Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

Hoi Luna,

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat ik een paar glitters heb opgevangen. IK WIL OOK . Heel veel plezier met je zwangerschap ;) je houdt ons toch wel een beetje op de hoogte he?

Dikke Kus Jen

He meiden, bedanktk voor jullie felicitaties he! Vanochtend nog een testje gedaan en weer  2 streepjes, maar dat had ik wel verwacht. Voel me echt zwanger; voel de hele dag dat het "aan het werk" is onderin mijn buik.

Hoewel ik op mijn tong moet bijten om het niet te vertellen aan mijn zoontje, doe ik het toch nog niet. Ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen, want er kan natuurlijk ook nog van alles misgaan en hoe leg je dat dan weer uit? Ik hoop alleen dat ik niet zo misselijk wordt als in de 1e zwangerschap, want dan moet ik het hem wel vertellen. Dat kereltje zal er niks van snappen als ik steeds op het toilet zit om te spugen. Tot nu toe heb ik nergens last van gelukkig. We wachten het maar af.

Ik duim nog steeds voor jullie hoor!!!!!

xx Luna

Hoi luna en Gwen,

Spannend hoor allemaal. Gwen, wanneer is jou NOD nu?? die van mij pas weer 14 oktober, wel lekker in mn vakantie. Ik denk dat ik maar ovulatietest ga bestellen. Lijkt me opzich wel handig. En luna, voor jou is het ook spannend. Ik hoop dat je kwaalloos (wat een woord) je zwangerschap door mag komen.
Ik hoop dat het voor jou ook raak is gwen. Hoe lang ben je nu bezig? Jullie hebben allebei al een kindje he? Leuk hoor. Ik heb er zo'n 200, maar dat voelt toch anders .

Intussen ben ik weer begonnen aan mn andere hobby, sonja bakkeren, want er mogen nog wel wat kilotjes vanaf. Was voor de zomer al 7 kilo kwijt, dus op naar de volgende 7.

Luna, ben erg blij dat je me nog wel wil blijven supporten, vindt het erg gezellig zo, ben ook wel benieuwd wat er nou allemaal met jou gebeurd.

En gwen, ik duim voor je dat het raak ik.

Groetjes Jen

Hoi Knutsel,

Als het bij mij nu niet gelukt zou zijn, zou ik nu ook ovulatietesten gaan gebruiken denk ik. Ik heb wel gelezen dat die van sensitest goed zijn en goedkoop. Deze zijn geloof ik alleen via het internet te bestellen. Die uit de winkel zijn meteen 30 euro ofzo voor 5 keer testen. Lijkt nu nog wel ver weg he je NOD. Volgende week weer beginnen met klussen?

He Gwen,
Hoe gaat het met jou en het wachten? Irritant he duurt zoooo lang. Ben nog steeds aan het  hoor.

xx Luna

Hoi Knutsel,

Wel een goed idee om te testen of en wanneer je ovuleert. Weet je wel echt zeker dat je geen kans gemist hebt!
Maakt het aan de andere kant ook misschien  weer erger als het niet raak is. Het zou mij denk ik meer hoop geven. Ik wacht er nog even mee, we zitten pas in de derde ronde.Het begint wel een beetje spannender te worden naarmate de NOD in zicht komt. Volgende week dinsdag kan ik gaan testen, maar ik hoop dat ik een dagje langer kan wachten, voor de zekerheid.
de eerste keer dat we voor een kindje gingen was ik wel veeeeel ongeduldiger dan nu, toen rinkelden mijn eierstokken zowat mijn buik uit; 'hallo maak mij zwanger!'
Nu we al een lief zoontje hebben, is dat verlangen iets minder. We hebben ook pas net besloten dat we voor een tweede gaan, terwijl de sterilisatiefolder al in huis was gehaald! Toen ik merkte dat mijn man eigenlijk nog best een tweede wil, maar ontzettend tegen mijn zwangerschap opzag/ziet, en ik ook ineens weer kriebels kreeg, was het roer om. Het kan raar lopen in het leven he.....

Ik was tijdens mijn zwangerschap zo ongeveer 25!!! kg. aangekomen, maar dat ben ik allemaal weer kwijtgeraakt, waarschijnlijk door de borstvoeding.
het is prima om op je eetgewoontes te letten, maar pas op met streng lijnen hoor ;-)
Zodra je zwanger bent mag je niet meer sonja-bakkeren, en  als je lijnt  werkt je lichaam op slaapstand, dus als je dan weer meer gaat eten, kom je dus ook veel sneller aan, net als ik toen.  

Wel nog steeds zo moe als een ... ....ja wat eigenlijk, een zwangere????
Hoop dat we samen snel met de rest mee kunnen naar het zwangerforum!
Liefs Gwen

hey Luna,

Bedankt alvast voor het duimen!!
Had je berichtje nog niet gelezen net, tiep ik misschien een beetje langzaam(hihi)
Is ook wel een heel verhaal geworden he.

Het wachten duurt inderdaad erg lang, ook al heb je net kunnen lezen dat we nog niet hopeloos zijn (komt vast nog wel)
Nou, gezellig dat je nog effe hier blijft hangen en ik hou je op de hoogte!

Ben je nog helemaal in de JOEHOE-stemming of heb je intussen ook al een abonnementje pleehappen.Ik hoop het niet voor  je!
Liefs Gwen.

Nou, ben ik toch nog even....
Veeg net op de wc. een aardige hoeveelheid bloed weg!!
Innesteling????? Of gewoon weer een wat te vroege ongie.
Dat heb ik echt nooit zo helder bloed een week van te voren! Behalve in de eerste ronde toen ik me echt zwanger voelde en toch ongie werd!
Meestal begint het met oud bloed.....Ineens de zenuwen gekregen, zou het dan toch?????
Liefs Gwen.

He Gwen,

Ongeveer een week na je eisprong kan er een innestelingsbloeding ontstaan, dus dit bloed geeft moed zou ik zeggen. Ben echt zo benieuwd! Ik hou je in de gaten....

xx Luna

Terug
Bovenaan