Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

Ach weet je wat, ik doe gezellig mee met aftellen deze maand.

Ik zit in ronde tig voor de eerste (sinds januari 2006, dus ongeveer ronde 17 of 18 ofzo)
Mijn cyclus is erg regelmatig 27 of 28 dagen, en mijn NOD is 22 Augustus.

Ik hoop dat we binnen nu en 2 weken heeeeel veeel glitters voorbij zien komen in dit topic

Succes allemaal.

Jeetje Deedee, hoe moet dat wel niet voor jou voelen meid? Als je eenmaal de knoop hebt doorgehakt om er voor te gaan, dan wil je het ook meteen en als je dan keer op keer teleurgesteld wordt, dat moet heel hard zijn lijkt me. Gelukkig heb je wel een regelmatige cyclus. Ben je ook al in het medische circuit geweest?

Ik hoop echt dat je snel een positieve test in je handen houdt!

Liefs, Luna

Hoi...
Hmmm volgens berekening zou mijn ei donderdag geweest zijn...maar gisteren had ik veel "rekbaar slijm"....Mannetje dus nog maar even verleid....Mijn cyclus is nromaal redelijk regelmatig! We zien het wel...

Tjemig Deedee....het lijkt me echt lastig om zoveel maanden achter elkaar zo;n teleurstelling te moeten verwerken! IIk hoop dat het snel raak is voor je!

Roos

Ik heb een tijd getwijfeld of ik wel op het forum zou reageren.
Maar toen kwam er een topic met "Wie nog meer langer dan een jaar bezig" en daar voel ik me helemaal thuis.
Allemaal meiden waarbij het niet zo snel gaat.
Die aanhikken tegen de medische molen of er net in gaan.

Ik zit nog niet in de medische molen, maar als het deze maand niet raak is, dan moet ik er echt aangeloven.

Dus deze maand is toch wel extra spannend voor me, vandaar dat ik gezellig met jullie mee aftel.

Maar vertel eens wie heeft er al kwaaltjes?
Misselijk, pijnlijke borsten, huilbuien?

Ben benieuwd wie er volgende week zwanger blijkt te zijn....

Hoi meiden

DeeDee dan hoop ik echt voor je dat deze ronde bij jou positief uitvalt. Ik was bij de eerste promt toevallig zwanger net voordat ik een afspraak zou gaan maken voor de gynecoloog. Gelukkig was het voor ons niet meer nodig en hoop voor jou dat het ook niet nodig hoeft te zijn.

Ik heb eigenlijk nog helemaal geen kwaaltjes. Alleen veel last van wittige afscheiding en ben vreselijk sjagie. Maar dat heb ik vanaf mijn eisprong al.

En hoe is het bij de rest van de meiden.

Liefs Sharine

Hoi hoi,

Ik heb nog helemaal nergens last van... helaas :S
Maar ik heb toch goede hoop: ik heb voor het eerst mijn ei gevoeld en geklusd op die dag en de dag ervoor. vervolgens had ik gister een beetje buikpijn, zou dat een innesteling kunnen zijn?

Wanneer kan je echt iets gaan voelen, toch niet na een paar dagen al? Je kunt toch pas testen na ongeveer 2 weken (na je ei)? Balen, zo lang wachten nu...

liefs Eefje

Ben nu voor de derde dag op rij een beetje misselijk.
Zondag was het erg, gisteren ging het wel en vandaag is het maar een klein beetje.

Ik heb de dtums ingevuld en als er een innesteling is geweest, zou dat zondag geweest moeten zijn.
Kan je daar zo snel al last van hebben?
Dit is de eerste keer dat ik zonder verdere aanwijsbare reden 3 dagen misselijk ben.

Maar heb eigenlijk geen idee, of dat al wel zo snel kan?

Ach nog maar een weekje geduld hebben dan maar.

Dag dames,

Vandaag is volgens de kalender de innestelingsdag (als het raak is dan)..En net ging ik naar de WC en zag ik op het papiertje een beetje rode-bruine afscheiding!
Kan ik hier conclusies uit trekken?

Heb wel een testje gedaan, maar die was nog negatief! maar ja, 23 augustus is ook pas mijn NOD!

Roos

Terug
Bovenaan