Wie ook voor de eerste?

wij zijn nu 8 en half jaar samen en wonen sinds vorig jaar juli samen! zijn (nog) niet getrouwd, wil ik ooit wel, maar dan moeten we er eerst flink voor sparen en op dit moment zijn we aan het sparen voor een baby, kost natuurlijk erg veel geld he?!
en jullie? wonen jullie samen?
hoe oud is jouw vriend? ik word zelf zondag 25 en marco is 26, wij zijn dus ook nog wel vrij jong voor tegenwoordig zeg maar....

Dag meiden, leuk om te zien dat er ook zo veel meiden bezig zijn met de eerste.
Deze week zou ik ook mijn ei gehad moeten hebben. Hebben natuurlijk had geklust en zijn er nog mee bezig, want precies weten doe je het natuurlijk niet. Ik zou de eerste week van juni moet nod moeten hebben, hoop het natuurlijk niet. Maar we zien wel. Probeer zo veel mogelijk met andere dingen bezig te zijn, zodat ik er niet te veel aan denk. Maar het is verdomde moeilijk om dat niet te doen. Ik wens jullie meiden heel veel sterkte toe en mogen de buiken gauw gaan groeien. groetjes

Hey Zonnestraal

Lijkt erop dat wij rond dezelfde tijd NOD hebben! ik verwacht m tussen 3 en 7 juni ongeveer, heb mss mn ei gevoeld eergister, maar ben niet helemaal zeker, als ik uitga van mn laatste cyclus zou ik m vandaag of morgen hebben, wij klussen dus ook nog even door voor de zekerheid haha!
Welke ronde zitten jullie? Wij in de 1e...

Terug
Bovenaan