Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

Nou Roos, met recht frustrerend! Zou je dan misschien toch je eisprong later hebben gehad? Heb je na je vermoedelijke eisprong nog geklust?

Luna

Hoi meiden,

angie; We hebben deze ronde (ronde 11) eigenlijk een beetje op goed geluk geklust. We hebben nooit ovutesten gebruikt of getemperatuurd, aangezien ik aan mijn lichaam (cervixslijm) altijd duidelijk mijn eisprong kon merken.

Maar nu hadden we er niet echt om gedacht (ivm drukke periode op het werk) et voila,
Geeft niks hoor die persoonlijke vragen, daar is dit dorum toch ook wel voor. Omdat je elkaar niet echt kent, geef je denk ik makkelijker antwoord, maar stel je ook sneller je vragen)

Roos, wat vervelend, dat er bij   jou nog niks komt; misschien maandag anders even de ha bellen?

gr. nina

Hi meiden,

Wat gezellig! Ik val er maar even midden in...Ook ik had mijn nod op 21 aug. Nu 4 dagen en 3 testen verder ( ben  idd beetje ongeduldig ), maar geen enkel zwangerschaps-streepje te bekennen, boehoe....wel pijnlijke borsten, beetje opgezette buik en snel geirriteerd. Pfff, en oja, sinds gisteren wat bruine afscheiding. Word er langzamerhand klein beetje gek van. Lijf geeft signalen, maar test nog niente. Wil ik te graag zwanger zijn of....? Heb in jan. ook miskraam gehad, dus nu extra spannend.Afijn, toch nog maar even geduld hebben en zondag maar weer testje doen!

Voor iedereen die ook in de wachtkamer zit....sterkte daar!

Lfs,
Kukie

Hee Luna...hmmm dat viel mij vanochtedn wel ook in! Een paar dagen nadat ik volgens de berkeingen mei ei had had ik een paar dagen erna heel sterk het gevoel dat dat niet klopte...toen hebbenw e dus nog wat extra geklust!!!!!!

Als ik het dus goed heb gevoeld toen dan zou mijn NOD ook later zijn!

Net was ik echt missleijk en heb staan kokhalzen boven de WC! Een clear blue test gedaan..ook negatief!

Jij schreef dat ik wellicht volgende week een positieve test zou hebben? Enige idee waarom je volgende week schreef en niet het weekend? Of zoek ik er nu te veel achter?

Roos

quote: angie 75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-08-2007 22:34:49'));

quote: knutseljuffie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-08-2007 10:28:53'));

Ik raak de tel bijna kwijt, dus heb er maar een lijstje van gemaakt.
Als ik iemand vergeten ben, dan roep je maar even
lilian 18 augustus-RD[de eerste na vroeggeb.storm&daan]
nina76 19 augustus - niets te bekennen
sharine2 20 augustus
angie75   20 augustus - helaas RD nieuwe NOD 17 september
knutseljuffie 21 augustus - helaas  RD nieuwe NOD 17 september
x eefje x 22 augustus
Sara79 22 augustus - na 61 dagen eindelijk RD
DeeDee1973 22 augustus - helaas RD
luna1968 23 augustus - misselijk verder niets
mamaroos 23 augustus - vol spanning aan het wachten
merella 23 augustus
Debbie82 24 augustus
NataschaP 24 augustus

Van twee weet ik niet wanneer de NOD is (waarschijnlijk zijn jullie nog aan het ontpillen?)
maar ik wil jullie zeker niet vergeten:
yvonne F - vol spanning aan het wachten
xxesther -18 augustus   nog niets te bekennen

sharine2 20 augustus
x eefje x 22 augustus - helaas RD, nieuwe nod tussen 25 en 28 septmeber
merella 23 augustus
Debbie82 24 augustus
NataschaP 24 augustus

Van twee weet ik niet wanneer de NOD is (waarschijnlijk zijn jullie nog aan het ontpillen?)

quote: x eefje x reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-08-2007 17:25:35'));

sharine2 20 augustus- RD zijn afgelopen donderdag verschenen nieuwe NOD 23 september
x eefje x 22 augustus - helaas RD, nieuwe nod tussen 25 en 28 septmeber
merella 23 augustus
Debbie82 24 augustus
NataschaP 24 augustus

He Roos, zoek er inderdaad niet te veel achter hoor. Ik bedoelde dat als je niet de RD's zou tegenkomen, je hcg wat meer gestegen zou zijn volgende week en dat je dan eventueel een positieve test zou kunnen hebben. Maar dat is geen gegeven hoor. Ben echt geen voorspeller. Natuurlijk hoop ik het wel voor je! Zeker omdat je zo regelmatig bent, vind ik het ook harststikke spannend dat je al over je NOD heen bent nu. Als je eisprong wat later is geweest, wat je misschien denkt, wat zou dan je nieuwe NOD zijn? Houwen we ons gewoon daaraan vast.

xx Luna

Terug
Bovenaan