Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

He Roos, ja heb ik nog steeds. Heb net nog even teruggekeken waardoor het nou eigenlijk kwam.  Je hebt vorige week ergens bruin/rode afscheiding gehad en nog wat andere klachten kan ik me herinneren, dus ja daardoor heb ik denk ik dat gevoel. Ik hoop dat ik het bij het rechte eind heb.

xx Luna

Hoop ik ook...en hoop doet hopelijk (nieuw) leven!

Ik hou je op d ehoogte!

Roos

Hoi meiden,

ten eerste bedankt voor jullie ontzettend lieve berichtjes allemaal. Ik hoop dat er een aantal nog zullen volgen.

ten tweede kan ik het nog niet helemaal bevatten, maar heb in ieders gevaal een afspraak bij de ha maandag.

Ik blijf met spaanning volgen hoe het met de rest vn jullie gaat deze week. En ik denk dat ik ook nog wel even op dit forum blijf ronddwalen.

Voor diegenen, die geen "kwaaltjes" hebben; verlies demoed niet hoor, die heb ik ook nog steeds niet. Ik snoep veel (deed ik al), ben niet misselijk, moe en heb f en toe zeurderig gevoel in de buik (had ik ook altijd voor mijn ongi). M.a.w. geen kwaaltjes hoeft dus niks te zeggen.

Nou ik ga nog even filpmje kijken.
groetjes

nina

Hoi Natascha en Nina,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Bij de hoeveelste poging was het raak?
Hebben jullie hulpmiddelen gebruikt zoals een ovulatietest, temperaturen etc. om een beetje te kunnen bepalen wanneer je het vruchtbaarst was of hebben jullie gewoon veel en op goed  geluk  geklust? (lekkere persoonlijke vragen he?)

quote: knutseljuffie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-08-2007 10:28:53'));

Ik raak de tel bijna kwijt, dus heb er maar een lijstje van gemaakt.
Als ik iemand vergeten ben, dan roep je maar even

nina76 19 augustus - niets te bekennen
sharine2 20 augustus
angie75   20 augustus - helaas RD nieuwe NOD 17 september
knutseljuffie 21 augustus - helaas  RD nieuwe NOD 17 september
x eefje x 22 augustus
Sara79 22 augustus - na 61 dagen eindelijk RD
DeeDee1973 22 augustus - helaas RD
luna1968 23 augustus - misselijk verder niets
mamaroos 23 augustus - vol spanning aan het wachten
merella 23 augustus
Debbie82 24 augustus
NataschaP 24 augustus

Van twee weet ik niet wanneer de NOD is (waarschijnlijk zijn jullie nog aan het ontpillen?)
maar ik wil jullie zeker niet vergeten:
yvonne F - vol spanning aan het wachten
xxesther -18 augustus   nog niets te bekennen

quote: angie 75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-08-2007 22:38:11'));

Mijn nieuwe NOD is 17 september. Ik heb gezien dat ik een toevoeging heb gedaan aan een oud overzichtje.   Ben nog niet zo handig merk ik wel. Sorry voor het ongemak.

grrrrrrrrrrr vannacht bweer negatief getest...ik had het eigenlijk in de ochtend willen doen, maar kon me om 3 uur niet meer inhouden...Viel die predictior half uit elkaar....Maar het controle streepje was wel zicht aar...maar daar bleef het dan ook bij!

Nog steeds geen RD's! Ik snap dit echt niet! MIjn cyclus was altidj zo regelmatig! EN nu dit....erg frustrerend!

IK ga maar eens een clear blue test halen...eens kijken wat die zget
Roos

Terug
Bovenaan