Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

He Roos,

Ik lees wel eens op verschillende topics hier en dan lees ik verhalen van meiden die op hun NOD wachten. En bij bepaalde verhalen voel je gewoon dat alles klopt en dat komt dan ook zo uit (tot nu toe dan). Bij jou heb ik dat ook. Maar ik ben geen toekomstvoorspeller hoor! Ik heb wel een hele goede intuitie waarop ik vaak kan vertrouwen.

xx Luna

Ooooh Luna, ik hoop zo dat je gelijk hebt! Zelf weet ik het echt niet..
maar ik ga helemaal op jouw gevoel af! Ik laat het je weten...

Roos

NataschaP van harte gefeliciteerd!!

Ik kan me goed voorstellen dat je het nog niet kan geloven. Als je straks je eerste echo hebt, weet je helemaal niet wat je ziet. Je ziet dan al echt een klein mensje met armpjes en beentjes. Dat kan ik me in ieder geval nog herinneren van mijn eerste echo  en dat is al weer  2,5 jaar geleden.  

Hallas, Liuna! Deze keer had je het dan toch niet goed....Test was negatief! Dus vandaag zullende duivelks wel langs komen! Volgende ronde, nieuwe kansen!

Roos

Shit mamaRoos, ik moet ook nodig wat zeggen met m'n grote mond. Laten ze dan ook maar snel komen die RD's. (en anders graag een positieve test volgende week.)

Liefs Luna

Hallo!

Natascha! van harte gefeliciteerd! Tof nieuws zeg! Ik zg dat je al testte voor je nod. Moet erg veel moeite doen om niet naar de etos te rijden nu! hihi! Ik doe het toch nog maar even niet! Ik heb al vanaf vrijdag een beetje een ongigevoel in mijn schede, maar nog steeds niks! Wel meer afscheiding dan normaal... Hoop is er dus nog wel! Ik dwing mezelf om tot zondag te wachten. dan is mijn nod!

Jammer genoeg ook weer een aantal rode duiveltjes op komen zetten hier op de topic! Jammer hoor! Op naar de volgende ronde he meiden! Ik hou het nog een paar dagen spannend! Hopelijk kom ik dan met goed nieuws! en anders sluit ik me weer gewoon aan bij degene die door gaan!

kus Yvonne

Hoi Natascha, geleficiteerd!!!! Super!

Balen voor de meiden waar de rd's hebben doorgezet....

Wie zijn nog steeds in afwachting van rd's of een positieve test?

Groetjes,

Sara

Hallo Allemaal,

Heb net een groot deel van jullie verhalen gelezen....en zit nu ook in mijn nod periode.

Ben samen met mijn vriend een jaar aan het klussen. Mijn cyclus is onregelmatig; gem. 40 dagen (meestal precies 37 of 42 dagen)  en zit nu op dag 43 en nog geen teken van de rd's! Er is dus nog hoop!

Ik had babybrabbel.com ook al uitgevonden, maar met mezelf afgesproken dat ik hier niet te veel op kijk om mezelf niet gek te maken! Kan het helaas de laatste dagen niet laten.......volgens de site hebben we goed geklust, dus ben benieuwd!

Als ik zaterdag de rd's nog niet op bezoek zijn gekomen, maar ff testen!

Liefs!

Terug
Bovenaan