Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

NINA!!!! gefeliciteerd, hou me op de hoogte hoe het gaat. heel veel plezier toegewenst. en maar roepen dat je dacht dat het deze maand niks was  toch wel. Hoop dat alle dames je snel mogen volgen.

Dikke kus Jen

hee Luna, zag dat je vlak na mij je berichtje geplaatst had! Nog steeds geen duiveltjes....?!

Roos

Hoi Meiden

Ben nu net terug van vakantie.
Allereerst Natascha en Nina van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en ga er heerlijk van genieten.
Voor diegen die ongi zijn geworden balen meiden op naar de volgende ronde.
Ook ik ben gisteren ongi geworden helaas maar goed ik blijf positief en gaan weer volop naar de volgende ronde dan naar ronde 6.
Voor diegene die nog op hun wachtbankje zitten mijn duimen draaien voor jullie.

Liefs Sharine

!!! Roos!!! zou het dan toch? Heb je nog klachtjes? Je houdt het wel spannend zeg pfff.

He Sharine, waar was je geweest op vakantie. Jammer dat de RDtjes weer gekomen zijn bij jou. Wanneer is je nieuwe NOD?

xx Luna

Luna, alleen erg moe en heel veel snoepzin..(terwijl ik eigenlijk aan de Sonja Bakker ben!)

'haha...verder nog niet echt een ongi gevoel! Maar goed ik weet het niet!
Morgenvroeg weet ik hopelijk meer (in positieve zin)

Hoe is het bij jou eigenlijk? Weer druk aan de klus?

Roos

Hoi luna

Mijn volgende NOD is ongeveer 22 september maar dan ga ik uit van een cyclus van 31 dagen. Maar goed ik heb op dit moment een beetje onregelmatige cyclus maar goed zal er wel niet al te ver af zijn.

Liefs Sharine

Hoi Roos,

Met mij alles ok hoor. Zit mijn ongidagen uit op dit moment (dit is de 3e dag alweer) en ben nu aan het temperaturen geslagen. Ben nog niet aan de klus, dat bewaren we maar voor volgende week haha!
Ik hoop toch zo voor je dat het raak is en dat je niet opeens een langere cyclus hebt ofzo. Afwachten maar weer he?

xx Luna

Hee Luna,

Nog even uitrusten dus...voor je weer gaat klussen! Laat je maar lekker verwennen...

Heb je overigens nog steeds dat positieve gevoel wst mij betreft ?

Roos

Terug
Bovenaan