Hoi Knutsel,
Wel een goed idee om te testen of en wanneer je ovuleert. Weet je wel echt zeker dat je geen kans gemist hebt!
Maakt het aan de andere kant ook misschien weer erger als het niet raak is. Het zou mij denk ik meer hoop geven. Ik wacht er nog even mee, we zitten pas in de derde ronde.Het begint wel een beetje spannender te worden naarmate de NOD in zicht komt. Volgende week dinsdag kan ik gaan testen, maar ik hoop dat ik een dagje langer kan wachten, voor de zekerheid.
de eerste keer dat we voor een kindje gingen was ik wel veeeeel ongeduldiger dan nu, toen rinkelden mijn eierstokken zowat mijn buik uit; 'hallo maak mij zwanger!'
Nu we al een lief zoontje hebben, is dat verlangen iets minder. We hebben ook pas net besloten dat we voor een tweede gaan, terwijl de sterilisatiefolder al in huis was gehaald! Toen ik merkte dat mijn man eigenlijk nog best een tweede wil, maar ontzettend tegen mijn zwangerschap opzag/ziet, en ik ook ineens weer kriebels kreeg, was het roer om. Het kan raar lopen in het leven he.....
Ik was tijdens mijn zwangerschap zo ongeveer 25!!! kg. aangekomen, maar dat ben ik allemaal weer kwijtgeraakt, waarschijnlijk door de borstvoeding.
het is prima om op je eetgewoontes te letten, maar pas op met streng lijnen hoor ;-)
Zodra je zwanger bent mag je niet meer sonja-bakkeren, en als je lijnt werkt je lichaam op slaapstand, dus als je dan weer meer gaat eten, kom je dus ook veel sneller aan, net als ik toen.
Wel nog steeds zo moe als een ... ....ja wat eigenlijk, een zwangere????
Hoop dat we samen snel met de rest mee kunnen naar het zwangerforum!
Liefs Gwen