Wie ook voor de eerste?

A

Anoniem

Guest
deze maand gaan we voor de tweede ronde voor ons eerste hummeltje. Ben super zenieuwachtig. Probeer zoveel mogelijk met andere dingen bezig te zijn, zodat ik er niet constant aan hoeft te denken. Hoop zo dat het gauw gaat lukken, maar houd in mijn achterhoofd dat het natuurlijk ook heel lang kan gaan duren voor het lukt. Zou het leuk vinden als ik met andere aanstaande moeders in contact kan komen, en het zou helemaal leuk zijn als ze ook rond de 23 zijn. groetjes

Ha zonnestraal23,

Ik ben in april gestopt met de pil.
Ben fijn die week erna ongi geweest en ben nu aan het wachten tot mijn volgende ongi komt. Als  ik  bepaalde internetpagina's  moet geloven dan komt mijn NOD (als ik het goed begrepen heb) zo rond 20 mei.
Maar omdat dit mijn eerste  keer is zonder pil is het afwachten.  Ik probeer er zelf ook niet te veel aan te denken, maar het is zoooo moeilijk.
Zelf ben ik 26 jaar.
Hopelijk mag het snel zover voor je zijn. Wens je veel klusplezier.

Grzzz Gizzymo

Hoi,

Welkom op dit forum, veel klusplezier, en ik hoop voor jullie dat het snel raak is.
Ik ben zelf eigenlijk aan het proberen voor een 2e wondertje, onze eerste dochter is in november 2006 overleden na een zwangerschap van 21 weken en 5 dgn.
Houd er rekening mee dat er van alles kan gebeuren, en dat voor je het weet een aantal rondes verder bent.
Begin niet gelijk met temperaturen en ovu testen etc, want daar maak je jezelf alleen maar gek mee.

Liefs Randy

hoi meiden,

hoop dat het voor jullie ook gauw (weer) mag lukken. heb net mijn eerste menstruatie achter de rug, sinds ik ben gestopt met de pil. Ben heel blij dat er maar 30 dagen tussen zat en dat mijn lichaam het nu weer zelf in de hand heeft. Ben benieuwd hoe het aankomende maand gaat. als alles goed is heb ik rond de 24ste mijn eisprong, wordt weer flink klussen. groetjes zonnestraal

hoi hoi,

ik ben  1 mei gestopt met de pil. We wachten eerst een menstr. af en gaan dan voor ons eerste kleine.

Ik kan haast niet wachten.

liefs lin

hoi iedereen,
ik ben begin april gestopt met de pil en ben na 26 dagen ongi geworden. dus ben nu net bezig met de tweede ronde en er van uit gaant dat ik nu weer een cyclus heb van 26 dagen worden we druk dit weekend.
zelf ben ik 26 en mijn man 34  en wanneer alles goed gaat  word dit ons eerst kindje.
hopelijk mag het voor ons allemaal snel zover zijn.
groetjes nimfje

Hey allemaal!

Ik zou eigenlijk volgende week stoppen, maar m'n vriend en in hebben er zo'n behoefte aan dat we besloten hebben vandaag te stoppen.

Wij gaan ook voor ons eerste kindje.
Ik ben 22 (bijna 23)

hoi meiden,

ik ben Iris en ik ben 22 jaar,
ik en mijn mannetje zijn bijna een jaartje bezig voor ons 1e wondertje..

toen ik stopte met de pil had ik zoiets van ooh gaat wel snel lukken want we zijn nog jong.. ( wist niet veel nog )

maar daar kwam ik al snel achter..

ben deze maand voor t eerst gebruik gaan maken van ovutesten.. en hoop dat deze zijn vruchten af gaan werpen,

mijn nod is 24 mei..

dat we allemaal maar snel zwanger mogen zijn en een mooi wondertje in ons armen mogen sluiten,

Liefs Iris

Terug
Bovenaan