamaroos, je maakt het steeds spannender. Volgens mij...

Ik kon het niet laten en heb gistermiddag een test gedaan. Hartstikke negatief, nog geen vaag streepje te bekennen. Vanmorgen klein beetje bruin bloed, zal dus waarschijnlijk wel doorzetten. Maar we houden nog een heel klein slagje om de arm (hoezo hoop??)

Als het niet doorzet ga ik morgen geen test doen, maar pas in het weekend weer.

xx Luna

Natascha, gefeliciteerd!!!

Ik merk al dat er veel momenteel in spanning zitten. Ik ook. begin nu wat hoop te krijgen, maar wacht nog even met testen. De vorige keer was ik ook drie dagen overtijd toen het kwam (de ongi).

Nou als ik dus morgenvroeg nog niet ongi ben, ben ik vier dagen overtijd (uitgaande van mijn langste cyclus) en denk dat de kriebels dan echt gaan komen..

Moet zo werken!!

Succes allemaal.

Luna; ik hoop voor je dat het niet doorzet!

Heb nu ook ontzettend ongi gevoel in onderbuik. Bruine afscheiding is weg maar ben bang dat ik over een paar uur de RD's ontmoet. Bleeeh.

Hoi allemaal,

natascha super voor je hoor!!

Helaas, bij mij zijn de rode duivels net geariveerd.....weet dat ik niet mag klagen, ben nog maar 3 rondes bezig, maar toch steekt het!!
Weet ook niet precies wanneer mijn vruchtbare periode is en wanneer ikmijn eisprong heb! Kan iemand me tips geven??

groetjes lorelijn

He Lorelijn, we zitten in hetzelfde schuitje! Bij mij zijn ze ook in grote getale gearriveerd. Ik heb wel een regelmatige  cyclus van 27 tot 29  dagen, deze keer was het weer 27 dagen.  Ik ga weer temperaturen om te kijken of ik wel een eisprong heb (ben 39). 4 jaar geleden heb ik dat ook gedaan omdat ik vreselijk onregelmatig was en gelukkig ben ik toen zwanger geraakt. Het zou voor jou ook een goede methode kunnen zijn om te kijken wanneer en of je uberhaupt wel een eisprong hebt. Als je dit meerdere maanden achter elkaar doet, krijg je veel inzicht in je eigen cyclus.
Je kunt dit bijhouden op www.fertilityfriend.com (engelstalige site). Als je meer wilt weten hoor ik het wel.

Mijn volgende NOD is op 18 september pfff duurt echt nog LANG!!!

Ik hoop voor de overige meiden dat het raak is!! Succes!

xx Luna

Balen Luna en Loralijn, ht blifjt gewoon balen als je ongi wordt!

Net heb ik ven mijn vriend gebeld..we hebben afsgroken dat als ik morgenvroeg niet ongi ben we er even ene testje tegen aan gaan gooien! Als die neg is, ben ik ten minste voorbereid op de RD"S! Word ik op mijn werk ten minste niet overvallen!

Groetjes, Roos

Spannend Roos. Ik heb er een heel goed gevoel over. Ik hou het morgen  in de gaten.

xx Luna

Hoi Luna,

Hmmm...lief van je! Ik hoop dat je gevoel je niet vaak in de steek laat?!
Heb je het bij mensen vaker bij het rechte eind gehad?

Liefs Roos

Terug
Bovenaan