Wie ook voor de eerste?

Hey allemaal

Ook wij zijn voor de eerste bezig maar dan in ronde 3.
T lijkt wel of we er al  een jaar  mee bezig zijn.
Maar dat drukt de pret niet .
Ben trouwens 21 jaar en m'n ventje bijna 27.
Hopelijk is het snel raak bij iedereen

Liefs

Hoi Mom,

Welkom hier!
Hoelang zijn jullie al bezig?
Wij zitten nu in onze 1e ronde en zit nu op of net na mn eisprong, dus hier is flink geklust de afgelopen dagen! Nu maar afwachten..... zal wel niet in de 1e ronde gelijk raak zijn, maar je hoopt er stiekem toch op he?!

Groetjes Suus

He
Wij zijn nog niet écht bezig, wel erg bezig met denken zeg maar haha
Zelf zijn we er helemaal klaar voor, maar toch ook die twijfel wat zullen anders zeggen en denken, herkennen jullie dit?
groetjes

he suus is dit je eerste poging zeg maar? wel spannend zeker. wanneer weet je het dan?

Ja ik denk dat wij ook wel negatieve reacties zullen krijgen als zou je niet nog even wachten blablabla... maar wij hebben zoiets van wij willen het nu allebei heel graag en laat ze maar denken! Daarom hebben wij t ook niemand verteld alleen mijn zusje weet het en een vriendin, maar mijn ouders, schoonmoeder en schoonzussen weten het allemaal niet..... denk dat als het zover zal zijn en we vertellen dat we zwanger zijn, dat de reacties dan milder zullen zijn.....

Ja dit is onze 1e ronde! Nou ik geloof dat ik afgelopen dagen mn eisprong heb gevoeld, voelde me een beetje raar.... dus hebben flink geklust, maar als ik net zo'n cyclus had als vorige keer, dan is mn ei vandaag of morgen, dus nog ff doorgaan met klussen (is ook geen straf hoor haha!), en dan zou ik dus over ongeveer 2 weken ongesteld moeten worden, ergens tussen 3 en 7 juni denk ik.... denk niet dat het in 1 keer raak is hoor, maar stiekem hoop je t toch he?!

En jij, ben je al gestopt met de pil of nog niet??

ja dat denk ik ook hoor, dan kunnen ze ook weinig meer zeggen. Hoelang ben jij samen met je vriend/man?

Terug
Bovenaan