Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben Ise, 27 en nieuw op dit forum. Wij zijn bezig met de 36e ronde voor ons 1e kindje en sinds een paar maanden bezig met vruchtbaarheidsbehandelingen. Ik zit nu in de wachtweken, echt weer spannend.....
Hoop voor iedereen hier dat het niet zo lang duurt als bij mij, ook al weet ik dat er mensen zijn die nog veel langer bezig zijn.
Goh zeg wat vervelend zoveel rondes! En dan te bedenken dat ik het al zo vervelend vind na meer dan 6 rondes
Meiden, bijn RD zijn er nog steeds niet! Laatste keer ongesteld in het begin van maart.. Snap er de ballen niet meer van. Vorige test gedaan sloeg negatief uit misschien morgen maar nieuwe halen ..
Ik ben nog 9 dagen 24 en net in de tweede ronde voor mn eerste kindje. Als mn berekening klopt is mn NOD rond 7 juni.
De eerste maand was ik er echt super mee bezig. Ik "voelde" van alles. Nu ben ik weer met één been op de grond en kan ik iets meer relativeren.
Herkennen sommige van jullie het dan als je weet wanneer je vruchtbaar bent, je dan totaal geen zin meer hebt omdat je het idee hebt dat het 'moet'?
Ik hoop in ieder geval dat jullie de NOD dag voorbij zien gaan zonder die gevreesde RD!
Succes meiden....
ik ben ook voor de eerste bezig, spannend he? ik denk dat ik wel in de wieg gelegd ben voor het moederschap, okal twijfelt iedereen en ik ook daar wel eens aan.
ik las net bij iemand die op dr 12e al een baby wou en dat herken ik wel haha. ik ben gestopt met de pil toen ik 22 was. woonde toen een jaar samen met mn vriend en willden het allebij heel graag.
inmiddels word ik over 4 dagen 25 en zijn we 2 jaar en 3 maanden bezig. we hebben ook wel een woelig leven dus misschien dat moeder natuur er daarom een stokje voor steekt.
we zijn de afgelopen 4 jaar 4 keer verhuist, wonen inmiddels in spanje. en ik heb een eigen kinderdagverblijf opgestart hier. dat loopt redelijk goed maar mn vriend heeft ook een halfjaarcontract en we willen gewoon zo graag!
hopelijk mag het nu snel raak zijn, en voor iedereen hier op t forum ook!
Haha ja dat was ik! Nu 6 jaar later gaan we er gewoon voor .. We weten beide dat het goed zit en mijn vriend was eigenlijk degene die erover begon
Hij heeft gelukkig een vast contract plus dat we over 1,5 week ons eigen huisje hebben gaan we ook nog wel ffe lekker de lucht in .. Ik heb een bijbaan plus geld van me ouders en school . Dus komt hopelijk allemaal goed ...
Nou meiden zoals jullie wisten zou ik vandaag een test gaan halen! Toch nog maar niet gedaan.. Aangezien ik de laatste week krampjes had, gister rugpijn plus een harde buik! Kan zijn dat de rode duivels er toch aankomen dus ik wacht nog even af met een testje .. Wel heel spannend natuurlijk!